Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gyuszibacsi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Lakhely
    Budapest
  • Érdeklődés
    sport,kultúra,szakmai

gyuszibacsi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Igen-igen, az egyik fele dupla fekete (erre megy a 12V)a másik zöld vez. Amikor nem indult, akkor a 12V-ot megkapta, de a csati két pólusára nem volt a "vibrálás", ami a vezérlés gondolom. Viszont az a jeladó (az a Hall elem, ugye?) vezeték gagyi volt, a stekkere is széthullva, lehet, hogy az kh-zott. Hétvégéig csak kiderül már, hogy mi van...?!?! Egyszer kipróbáltuk (hogy lássam) hogy is kell működnie... Most meg, mióta visszatettem az eredeti trafó+modult kedd reggel, azóta pöccre indult. Netán ha megint nem indul, akkor csak egy modult tennék bele, de az már benne is maradna. Ami Neked van, az gyári (és mennyi cash lenne?) Köszi, üdv.: Gyula
  2. Helló "npasi"! Nem tűntem el, de tegnap du.+ma reggel+ma du. is "pöccre" indult a kicsike, még a végén lehet, hogy a jeladó kábele volt a ludas, ja meg a stekkere, ami a motorblokk tetején van kb., mert az is el volt törve, nem bírta a meleget a bakelit... Igazából arra nem kaptam választ,(ha esetleg tudod, köszi)hogy ha nincs a vezérlés (amit én vibrálásnak írtam a trafóra menő stekkeren, akkor is lehet-e rossz a gyújtásmodul? Netán meggyógyult az autóka?! El ne kiabáljam, de ha hétvégéig mindig így indul, akkor már kezdek reménykedni! Üdv.: Gyula
  3. Volt egy kis pause (melódia folytán) Délután lesz a főpróba, meg reggel és újra jelentkezem a fejleményekkel A modult "hogyé" adod?, jól látom Budaőrs?, mert én meg itt vagyok a Sasadi útnál
  4. Lehet róla szó, csak előbb tudjam, hogy biztosan az a kaka...
  5. Holnapra már többet tudok remélem, majd jelzem, hogy mi volt, hogy mások is okulhassanak! Köszi, habár műszerész vagyok, de nem autóvillamossági területen, azért lehet, hogy megnézem a darabot, végül is ha tuti az a rossz, akkor már úgyis mindegy neki... Köszi és további legjobbakat, üdv.: Gyula
  6. Megoszlanak a vélemények erről, mert ki tudja a bontott meddig műk., de ugyanez igaz lehet az újra is. Bocs, azt meg nem írtam, de úgy van ahogy írtad, hogy ez a trafó alatt van és 4 érintkezős a csatija. Ezek szerint, ha jól értem, attól,hogy nincs meg a "vibrálás"a próbalámpán indítózáskor,amikor a trafóra menő stekkeren nézem, attól még lehet a gyújtásmodul is rossz??Hogy működik ez egész, ha nem túl bonyolult...köszi: Gyula
  7. Köszi a segítséget, a gyanú árnyéka ott van a modulon, ma reggel visszatettem a régit komplett a trafóval (gyári GM 90 243 618) és ha ma du. + holnap reggel-du. nem indul, akkor vissza csak a modult... Azt még nem írtam, hogy belökésre-kuplung-2-esbe ráenged,( mikor az akku rossz), akkor indul, de ugye ez nem akku hiba, csak hátha támpont. Meglátjuk, a vak is azt mondta, csak azért érdekes, mert ez a bontott trafó+modul 10e, külön csak a modul 4-5e (utángyártott, de új lenne) és azért nem mindegy, persze a sok bosszankodás mellett... Köszi, ha van még tipped, de most úgyis a puding próbája lesz!! Szép napot, üdv.: Gyula
  8. Üdv. Mindenkinek! Egészen friss vagyok itt, pedig már 8 éve nyüstölöm a Vectrámat(1.8 központi injektoros), amit nagyon szeretek egyébként, de hát ami elromolhat, az el is romlik... Röviden az van, hogy ha nem indul, akkor szikra sincs és a trafó stekkerére nem jön vezérlés (nem vibrál a próbalámpa) betettünk próbára egy gyújtótrafó+modul egységet, de közben észrevettem,hogy a főtengely jeladóról jövő kábel be van töredezve és a motor mellett dörzsölődött a fémhez, de nem sérült meg az árnyékolás úgy tűnik. Leszigeteltük bandázzsal és bele az egység, most 3 napja pöccre indul reggel-este. Holnap, gondoltam visszatesszük a régit és megnézzük,hogy akkor is indulni fog-e, hátha esetleg csak a kábel volt a gond? Kérdésem az lenne, hogy ha vki már "szívott" ilyennel, megírná-e,hogy végül mi volt a bibi, mert jó lenne tovább szűkíteni a kört, hogy ne legyen túl húzós a javítás. Mivel ennek sok minden az oka lehet, ha nem indul, több szerelővel beszéltem, mind azt mondta, csak akkor tudunk továbblépni, ha tudjuk:van-e v. nincs szikra. Mostmár tudjuk, de még mindig sok minden lehet... Bocs, hogy ilyen hosszú voltam, de már szeretnék nagyon túl lenni rajta. Még annyi, hogy ha a régi trafó-modul egységgel megint nem indul, akkor a gyújtásmodult cseréljem csak v. egyben inkább?? Köszönöm,ha elolvastad és a választ is előre! A legjobbakat, üdv.: Gyula
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.