Üdv. Mindenkinek!
Egészen friss vagyok itt, pedig már 8 éve nyüstölöm a Vectrámat(1.8 központi injektoros), amit nagyon szeretek egyébként, de hát ami elromolhat, az el is romlik...
Röviden az van, hogy ha nem indul, akkor szikra sincs és a trafó stekkerére nem jön vezérlés (nem vibrál a próbalámpa) betettünk próbára egy gyújtótrafó+modul egységet, de közben észrevettem,hogy a
főtengely jeladóról jövő kábel be van töredezve és a motor mellett dörzsölődött a fémhez, de nem sérült meg az árnyékolás úgy tűnik. Leszigeteltük bandázzsal és bele az egység, most 3 napja pöccre indul reggel-este. Holnap, gondoltam visszatesszük a régit és megnézzük,hogy akkor is indulni fog-e, hátha esetleg csak a kábel volt a gond?
Kérdésem az lenne, hogy ha vki már "szívott" ilyennel, megírná-e,hogy végül mi volt a bibi, mert jó lenne tovább szűkíteni a kört, hogy ne legyen túl húzós a javítás. Mivel ennek sok minden az oka lehet, ha nem indul, több szerelővel beszéltem, mind azt mondta, csak akkor tudunk továbblépni, ha tudjuk:van-e v. nincs szikra. Mostmár tudjuk, de még mindig sok minden lehet...
Bocs, hogy ilyen hosszú voltam, de már szeretnék nagyon túl lenni rajta.
Még annyi, hogy ha a régi trafó-modul egységgel megint nem indul, akkor a gyújtásmodult cseréljem csak v. egyben inkább??
Köszönöm,ha elolvastad és a választ is előre!
A legjobbakat, üdv.: Gyula