HaPetya
Fórumlakó-
Hozzászólások
329 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
4
HaPetya's Achievements
Newbie (1/14)
48
Hírnév
-
Van megoldás, de jó idegek kellenek hozzá. Már velem is eljátszotta. Ülést teljesen hátra húzod, belülről kárpitot leszeded és kézzel ki tudod reteszelni a zárat, hogy kinyíljon az ajtó.
- 36.168 válasz
-
Sajnos nem.
- 15.600 válasz
-
Vagy a belsőkeringetésnél szív falsot vagy a tankszellőztetőnél. Az egyik az "ufo"-hoz megy, a másik a szellőztető ventilátor kapcsoló felett levő gombhoz.
-
Lehet még fals levegő. Érdemes leellenőrizni a fékrásegítőt, az egr-t és a vákuumrendszert. Simán leszereled a vákuumtömlőket és kézzel elszorítod a végét. Ha kisimul a motor járása, akkor abban a körben van a hiba.
-
A szívócsövet mindig fűti a hűtőfolyadék. Függetlenül, hogy az utasteret fűtöd vagy sem. Máshol lesz a probléma a dadogásra, nem gondolnám, hogy hűtéssel kapcsolatos.
-
Mintha nem szállítana eleget a benzinszivattyú. Próbáld ki azt, hogy 50 mp-ig (emlékeim szerint utána ír hibakódot) próbálsz gyorsítani, lehet, hogy ad egy szegény keverékes hibakódot. Csak tipp.
-
Nem lesz jó. Ha megbontod, akkor hengerfejtömítést és csavarokat biztosan cserélni kell. A hengerfej egyből elválik a blokktól, a hengerfej meg a vez. tengely ház nem, mert az meg ragasztva van. Érdemes végiggondolni egy hengerfejcsavar előfeszítő erejét. Tonnákról beszélünk...
-
Igen Zotya, köszönöm arra gondoltam.
- 36.168 válasz
-
Tengely végén nincs rajta a rugós határológyűrű.
- 36.168 válasz
-
Elektromos gázpedál. A vezető csak az igényét jelzi a pedál pozíciójával. Azt majd a ECU határozza meg, hogy mennyire nyitja ki a pillangószelepet. Környezetvédelmi oka van, hiába van meg az igény, a pillangószelep csak szépen fokozatos nyit, ahogy emelkedik a fordulatszám.
-
Nekem is ez volt. Semmi különös nincs benne, a tömítések elvesztik a rugalmasságukat, esetleg megkopnak. A vezérlőorsó felet van egy szimmering, valószínűleg az enged. Én nem ajánlom a bontottat, mi a garancia, hogy az jobb állapotban van. Kétfajta kormánygéppel szerelték az astrakat. Az egyik a ZF (német), a másik a Saginaw (amerikai). Elviszed egy spéci műhelybe, ahol ezzel foglalkoznak és A-tól Z-ig felújítják, lesz egy tuti kormánygéped.