Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

highdraw

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    11
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Lakhely
    Ászár
  • Érdeklődés
    informatika - elektronika

highdraw's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Én a helyedben biztos visszavinném a "szakik"-hoz és a visszarakatnám oda, ahol volt... A motortér felől nem fogsz tudni hozzáférni, úgyhogy marad a műszerfal. Sok hasznos információ van a http://www.astra-g.de oldalon. Én is innen tájékozódom. Mintha találkoztam volna a Tripps & Tricks menüpont alatt a műszerfal lebontásának mikéntjével... Sok sikert hozzá!
  2. Ok. Közben rájöttem, hogy én voltam bal######... :lol: A Laserline 970ir-hez honnan lehetne letölteni manualt?
  3. Köszi! Most halott a link, de megpróbálom később... Hétvégén volt egy kis időm foglalkozni az autóval. Lehúzkodtam a kp zár és a riasztó (Laserline 970ir) csatlakozóit. A jelenség továbbra is megmaradt. Tehát ha leveszem a gyújtást, a négy index folyamatosan világít. Ha kiveszem az indexrelét az autót gyújtásra kapcsolom és bekapcsolom az elakadásjelzőt, akkor az azon lévő piros visszajelző villog! Ha leveszem a gyújtást, akkor folyamatosan világít. Ezt mi okozhatja? Mi villogtatja a visszajelzőt, ha nincs bent az indexrelé? Valamiféle multivibrátor van az indexrelé előtt? Van közöttetek autóvillamossági szerelő? Valszeg ez miatt világít folyamatosan a négy indexem, ha nincs gyújtás... Valakinek ötlete? Hol keressem a hibát a továbbiakban?
  4. Rendben! Köszi szépen előre is!
  5. Meg tudnád adni a csatlakozó lábkiosztását. Hétvégén lebontom a borítást, és mérek...
  6. Ez vezérli a kp zárat? Egy német fórumon talátam egy hozzászólást: Astra II OPEL ZV STEUERGERÄT Opel Nr: 2443707624/01/02 F005V00155 Bosch VIM 224 N153 e1 021838 Volt egy kép is:
  7. Igen, nagyon úgy tűnik... Böngésztem a neten Laserline riasztók és immobiliserek után kutatva... Nem írnak rosszat róluk... Mintha láttam volna valahol, hogy a GM gyárilag Laserline riasztóval szereli a G-s Astrát. Egy másik helyen viszont META riasztót írtak... Melyik az igaz? Még nem volt időm leszedni a takarólemezt és megnézni, hogy az enyémben milyen van. De még mindig azt vallom, hogy a kp zár butult meg. Amíg ki nem derül, addig szenvedek az indexrelé ki- és berakosgatásával...:lol: Ja, tegnap teszteltem a nyitáskapcsolókat az ajtókon. Kézzel benyomtam, mintha az ajtó csukva lenne, és lezártam kp zárral az autót. Riasztót nem élesítettem. A négy index vadul világítani kezdett. Ezután elengedtem a nyitáskapcsolót, a négy index kialudt... Ha mégegyszer megnyomtam ismét világítottak :lol: Erre varrjatok gombot. Ezt még párszor eljátszottam :twisted: és az auto egyszercsak megunta. Hiába nyomkondtam a kapcsolót, nem világított az index. Így be tudtam csukni az ajtót :lol:
  8. Most már én is elbizonytalanodtam... Csatoltam egy képet a kulcsról. Találkozott már valaki ezzel a megoldással?
  9. Neked is van a sebváltó előtt egy csatlakozó rajta egy piros LED-del, amihez a slusszkulcs mellé adott elektronikus kulcsot kell hozzáérintened riasztás esetén? Az azon lévő LED közvetlenül a riasztó élesítése után folyamatosan világít, majd egy kis idő elteltével gyors villogásba kezd. Csakhogy valóban ugyanarról a cuccról beszélünk-e. Én kb. fél éve vettem használtan. A kereskedésben azt mondták, hogy gyári riasztó és kp zár van a gépben. Egyébként Club felszereltségű (elektromos tükör, elektromos ablak elöl, klíma, ABS, állítható ülésmagasság, állítható kormány, fűthető tükrök), 1999 decemberi forgalombahelyezéssel, ha ez segít...
  10. Köszi! Este megnézem. Ott viszont nehezen tudom elképzelni, hogy víz került a vezérlésbe... Ki lehet venni a dobozt? Csatlakozóval szerelik, vagy fixen forrasztják a vezetékeket?
  11. Hello! Tegnap óta fura dolgokat művel a verda. Hétfő reggel teljesen problémamentesen kinyitottam az ajtót, beültem és elindultam dolgozni. Kb. 35 km-t megtéve megérkeztem a melóhelyemre. Előző este leesett az idei első hó, a verda kint aludt. Megérkezve kiszálltam és a távirányítóval bezártam a KP zárat, majd második gombnyomással élesítettem a riasztót. Elindultam a bejárat fele. Akkor szóltak, hogy normális dolog-e az, hogy folyamatosan világít a négy irányjelzőm!? Először azt gondoltam, hogy ugratás, de meglepve tapasztaltam, hogy valóban így van. Normál esetben ugye ha egyszerűen a KP zárat a távirányítóval bezárom, a négy irányjelző kb. 3 másodpercre egyszer felvillan. Ha a riasztót is élesítem, akkor kb. 5 másodperc elteltével még kétszer felvillan. Egyébként mind a riasztó, mind a KP zár gyári. Tehát visszamentem az autóhoz, a távirányítóval kinyitottam az ajtót és ráadtam a gyújtást. Ekkor aludt csak ki a négy irányjelző. Levettem a gyújtást, kiszálltam, és újra távirányítóval zártam az ajtókat, az irányjelzők ugyanúgy égve maradtak, mint az előbb. Mégegyszer kinyitottam az ajtót és megpróbáltam a vezetőoldali ajtón kulccsal bezárni. Ugyanazt értem el. Miután a KP zár behúzott, az irányjelzők folyamatosan világítanak. Ha gyújtásra kapcsolom az autót, akkor az irányjelzők és az elakakdásjelző is tökéletesen működnek, ezért szerintem az indexrelé rendben van. Ma reggel már azt tapasztaltam, hogy elég, ha leveszem a gyújtást. A négy irányjelző azon nyomban világítani kezd. Az éjszaka az autó indexrelé nélkül aludt, mivel így tudtam csak elérni, hogy zárt ajtók mellett ne világítson a négy irányjelző, mert reggel nem hiszem, hogy el tudtam volna indulni vele :lol: Megfigyeltem azt is, ha kiveszem az indexrelét és úgy zárom az ajtót távirányítóval, akkor a KP zár meghúzásakor az irányjelzők nem villannak fel, viszont ha a riasztót is élesítem a második gombnyomással, akkor a két villanás működik. Ez arra enged következtetni, hogy a riasztó saját reléit használja az indexek villogtatására, a KP zár viszont az indexrelét használja. Javítsatok ki, ha nem így van! Mi lehet a probléma? Véleményem szerint a KP zár elektronikájával történt valami. Esetleg beázott? Hol keressem az autóban a riasztó és a KP zár vezérlőelektronikáját? Bocsi, hogy kicsit hosszan írtam le! Köszi!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.