
exitl0l
Fórumlakó-
Hozzászólások
47 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
exitl0l's Achievements
Newbie (1/14)
1
Hírnév
-
Igen azt én is tudom, az sima liba. Picit félek tőle, de ma reggel is megismételte a tegnap estit. Indít, döcög, lefullad, újra indítom, pici gáz, aztán a többi henger is beindult,sajnos ma már nem fog menni a csere, remélem melóba menet és hazafelé indítást kibírja holnap cserélek gyertyát ha tudok venni ma. Nincs ehhez valami paszta amit az újak menetére tudok kenni hogy könnyebb legyen kiszedni?
- 36.168 válasz
-
Sziasztok! Mobilról vagyok szóval bocsi ha valami nem túl magyarra sikerül. No de a problem. Adott egy X17DTL caravan ami ma este igencsak traktorosan indult. Értsd: nem biztos hogy izzitott minden hengernél, sőt örülök ha 2nél összejött neki. Elsőre le is fulladt. Másodjára pici gázt adva rövid időn belül beállt az alapjárat. Úgy néz ki beszoptam a gyertya cserét. A kérdés csak annyi hogy hogy a legegyszerűbb mint nem autószerelő, eme csodás elem cseréje? Látni láttam már hogy hol és mit kell. De aki csinálta nem volt rutinos. És órákat szopott az adagoló előtti hengernél lévő gyertya ki-be szerelésével. Én nem szeretném magam megszivatni. Mivel esélyes hogy holnap délelőtt ez lesz a program. Mihamarabbi válaszokat előre is köszönöm. Örülnék ha délután 2re melóba is eljutnék a paripával. Sokat akar a szarka?
- 36.168 válasz
-
Na csináltam még menet közben videót. De szerintem elviszem szakihoz, eléggé kellemetlen és nem akarok így mászkálni vele. A videó: Fura hang 3
-
Melyik videón? csak mert a másodiknál pont akkor lehet hallani egy erős hangot mikor elérné a 2500at olyan 0:22 körül. Lehet reggel mikor megtoltam neki az érdi emelkedőn lefelé kicsúszott valami?
-
Sziasztok!Olyan problémával írok ismételten ami elég furcsa. A járgányom a mai naptól csinálja azt hogy kb 2200-2700-as fordulat között és inkább nagyobb sebességnél (100-110 körül kezdi és 110- és 120 körül hagyja abba), vagy csak kisebb sebességnél nem olyan észrevehető. De erőlködő már-már benzines hangja van, és vibrál a gázpedál. Amint azonban az említett fordulat vagy sebesség fölé ér a mutató, ez abbamarad.Amint a mutató ismét az említett intervallumok közelébe ér megint rákezdi.Az autó egyébként egy '96-os X17DTL, a megszokott dízeles hangja ilyenkor átvált olyan benzines "pörgetem a motort hangba".Csatolok 2 videót is az egyik sajnos parkolóház, ott sokminden nem hallatszik. A másik pálya, nemtudom a menetzajtól mennyire lehet majd hallani. De estefelé mennem kell még vele, akkor próbálok értékelhetőbb videót csinálni.Videó 1 (pálya):Fura hang 1Videó 2 (parkolóház):Fura hang 2Bármi féle tippet szívesen fogadok.Köszönöm ui.: nem szeretek duplikálni, ugyanez a probléma az általános műszaki problémák topikban is megtalálható, de mivel dízel a járgány, gondoltam ide is posztolok, hátha előbb kapok válasz.
-
Sziasztok! Olyan problémával írok ismételten ami elég furcsa. A járgányom a mai naptól csinálja azt hogy kb 2200-2700-as fordulat között és inkább nagyobb sebességnél (100-110 körül kezdi és 110- és 120 körül hagyja abba), vagy csak kisebb sebességnél nem olyan észrevehető. De erőlködő már-már benzines hangja van, és vibrál a gázpedál. Amint azonban az említett fordulat vagy sebesség fölé ér a mutató, ez abbamarad. Amint a mutató ismét az említett intervallumok közelébe ér megint rákezdi. Az autó egyébként egy '96-os X17DTL, a megszokott dízeles hangja ilyenkor átvált olyan benzines "pörgetem a motort hangba". Csatolok 2 videót is az egyik sajnos parkolóház, ott sokminden nem hallatszik. A másik pálya, nemtudom a menetzajtól mennyire lehet majd hallani. De estefelé mennem kell még vele, akkor próbálok értékelhetőbb videót csinálni. Videó 1 (pálya): Fura hang 1 Videó 2 (parkolóház): Fura hang 2 Bármi féle tippet szívesen fogadok. Köszönöm
-
Sziasztok! Olyan problémát generált az autóm most este ami lehet csak illúzió. De úgy tűnik mintha halványabb lenne a műszerfal világítása. Amolyan pilács, épp hogy csak van fíling. Töltés jelző nem világít, ékszíj nemrég lett cserélve, nem csúszik de nem is túl feszes. Generátor hibára utaló jelek, mint ugráló mutatók nincsenek. Remélem tudtok segíteni. X17DTL motorkod. 96os várában a kicsike. A válaszokat előre köszönöm.
- 36.168 válasz
-
Úhh ez lesz az igaz nem 82LE mert nem isuzu hanem opel diesel. De támpontokat adhat. Ha van opel dieselhez akkor az lenne a legtutibb. De köszönöm istencsászár vagy ;)
-
Ha le tudod írni talán azzal is előrébb leszünk ;) Mit kell esetleg meglazítani hogy ki tudjam cserélni a kis mocskot. Mondjuk ha már ott vagyok akkor szervó szíjat is cserélek szerintem. Biztos ami bitztos :P
-
Na úgy tűnik végre lesz időm meg csinálni a generátor ékszíj cserét. De felmerült bennem egy kérdés, ugye adott a tárcsa ami meghajtja a generátort meg a szervót. Az előbbi belsőn az utóbbi a külsőn van. A szervót is meg kellene valahogy mozdítani hogy ki tudjam cserélni a generátor ékszíját. A kérdés hogy a legegyszerűbb ezt megtenni, minimális bontással?
-
Azt mondjátok jó lesz ha csak csavart cserélek? 10-es villáskulccsal "nyitható" anya van rajta, annyira nem vagyok szaki hogy ránézésből vágjam, milyen csavar fog kelleni? Plusz ráadásul ugye ez 4szög fejű csavar amit boltba adnak az meg 6lap fejű. el fog forogni, nem?
- 36.168 válasz
-
Az a baj hogy nem egyenes a csavar. Így néz ki: Saru (ez nem saját csak ilyesmi, csak nekem negatív oldalam ilyen)
- 36.168 válasz
-
Sziasztok! Olyan problémám adódott, hogy az akkusarum negatívjának a rögzítő csavarja bemondta az unalmast (elnyíródott a menete). Lehet csak csavart cserélni, kapni? Vagy nem úszom meg csak saru cserével? X17DTL motorkód. 96os a járgány és kombi. Köszönöm.
- 36.168 válasz
-
Óhh ez így nagyon szuper isten császár vagy köszönöm
-
Mennyire kell a mutatványhoz mondjuk akna? Mert nálam csak csillag-garázs van, árok amire ráállok is kb fehér holló számba megy akna meg még kevesebb :/