
Petiref
Fórumlakó-
Hozzászólások
28 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Petiref's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Sziasztok, igaz ,hogy zafira b-m van de a motorprobléma miatt ide ítok. 1.9cdti 120le. Azt tapasztalom hogy amikor nem hirtelen hanem fokozatosan gyorsítok bizonyos fordulatszámonként betorpan az autó. A torpanás csak egy pillanatra érezhető. Mi okozhatja vajon? Valaki járt már hasonló cipőben? Főként 2000 fordulat felett érezni. Előre is köszönöm a segítséget Üdv Peti
-
Köszönöm a segítségeket megvan a hiba és a zaj felelőse. Valóban a feszítőgörgő az. Maga a feszítő jónak tűnik illetve a szíj sem vészes. Szóval görgőt cserélek elsőnek aztán kiderül
-
Mások írták hogy hiába cserélték csak a görgőt utána végül az egész szerkezetet is ki kelett. Nem szeretnék feleslegese költeni. De persze ez relatív mert ha nincs baja a szerkezetnek akkor meg azt felesleges lecserélni.Az biztos hogy a görgő megviseltnek látszik (futófelületére gondolok) Karcos hosszanti csíkok vannak rajta. De holnap kiderül
-
Köszi szépen a segítséget. Tehát ha jól értem külön külön érdemesebb megvenni mert úgy olcsóbb? Azt láttam hogy szettben interneten 18000 körül mozog. Oldalról érdemes szerelni? Arra gondolok hogy kereket leszedem és úgy. ? Amikor felraktad a beállítás nehéz? Vagy minden a helyére kerül ? Ez a komplett feszítő ugye? http://mullerautowebshop.hu/opel/2535-opel-astra-tafira-corsa-ekszij-feszito-spanolo-gorgo-1400-1600-16-szel.html Ez meg csak magában a görgő? http://mullerautowebshop.hu/ekszijfeszito/208-opel-astra-g-corsa-vectra-zafira-ekszij-feszito-gorgo.html
-
sziasztok, opel astra 1.6 8v klímás autómba elkezdett süvíteni a hosszbordás szíj. Ennek a cseréje menyire bonyolult illetve az volna a kérdésem , hogy a feszítő az automata vagy lehet rajta manuálisan is feszíteni? Tegnap este semmi sem volt, ma reggel munkába induláskor már süvített. Aki tud segíteni megköszönném.
-
A alapjárati motort kivettem kitakarítottam. Volt rajta némi kormolódás. Illetve a kúpalakú végen kopás van az gond lehet? A fészek alatt azt érted ahova be van csavarozva? Illetve fojtószelep takarításához le kell szerelni az egész befecskendező rendszert? Illetve egy másik kérdésem volna még, ha ki a benzinszűrő kilyukad ott menet közben folyhat ki üzemanyag? Ez lehet hülye kérdés de álló helyben nem szivárgott. Azonban 420 km jöttem vele pályán és 10 liter feletti fogyasztást produkált 130-140-ell haladva. Én azt nagyon sokallottam . Hazaérve erőteljes benzinszag volt a pumpánál de mégsem láttam konkrét benzin csepegést.
-
A alapjárati motort kivettem kitakarítottam. Volt rajta némi kormolódás. Illetve a kúpalakú végen kopás van az gond lehet? A fészek alatt azt érted ahova be van csavarozva? Illetve fojtószelep takarításához le kell szerelni az egész befecskendező rendszert? Illetve egy másik kérdésem volna még, ha ki a benzinszűrő kilyukad ott menet közben folyhat ki üzemanyag? Ez lehet hülye kérdés de álló helyben nem szivárgott. Azonban 420 km jöttem vele pályán és 10 liter feletti fogyasztást produkált 130-140-ell haladva. Én azt nagyon sokallottam . Hazaérve erőteljes benzinszag volt a pumpánál de mégsem láttam konkrét benzin csepegést.
-
sziasztok, Opel astra G 1.6 8v x16szr motoros autóm van. Pár kérdésem volna az autóval kapcsolatban. Hideg indításkor 2200 volt kb az alapjárat egy darabig, nem tudom hogy ez menyire normális. Persze tudom hogy a szívató miatt van csak hogy ilyen magas az jó e? De nem is ez az igazi probléma amire felfigyeltem. Menet közben kuplung benyomásakor az alapjárat nem esik vissza egyből hanem egy darabig ott marad majd 5-10 másodperc után esik vissza. Azonban van olyan is hogy 50-nél kuplung kinyom és kiveszem sebességből csak gurulok és akkor pl csak 1400 -ig esik vissza a fordulta majd ha megállok akkor vissza megy 800-ra. Mi okozhatja a jelenséget? De alapjáraton is van ingadozás amit fordulatszámmérőn látni de érződik is az autóban ülve. Akinek van ötlete és tanácsa , és segítene is nekem pár szóban megköszönném. Szép estét sziasztok
-
sziasztok, Opel astra G 1.6 8v x16szr motoros autóm van. Ide írok mivel tudom hogy az f-es széria motorja ugyan az mint az enyémbe. Pár kérdésem volna az autóval kapcsolatban. Hideg indításkor 2200 volt kb az alapjárat egy darabig, nem tudom hogy ez menyire normális. Persze tudom hogy a szívató miatt van csak hogy ilyen magas az jó e? De nem is ez az igazi probléma amire felfigyeltem. Menet közben kuplung benyomásakor az alapjárat nem esik vissza egyből hanem egy darabig ott marad majd 5-10 másodperc után esik vissza. Azonban van olyan is hogy 50-nél kuplung kinyom és kiveszem sebességből csak gurulok és akkor pl csak 1400 -ig esik vissza a fordulta majd ha megállok akkor vissza megy 800-ra. Mi okozhatja a jelenséget? De alapjáraton is van ingadozás amit fordulatszámmérőn látni de érződik is az autóban ülve. Akinek van ötlete és tanácsa , és segítene is nekem pár szóban megköszönném. Szép estét sziasztok
-
sziasztok, idáig diesel G astrám volt de lecseréltem 1.6 8V benzinre. Nem tudom menyire aktív itt a fórum de lenne pár kérdésem. -van aki komolyabban foglalatoskodott ilyen motor tuningolásával? Teljesítményre gondolok és nem olyanra ami lefelezi a motor élettartamár. Előre is köszönöm
-
sziasztok, olvasgatom hogy , elég sok G Astránál jelenik meg az a probléma , hogy a légzsák visszajelző világít folyamatosan.Nálam is jelentkezett ez a probléma Mit lehet vele kezdeni?Valaki tudna segíteni? Köszönöm előre is
- 19.232 válasz
-
sziasztok, Elkezdtem a tempomat beszerelését de hála Istennek nekem minden ki volt építve idáig. Kuplung kapcsoló helyén és be is volt kötve fékpedálnál a kapcsoló 4 pines és bekötve. Tempomatos irányjelzőt beraktam, csatlakozója szint úgy megvolt. Működni nem működik. Egyik kedves fórum társunkal beszélgetve azt mondta valószínű csak az ecuba kell aktiválni a rendszert. Ebben valaki nekem tud segítséget adni? Kit keressek ? Kecskemét közelében lakom. Esetleg lehet még valami bibi ami miatt nem működhet? Ha valaki tud segítsen előre is köszönöm . Jah és opel astra g caraván 1.7 td opel motoros. Üdv
- 19.232 válasz
-
Sziasztok , 1998 astra g caraván x17dtl opel motoros autómba seretnék tempomatot beépíteni utólag. Olvasgattam keresgéltem és benzines astrához találtam leírást miként építhető be. Valaki ilyen típusba esetleg dieselbe szerelt már utólagosan? Azt tudom hogy minden vezetékem meg van az autóba az extrákhoz mint pl. elektromos ablak ülésekhez stb.. Ugyan a tempomat renszer is ki lehet építve? Ha valakinek van tapasztalata kérdésem kapcsán és azt megosztaná velem megköszönném. Szép napot mindenkinek
- 19.232 válasz