Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karell

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Karell's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Valószínűleg akkor törlődhetett, mert alapvetően tökéletesen indul az autó. Köszi a gyors választ!!
  2. Lefelejtettem, hogy a motorolaj, hűtővíz rendben.
  3. Sziasztok! A következő problémára várom hozzászólásaitokat: Egy jó ideje ha a motor eléri az üzemi hőmérsékletet, és esetleg a városi forgalom sűrű megállásra kényszerit, lefullad a motor. Hiába próbálom gázadással ellensúlyozni, makacsul leáll. Ezután indítózás ezerrel, és általában harmadikra, negyedikre beindul kábé 2500-as fordulattal, ami egy idő után visszamegy a normál fordulatra. 90 celsius fok alatt az alapjárat egyenletes, de folyamatos probléma az is, hogy a váltás utáni gázadás és a motor reagálása között pár tized másodpercnyi szünet van. Alkalmanként a motorhiba jelző lámpa is felvillan, ekkor menetközben érezhető, hogy nehezebben gyorsul, erőtlenebb. Voltam szerelőnél is már múlt héten. Bemérték a lambda szondát, megnézték computerrel is, mindkettőt rendben találtàk. Egyedül egy vákumcsövet találtak elrepedve, azt kicserélték. Visszaadták az autót feltételesen, hogy jelentkezzek ha újra fennáll a probléma, mert szerintük már megszűnt. Az egészért potom 3000.- kértek. Jó ideje hozzájuk hordom az autómat korrekt, jó szerelők. Pár nap után dugóba kerültem és persze leállt. Viszem vissza nekik, de azért kíváncsi lennék a Ti véleményeitekre is. Előre is köszönöm hozzászólásaitokat!! 1996 1.6 8 szelep X16SZ
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.