Sziasztok!
A következő problémára várom hozzászólásaitokat:
Egy jó ideje ha a motor eléri az üzemi hőmérsékletet, és esetleg a városi forgalom sűrű megállásra kényszerit, lefullad a motor. Hiába próbálom gázadással ellensúlyozni, makacsul leáll. Ezután indítózás ezerrel, és általában harmadikra, negyedikre beindul kábé 2500-as fordulattal, ami egy idő után visszamegy a normál fordulatra. 90 celsius fok alatt az alapjárat egyenletes, de folyamatos probléma az is, hogy a váltás utáni gázadás és a motor reagálása között pár tized másodpercnyi szünet van.
Alkalmanként a motorhiba jelző lámpa is felvillan, ekkor menetközben érezhető, hogy nehezebben gyorsul, erőtlenebb.
Voltam szerelőnél is már múlt héten. Bemérték a lambda szondát, megnézték computerrel is, mindkettőt rendben találtàk. Egyedül egy vákumcsövet találtak elrepedve, azt kicserélték. Visszaadták az autót feltételesen, hogy jelentkezzek ha újra fennáll a probléma, mert szerintük már megszűnt. Az egészért potom 3000.- kértek. Jó ideje hozzájuk hordom az autómat korrekt, jó szerelők.
Pár nap után dugóba kerültem és persze leállt.
Viszem vissza nekik, de azért kíváncsi lennék a Ti véleményeitekre is.
Előre is köszönöm hozzászólásaitokat!!
1996 1.6 8 szelep X16SZ