Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

cstibi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Tatabánya

cstibi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Nem tudom van-e a két helyzet között párhuzam, de nekem 2éve ugyanez volt. 4. henger gyújtáskimaradás. Napont 3-4x eljátszotta ugyanezt. Nekem azt javasolták, hogy piros PROTEC Fuel line Cleanert öntsék a tankba, és járassam meg 4-4,5e fordulattal néhány 10 km-en át. (csak akkor ha még nem tiltotta a hengert a vezérlés) A hibát nálam a szerelő által elmondottak alapján elkokszolódott szelepülék okozta. Ha a szelep nem zár és nincs sűrítés akkor a comp. elveszi a szikrát a hengertől, megakadályozva a szúróláng szerű kifúlyást. NEM értek hozzá, nem tudom igaz-e, de a fenti termék megszabadított minden gondomtól. Azóta minden évben 1x használom. Alkatrészt sose cseréltem. Ha kérhetném, az én feltett szombati kérdésemre válaszolna valaki (keringés hiba). Köszönöm.
  2. Ezt hiányolom: http://kepfeltoltes.hu/view/150404/2015-04-04_16.59.19_www.kepfeltoltes.hu_.png
  3. Sziasztok! Tudna segíteni valaki, hogy Astra G'04 járó motor mellett eddig bármikor rápillantottam a kiegyenlítő tartályra, mindíg a bal oldali csőből hűtőfolyadékot láttam keringeni. Mi célt szolgál az itt keringő hűtőfoladék? Kérdezem ezt azért, mert a napokban hűtőfolyadék folt volt az autó alatt, elvittem szervízbe és termosztátot cseréltek. A csere óta a szivárgás megszűnt, de a kiegyenlítőben megszűt a keringés hideg és meleg motor mellett egyaránt. Mit ronthattak el? (Arra gondolok, hogy az injektort fűti "fűtötte" ez a folyadék) Köszönöm a segítséget.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.