Kedves zotya975,Köszönöma válaszodat.Amugy boldog husvétet kívánok ! Mivel emlitettem,hogy nem rég van nállam az autó,elkezdtem egy kicsit utánna nézni a dolgoknak.Rájöttem,hogy a volt tulaj 15w40-es ásványi olajat használt már elég rég benne.A tegnap lecseréltem 10w40-es szintetikusra,és olaj szüröt is cseréltem+felső hengerfej tömitést.Átnéztem a motorrészt,és észrevettem,hogy a levegőszürő csatlakozó harmonikája több helyen meg van hasadva.Ezt hirtelenjébe ragasztószallaggal körbetekertem. Az eredmény az,hogy már nem állt meg ma relantiban,de egy új dologra lettem figyelmes.... : Telitanknál nem mutatja a mánus csak 75% , a motor hőmérséklet sem mutat jól(A ventillátor bekapcsol,de a mánus alig jött ki a kékből),és gyanus az olaj nyomás mérő is,mert relantiban villogni kezd,pedig új olaj,új szürő,és semmi olaj folyás nyomát nem kapom...
Hát így jár az ember,ha nincs pénze új autóra... :blush: