
ramos04
Fórumlakó-
Hozzászólások
19 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Telekgerendás
Legutóbbi látogatók
489 profile views
ramos04's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Sziasztok! Hengerfej és veztengely csere után következő a tapasztalat. Szépen elindul, megy is. Például 3.ban szépen húz olyan 60km/h-ig aztán inkább lassul mint gyorsul Seb váltás után ugyan ez, megy lassul. Ekkor ha padló gázt nyomok akkor egy idő után elindul, de nem azonnali a reakció. A lámpa nem mindig világít csak ha hosszabb időre kell megállni lámpánál. Az alapjárati motorom nem a megfelelő mert egyre erősebb a gyanú, hogy a c14nz motorom egy c16nz központi injektor táplálja. Engine lámpa villanáskor oxygen szenzorra is panaszkodik az alapjárati motor mellett. Vélemények?
-
Sziasztok! Egy szomorú tapasztalattal lettem gazdagabb a minap. Úgy esett, hogy januárban félbe tört a vezérműtengely. Akkor 1 hónapja volt nálam az autó, mivel hallottam az autó előéletét nem találtam okát a törésnek gondoltam, hogy az előző szerelő palira vette a korábbi tulajt és amikor össze rakta neki az autót rossz minőségű alkatrészeket használt (ez másból is látszott). Szóval kicseréltem a tengelyt, beállították a gyújtást semmi jele nem volt annak, hogy az eset megismétlődhet. Pedig DE! Tegnap minden előjel (csörgés, csattogás) ismét eltört a vezérműtengely. Ugyan ott!!! A szétszerelés és tisztogatás után derült fény az okára. A 3. henger kipufogó szelepe egy icipicit meghajlott éppen annyira hogy a dugóba ütközzön és folyamatos feszültséget okozzon a tengelyen ami megadta magát. Mivel a szelep nem zárt rendesen folyamatosan MAP szenzor, lambda szonda, alapjárati motor hibát jelzett. Sajnos mire kiderült a hiba egy újjab vezérműtengely látta kárát. Ezek után szerintetek érdemesebb lenne hrngerfejet is cserélnem aaz összes szeleppel együtt plusz a veztengely házat is, vagy csak a szelepeket kell cserélni?
-
Amm akkor nekem nem teljesen jó a hibakód listám. Sejtettem, hogy az lehet. És azt meg tudod nézni hogy a 35 az nálad mit ír? Néztem a map csövét az tiszta és ép, az injektor házon lévő csonk is tiszta. Volt a kocsihoz egy másik MAP-SZENZOR vissza rakom azt meglátom mi lesz. Nekem is volt ilyen bajom a vízhőfokkal, de cseréltem termosztátot és az megoldotta a problémát, csökkent a fogyasztás is, hogy melegebb lett a motor. :D
-
Sziasztok! Újra itt vagyok ujjabb hibával. :( c14nz motor. Az alapjárati motor hibám továbbra sem oldódott meg pedig kiderült, hogy a csonka végű való bele, tehát az jó. A vákuum csöveket kitakarítottam ráadásul az injektor házon lévő műanyagot is leszedtem és ott is, hát volt bennne kotu rendesen. Az összeszerelés után ujjabb hibakód jött elő. 34-es, leírás szerint AGR szelep - feszültség túl magas. Jah csak nekem nincs agr szelepem. Akkor What? Válszokat előre is köszi.
-
A szelepeket megtudom különböztetni. De a kozponti injektor házon van-e valami jelölés amiről tudni lehet,hogy 1.4 vagy 1.6?
-
Hogy lehet kideríteni milyen kell bele, azon kívül, hogy vennék egyet és mégsem az a baja?
-
Az nincs. Viszont olvastam pár helyen, hogy elvileg a c16nz karbija felmegy a c14nz-re. Ez lehetséges? Mert lehet, hogy akkor nem a tompa fejű alapjárati motor kell bele hanem a hegyes.
-
Nekem nem fix az emelt alapjárat. Hanem ingadozik amíg nagyobb sebesség. Ha szinte állóra fékezek és csak lassan gurulok akkor felpörög és lassan beáll egyenletesre de ez is magasabb a normálisnál.
-
A kúp egyezik. Eddig csonka gúla forma volt és most is olyan vettem. Leírás szerint ez való bele.
-
Sziasztok! Ismét segítséget szeretnék kérni tőletek, hátha találkozott valaki ilyennel. Az autóm egy 93as c14nz astra. A hiba: ha menet közben kinyomom a kuplungot a motor felpörög és vagy elekezd ugrálni az alapjárat vagy nagyon magas fordulaton pörög. Ez üzem melegen jelentkezik a leginkább. Motor lámpa is világít de nem mindig. Amikor ez van akkor fehéren füstöl is. Kivillogtattam és az alapjárati szelepet hozta ki. Vettem bele újjat a csere megvolt folytószelep poti csere is volt. A vákuum csöveket kitisztítottam, DE a probléma nem szünt meg. Nincs másik hibakód sem csak ugyan az. Indításkor szépen jár semmi jele hibának, ha elindulok akkor már gáz van. Mi a f.aksz lehet még???