-
Hozzászólások
122 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
1
Greg_hun last won the day on Március 10 2017
Greg_hun had the most liked content!
Greg_hun névjegye
- Születésnap 1987-04-14
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://vintageaudio.hu
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Astra F 1.6Si Caravan
-
Város
Kerepes
Legutóbbi látogatók
1.054 profile views
Greg_hun's Achievements
Newbie (1/14)
16
Hírnév
-
Köszönöm! Továbbá köszi mindenkinek aki segített, infót keresett és tippeket adott, hogyan lehet összehozni a bal első futóművet. Elkészült, új külső feltengelycsukló, belső gumiharang, zsírozás, 74mm-es kerékcsapágy és hozzá való 22 fogas agy, új szimmering a váltóba, rozsdátlanított és festett F-hez való rugótányér és csonkállvány, újszerű felütközésgátló gumi + pótolva lett az alsó csillapítógumi is. 4 hét ment rá. Következik a jobb oldal .
-
Ezer hálás köszönetem, ez alapján sikerült rendelni agyat és csapágyat is! Miben tér el a dízel féltengely és a nem dízel (kis/nagy blokkos)? A váltófelőli és a csuklófelőli végére gondoltam (a két ricnis vége, hogy írtam ), utóbbira gondolom ha 22 fogas, akkor nem megy rá a nagyhoz való csukló (29 fog) és így erre kisblokkos agy. Bár az alapján, hogy létezik 22 fogas 39mm átmérőjű agy, amivel végül is össze tudom hozni, semmin nem lepődnék meg.
-
Tudja valamelyikőtök esetleg, hogy létezik-e olyan kerékagy, ami 22 fogas, de bemegy a nagy kerékcsapágyba (74mm külső átmérő, 39mm belső átmérő, 39mm szélesség)? Nekem kis csapágy volt (64*37*34), sikerült szerezzek két bontott csonkállványt, de ebbe a nagyobbik csapágy való, így az agy sem lesz jó hozzá. Amennyire utánanéztem, abból az derült ki, hogy 4 féle csapággyal és 2 féle aggyal (22 és 29 fogú) gyárottak F-et.
-
Azt hogyan tudom megnézni, hogy a belső csukló kottyan-e? Még egy hétig szét lesz kapva, addig gondoltam megoldom amit lehet, mert az eddigi sz@r futóművel nehezen élek együtt.
-
Jól gondolod, domború:
-
Biztos láttatok már csoda dolgokat, de én ma bef**tam ezen. Kihúztam a váltóból a féltengelyt, hogy egyszerűbb legyen majd rárakni a külső csuklót meg zsírozgatni... Zotya írta a leírásban, hogy egy kis olaj folyhat ki. Nekem kifolyt az egész. Miért? Ki nem találjátok: nincs ott a szimering. Nem csak elkopott, nincs. A kihajtás a váltónál telibe olajsaras, és amikor tavaly cseréltem váltóolajat, csodálkoztam is, miért volt olyan kevés benne. Megvan az ok. Másik érdekes a bal ABS szenzor. Mivel egy remek Kadett gólyaláb van ami ABS szenzorfelfogatás nélküli, a féktárcsa mögötti hővédő lemezen áttoltak egy hosszú 5-ös csavart, szakszerűen alátéttel, mert a lyuk nagyobb volt mint a hatlapfej. Erre szereztek egy fémtuskót, amibe belekalapálták a szenzort! Nem jön ki, beszorult. A tuskó és a lemez közé távtartónak két 6-os anyát tettek... Ahogy a lemez mozgott menet közben, darálta a szenzort, de a biztosítékot is ki kellett venni, mert minden fékezésnél működött az ABS. Kókányos búbánatos öreganyját, aki ezt így összerakta.
-
Uhhuhhú, jó ára van, bontott lesz ebből. Nem sürgős egyáltalán, nehogymár viharban ízetlenkedj ott tükörrel . Meg igazából az már megvan, hogy 4 féle lehet, majd felkeresek néhány bontót, viszem magammal a cikkszámokat aztán nézegetek. Csak legutóbb mikor bontóban jártam (Pesti úton XVII. ker-ben van 2 legalább) elhajtottak, hogy már a G Astra is kifutó náluk.
-
Ki árulja és hol? Jó lenne ha stimmel az ami a zacsin van. 90473953 ez a jobb oldali gyári, 52-es végű meg a bal párja. Mondjuk most csak a bal oldala van szétszedve.
-
Igen, én kis tükörrel néztem és lámpával bevilágítottam, de előtte letisztítottam a sarat fogkefével. Nem egyszerű mert lefelé is van, meg tükrözve is így
-
Sziasztok! Lehet, hogy emlékeztek, régebben írtam hogy az autóm bal eleje lejjebb van mint a jobb (nem kicsit, szétnyírta az 1,5 éves kormány gömbfejet). Kitörő örömmel jelentem, hogy megvan az oka. Féltengelycsukló csere miatt szét kellet szedjem a bal oldalt és ha már ott jártam kiszedtem az egész gólyalábat mindenestül. A gyári száma 90334219, a fellelhető adatok alapján ez egy E Kadett kabrió bal gólyalába. Akkor már megnéztem a jobbat is: 90334233 - ez meg a kabrión és kisárúszállítón kívül az összes E Kadett jobb gólyalába. F Astrát nem szereltek 9033-as számmal kezdődő gólyalábbal, de még Classicot sem. Legalább stimmelne a két oldal, de nem (jobb-bal páros csak az utolsó számban kell különbözzön). Ezzel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Esetleg ha van valamelyikőtöknek kiszedett jobb-bal gyólyaláb és/vagy le tudná valahogy olvasni a gyári számokat, azt elképesztő módon megköszönném Alul a csonkállvány hátulján van Elméletileg ennyi féle lehet: 12 90375390 308304 KNUCKLE,STEERING,RH 1 12 90375389 308303 KNUCKLE,STEERING,LH (NLS.- NO REPLACEMENT PART) 1 12 90473953 308307 KNUCKLE,STEERING,RH 1 12 90473952 308199 KNUCKLE,STEERING,LH 1 12 90375392 308306 KNUCKLE,STEERING,RH 1 12 90375391 308305 KNUCKLE,STEERING,LH 1 12 90496652 5308002 KNUCKLE,STEERING,RH (EXCEPT JAPAN,THAILAND,TURKEY) (EXC.BAD ROAD PACKAGE) 1 12 90496651 5308003 KNUCKLE,STEERING,LH (EXCEPT JAPAN,THAILAND,TURKEY) (EXC.BAD ROAD PACKAGE) 1
-
De már lehet, későn írom Én azt hittem, hűtjük, nem fűtjük... Eléggé meglepődtem szétszedéskor, hogy jött kifelé a víz.
-
Kitakarítottam a pillangószelepet meg a házát, összerakáskor tömítettem mindent pasztával (de csak módjával), zsír, kenőanyag, ahova kell éééés... Olyan halk lett az autó, hogy el sem hiszem. 3000-es fordulatnál kezd hallatszódni, előtte már 2000-nél zavart ahogy pörög. Plusz sokkal könnyebben pörög fel, stabil gyönyörű az alapjárat, jó hang (értsd: nem kehes Astra hang ), abszolúte megérte 1 hetet szenvedni vele. Végre valami, amitől érezhetően jobb lett.