Szia!
Nekem érintkezési hibája volt a vezérműtengely jeladó szenzornak, csatlakozó szétszed, kontaktspré, megoldotta azt hogy a jeladó néha kiesett mint neked, és akkor erőtlen volt az autó. Előfordulhat még, hogy a kábel öregedett el, ami a szenzorhoz megy, vagy maga a szenzor elromlott. Sajnos nincs külön hibakód a két szenzorra, így nem tudni melyik szenzor ment tönkre a hibakód alapján, de a szerencse az a történetben, hogy a két szenzor tökéletesen megegyezik. Szóval ha kiszűrted az érintjezési és kábelhibát, és csak a szenzor marad hibának, akkor cseréld előbb az egyiket aztán ha nemjavul rakd vissza az eredetit az újat meg tedd a másik helyére.
Az autó pedig azért gyenge vezérműtengely jeladó szenzor hibánál szerintem, mert a motor nincs tisztában a vezérműtengely és ezáltal a szelepek pozíciójával, ezért a változó szelepvezérlést nem működteti, ami nélkül elég kiherélt hangja és ereje van neki.