-
Hozzászólások
70 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Foghorn névjegye
- Születésnap 1973-05-07
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Vectra B Caravan 1.6 16v X16XEL
-
Város
Üllő
Legutóbbi látogatók
1.217 profile views
Foghorn's Achievements
Newbie (1/14)
3
Hírnév
-
Köszönöm!
- 5.482 válasz
-
- 1
-
-
Sziasztok! Akad a gyújtáskapcsoló. Ki kéne cserélnem a betétet, de akkor mi lesz a többi zárral?
- 5.482 válasz
-
A profil képemen még sokkal jobban állt.
-
Ezt akkor nem vettem észre, sajnos este volt... Nem, hibátlan volt addig, míg le nem bontottam. Bocsánat, a helyén volt nagyjából... Akkor láttuk, hogy a lámpa alatti fekete merevítő műanyag hiányzik a lökhárítóból. Azóta -kb szűk 2 év- deformálódott, ott fekszik fel a fémre. Azon az oldalon forrasztanom kellett a belső csúsztatós műanyag fület, hogy vissza tudjam rakni. Feszültség van, az első kereszttartó ferde, klíma ventilátor is beleért, amíg a kezembe nem került. Jó nagyot kapott valamikor.... Egyszer sikerült viszonylag szépen felrakni egy kóklernek, addig tartott, amíg nekem hozzá kellett nyúlni a lámpához és ködlámpához. Azt csodálom, hogy nem rohadt el, mert a sárvédő mögött nem volt lekezelve, vakrozsda volt rajta.
-
A lökhárító már ezért deformálódott el a nyári melegben... a hűtőmaszk aljánál és tetején is látható eltérés. Ebből a lámpából még az állító motor is hiányzik.
-
Sziasztok! Miután annó megvettem a kocsit, rájöttem, hogy törött volt. A jobb első lámpa javításakor elpattantak a lökhárító tartók, vissza preparálás nagyon nehéz volt, egy újnyi rés mindig marad a lámpa alatt. Ki kéne húzatni??
-
Sziasztok Fórumtársak! Két kérdésem van: -kb. 1 éve cseréltem a TID-et, azóta kikapcsolt rádiónál a dátum helyett a "Program" felirat látható. Volt, aki a számgomb kombinációs megoldást javasolta a helyreállításhoz, de az csak a karakterek számát változtatja. Most -miután lefingott az akku a hidegben-, óra beállításnál tökéletesen mutatta a dátumot, tehát nem a karakterek száma a bibi. Mi a teendő? -Mivel újra használni fogom mindennapiként a családi Vekit, bosszant, hogy nem zárja le a tanksapkát a központi zár. Kivettem a szerkezetet, a vezetéken jön a nyitó-záró feszültség, tehát maga a szolenoid pusztult le a mechanikában. De mi a frász tud abban lehalni? Persze nem igazán szétszedhető műanyag háza van. Tud valaki egy ilyen szerkezetet nélkülözni? Üllő környéke előnyben...
- 5.482 válasz
-
Érdekes dolgot tapasztaltam, amikor 1 hete be kellett bikáznom az autót. Amikor beindult, az EGR környékén kékes, kétütemű szagú füst szállt fel. Honnan jöhetett, ha a rendszer elvileg zárt? Repedt lenne a visszavezető cső?
-
Szerintem sem, de ezt írtam is feljebb. Egy próbát megér.
-
Ez jó! Írhattad volna előbb is...
-
Így van. Viszont ez az üvegszálas erősítésű műanyag nem igazán ragasztható önmagában. Emiatt nem választottam a régi szörfdeszka tuning megoldást, a két komponensű epoxi ragasztót szódabikarbóna erősítésével, mert az elválik erről. A pillanatragasztó legalább nem, de sok kell belőle hogy jól tartson. A baj az -mint a bringádnál is-, hogy nagyon rideg. Ennek a "lumbar supportnak" az ára bowdenestül majdnem 60 ezer. Az ülés csere+kárpit szín+légzsák+beszerzés problematikáját most nem ecsetelném... Tehát marad ez, tekerhetés nélkül, közép állásban hátha jó lesz.
-
Aki hasonló problémával küzd mint én, esetleg ez segíthet. A TC filléres neppertrükk rovatából merítve megragasztottam a deréktámasz merevítőjét. http://totalcar.hu/magazin/technika/2016/03/27/ragasztotuning/
-
Üdv! Érdekelne, hogy létezik-e tökéletesen törlő hátsó kombi ablaktörlő? Vagy a 4. típust próbálom, eddig ez a legjobb, de függőlegesen ez sem képes követni az ablak görbületét. Próbálok képet csatolni... http://kepfeltoltes.hu/view/161030/IMG_20161030_122729_www.kepfeltoltes.hu_.jpg