Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

sas34

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    12
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Szombathely

sas34's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Egyelőre semmi. Azon kívül már minden cserélve volt. (magasnyomású szivattyú, nyomásszabályozó szelep, üzemanyagszivattyú, komplett vezérlés). Remélem, nem is lesz, mert akkor felgyújtom.
  2. Mondjuk, a miénk is tele van pakolva rendesen.
  3. Szia, igen, mióta hidegebb és "dugósabb" idő van, azóta ment fel a fogyasztás is... Az enyém is 5 sebességes, szintén 2006-os.
  4. Ezt én is tapasztaltam néhány alkalommal az utóbbi időben, azt hittem csak véletlen. Mennyi a fogyasztásotok városban - 2.2 direkt automata? Nekem most felugrott közel 13-ra...
  5. Hát, ez az, amit nem tudok... Elvileg hordták szervizbe, ezt alátámasztja a szervízkönyv is. Majd otthon megnézem.
  6. Hello, igen, péntek du. telefonáltak, hogy a vezérlés kuka, meg van nyúlva a lánc és rossz az olajfeszítő is. Megnyúlott a vezérműlánc (120.000 km-nél !!!) és ezért elment a teljes vezérlés... Megrendelték bele hétfőn a gyári vezérlés-szettet, tegnap estére összerakták és ma hoztam el. 160.000 Ft és mintha mi sem történt volna. Most jól működik.
  7. A durva az, hogy az enyémnek sem volt semmi hangja sem. De tényleg semmi. Egyik pillanatról a másikra történt a dolog. Ezt így értsd: az egyik pillanatban megvolt mind a 155 LE, 2 másodperccel később pedig (nem túlzás) kb. 10 LE. Ennyi volt. A szerelő azt mondta, hogy 15.000 km-ként olajcsere, nincs mese.
  8. Hello, a vezérműlánc megnyúlása okozott mindent, ezért ment el a vezérlésem... 160.000 Ft (a keresgélés is beleszámolva) és újra működik. Ennyi. 120.000 km-nél megnyúljon a vezérműlánc?! Rönót többet nem veszek, de opelt sem.
  9. Szia, nekem 120.000 km-nél nyúlott meg, elment a vezérlés. Szerencsésnek tűnsz a 260.000 km-rel... A helyedben nem sokat gondolkodnék. A gyári vezérlés szett 110.000 ft-ba kerül, plusz a munkadíj: kb. 30.000 Ft.
  10. Szia, köszönöm a visszajelzést. Egyetlen egy hibakód volt, még az elején, v.mi üzemanyag-ellátási v. befecskendezési hibát jelzett, ezért cserélték ki a szivattyúkat és a nyomásszabályozó szelepet. A katalizátort már nézték, teljesen rendben van. Most szóltam a szerelőnek, hogy nézzék meg a lambdaszondát is. Jelentkezem, ha lesz fejlemény.
  11. Üdvözlet, új vagyok a fórumon, egy Z22YH Vectra C 2.2 direct Automata "boldog" tulajdonosa. Második hónapja nincs autóm, a hibajelenség annyi, hogy egyszerűen elszállt az erő az autóból. Eddig cserélve lett a magasnyomású szivattyú, üzemanyag szivattyú, nyomásszabályozó szelep, gyertyák. A katalizátor tiszta, a légtömegmérő jó. Már a második szervízben van az autó, hibakód nincs és sajnos egyelőre megoldás sincs a problémára. Alacsony fordulaton nagy gázra nálam is jelentkezik a horkoló/morgó hang. Van esetleg valakinek tippje, hogy milyen irányba kellene keresgélni a hibát? Előre is köszönöm.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.