CORSicA81
Fórumlakó-
Hozzászólások
11 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
CORSicA81 névjegye
- Születésnap 1981-10-17
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
opel corsa
-
Város
Sümeg
CORSicA81's Achievements
Newbie (1/14)
3
Hírnév
-
Szia! Nekem is volt ilyen. Nem foglalkoztam vele, de amikor kiégett pár rizsszemizzó a műszerfalban, kicserélésük után többet nem gyulladt ki menet közben a töltésjelző. Kontaktos volt ezek szerint. Kicsit körülményes átmozgatni őket, de érdemes. Ha kimérted a töltést, és jó, akkor valszeg itt a bibi, vagy a szénkefe lehet még a generátorban kopott.
-
Szia! Nekem is volt ilyen jelenség, az óra felment 115 fok körülre is, azután visszaesett normálra. Valójában nem volt köze a víz hőmérsékletéhez. A vízhőfok csatlakozója megrozsdásodott, rossz lett az érintkezés. Tisztítás után visszaállt minden normálra.....de ez a lehető legjobb hibalehetőség, ez tény...:-)
-
Szia! Hát én a helyedben a hővédő lemezt megkocogtatnám azért a katalizátoron, mert engem az szivatott meg hasonlóan, amikor elengedte a ponthegesztés egy helyen.
-
Szia! Az alapjárati motornak van egy kis késedelmi ideje, amíg beáll abba a zárási pozícióba, ami biztosítja a beállított alapjárati fordulatszámot. Teljesen normális folyamat, esetleg az alapjárati motort és a fészkét érdemes kitisztítani, hátha még könnyebben tud mozogni azután...
-
Szia! Én a szélvédőnél tapasztaltam beázást, én is sziloplaszttal oldottam meg átmenetileg a dolgot, de ennek már sok éve, és úgy néz ki megoldódott....
-
Szia, nos szerintem!: 1, a beltér világításnak ki kéne gyulladni gyujtás nélkül is, ez valószínű utólagos szerelés eredménye 2, Elvileg a középkonzolon minden gomb meg van világítva, valszeg kiégett egy-két dióda. Ha leszereled a konzol elejét, meglátod, hogy melyiket kell cserélni. 3, A vízhőmérséklet-szenzor hibája szokott magas fogyasztást eredményezni, ha a már meleg motor ellenére a szenzor az Ecu-nak hideg vízhőmérsékletet jelez. Ekkor továbbra is dús benzinkeveréket ad a motornak. Ha az alapjárat meleg motornál jóval magasabb, mint hidegen, akkor szinte biztos, hogy ez a probléma. Nekem tök hidegen pontosan a 7. fordulatra indul az autó. Ha már egy kicsit is meleg, akkor pöccre. Gondolom, ez már "tervezési dolog", ha ennyire szabályos. üdv!
-
Szia! Hát nekem is volt hasonló gondom, magas volt az alapjárat, de csak melegen. A hiba oka a fojtószelep talptömítés szakadása. Ebben az esetben szerintem a pillangószelepet, az alapjárati motort meg a vákuumcsövek épségét kellene elsősorban ellenőrizni. Ha sikerül valami javulást elérni, kíváncsi lennék a megoldásra....
-
Szia! Nekem is volt hasonló problémám, igaz, hogy nem ez volt a fő probléma, de ez is közrejátszott. A benzintank szellőzővezetéke belemegy egy szénszűrő tartályba, ami szűrve engedi a szabadba az esetleges benzingőzt, ami a hőtágulással keletkezik. Ha ez a szénszűrő átszakad, akkor a levegőrendszerbe juthatnak széndarabkák, amik eltömítik a rendszert, és okozhatnak hasonló gondot. Esetleg a szellőzőcső is eldugulhat, azt is érdemes átfújatni, mert akkor sem tud normálisan dolgozni a rendszer. Érdemes az összes levegőcső épségét is leellenőrizni, mert a dadogás tömítetlenségre is utalhat. Én a szénszűrő után tettem például egy kis benzinszűrőt, hogy az esetleges szénszemcsék ne tudjanak bejutni a rendszerbe többet.
-
Sziasztok! Kiszakadt a háló az autó szénszűrőjében, és az egész vákum-rendszer telement széndarabokkal. Kipucolgattam ahogy tudtam, de melegen mindig felmegy az alapjárat 1600-1700-re. Eddig is ezt csinálta, de azt hittem, hogy megtaláltam a probléma okát. Vagy ennek más oka van?
-
Szia! A probléma ismerős! Én amikor ezt tapasztaltam, levettem a kmóra meghajtó bowdent a motor aljáról és adtam neki WD-40-et. Egy időre jobb lett a helyzet, de ha hidegebb idő jött nekem is visszatért a hülye hangja. MEgint levettem, ugyanúgy WD-40, de most a löttyöt megnyomattam az óra felé egy mini kompresszorral. A cucc be tudott jutni az órához és ott is beolajozta, amit kell. Na ez volt kb 2 éve, azóta semmi gondom nincs vele. De azért túl sok cuccot nem szabad adni neki, hátha az sem jó! Remélem segíthettem! :-)
-
Sziasztok! Az alábbi problémában kérnék segítséget, illetve tippet! Az autó hidegen szépen indul, mindíg ugyanúgy megbízhatóan. Alapjárat kis melegedés után be is áll egy elfogadható szintre, egész odáig semmi tünet nincs is, amíg el nem éri az üzemmeleg állapotot. Akkor ugyanis az alapjárat felmegy kb 1600-1700-ra, igaz, hogy nem ingadozik. Gondoltam, alapjárati motorprobléma lesz, ki is cseréltem, de semmi változás nem lett. A hűtővizgombával ugyanezt tettem, de ez sem segített. Maradt a vákuum-rendszer. Lehúztam a gumicsövet a folytószelepház aljáról (az alapjárati motor mellett), és ömlött ki belőle a szén. Ezt is megoldottam, kiszedtem a szenet a szűrőtartályból, a vákuumszelep elé tettem egy benzinszűrőt, ha még jönnének széndarabok, fogja meg. A tank szellőztetőcsöve el volt dugulva, azt is kitisztítottam, legalábbis azt, amelyik az autó alatt a szabadba engedi a benzingőzt. Az egész vákkum-csőrendszert átfujattam,leellenőriztem, mindenhol működik a vákkum, úgy néz ki nincs dugulás. Próbakör alatt megint kiderült, hogy a helyzet változatlan: még mindíg magas az alapjárat. A tűzfalon a MAP-szenzort is kicseréltem, hátha az a baj. ...szóval most egy kicsit elakadtam, hogy akkor most mi a baj... A tank meg a szenes szűrő között is el tud dugulni a szellőztetőcső? Vagy ha igen, akkor attól is felpöröghet? Arra is gondoltam, hogy maradhattak még valahol szénszemcsék és az babrál ki velem. Bocs, hogy ilyen hosszú lett, de fontosnak tartottam a részleteket közölni. Előre is köszönöm a tippeket! Sziasztok!!!