Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Wargarobi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Kiskunfélegyháza

Legutóbbi látogatók

298 profile views

Wargarobi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Wargarobi

    Motor

    Én amúgy nem tudom mi a baj ezzel az autóval, de amint felnyitom a motorháztetőt, minden szerelő elkezdi vakargatni és csóválni a fejét. Egy kicsit zsúfoltnak találják az elejét. Merre található a hőgomba, fel tudnátok efelől világosítani? Hallottam már olyat is,hogy a hütőben vagy a hengerfej környékén. Szerintem ott lehet a gikszer, mert a ventilátor pörög ha megy a légkondi. Esetleg az ellenállások.. Én sajnos nem értek ezekhez a dolgokhoz, de ha ezen múlik megtanulom őket.
  2. Wargarobi

    Motor

    Mind a két szerelő ezt mondta,de egyik sem tudta megcsinálni... Az egyik állítólag a kis fokozat helyére bekötötte a nagy fordulatot. A másik azt mondta, hogy hozzak a boltból új gombát és kicseréli nekem. A boltban a katalógusban viszont nem találtak 92-93 foknál kapcsoló gombát,csak olyat ami 110-120- nál kapcsol be. Ha a klímát bekapcsolom akkor az egyik ventilátor elkezd pörögni egyébként.
  3. Wargarobi

    Motor

    Sziasztok! Mikor kéne bekapcsolnia a 1.7TD Isuzu hűtőventilátorának? Az enyém konkrétan csak egyszer kapcsolt be,de akkor már a pirosban volt a mutató (110 fok körül). Normális ez? Féltem a motoromat, mert egyszer már elszállt egy gumicsö és elfolyt az összes víz. Agybajt kapok minden egyes alkalommal amikor hegymenetben mászik felfelé a hőmérö. Köszönöm előre is a választ!
  4. Köszönöm a válaszokat! Szerdára már be is jelentkeztem a szerelőhöz és ránézetek vele ezekre a dolgokra. A ventilátorra már régóta gyanakszok, hogy nincs rendben. Eddig egyszer hallottam, hogy ment: amikor eltünt a víz a tartályból. Még annyit kérdeznék, hogy meddig merjem pörgetni a motort? Már kaptam kritikát amiatt, hogy nem húzatom ki rendesen váltás előtt. Ja és a turbó (szerintem) 2100 környékén kapcsol be. Ez a normális érték?
  5. Sziasztok! Egy 1.7 TD motoros Vetra B boldog-boldogtalan tulajdonosa vagyok május óta. Értékelem a takarékos és megbízható motorját, a hatalmas helyet a csomagtartóban és formára a legszebb autó a világon. Addig voltam boldog, amíg ki nem kellett mennem Ausztriába az Alpokba egy síparadicsomba. Kétszer is, egy-egy hétre. Ott szembesültem azzal, hogy komolyabb emelkedőkkel alig tud megküzdeni az autó, kettesben 30-al bírtam csak felfelé araszolni a szerpentines utakon. Pörgettem a motort 2500-3000ig, amennyire mertem, hogy majd hármasba kapcsolok, a fordulatszám visszaesett 1500 környékére és ott már elment minden ereje. Közben a vízhőfok is emelkedett felfelé a pirosba, nekem meg a vérnyomásom az egekbe. És ez ment mindig, ha hegyre felfelé mentünk. Egyszer teljesen el is forrt a vizem a tartályból. Szerencsére nem lett hengerfejes. Kérdeznélek titeket, csak én vezetek balul, vagy ennyit tud ez a motor? Esetleg valami nem okés vele? Mennyire pörgethetem egyáltaltalán? Minden véleményt köszönettel fogadok mert nagyon gondolkozom az autó eladásán, akármennyire is szeretem.Télen vissza kell mennem Ausztriába és ezzel az autóval nincs kedvem szenvedni ismét.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.