
Interceptor
Fórumlakó-
Hozzászólások
15 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Város
Debrecen
Interceptor's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Újra itt, tegnap szétszedtem megint az óracsoportot. Megmozgattam a csatlakozókat, de a szegénységjelző ugyanúgy folyamatosan világít. A mutató viszont működik, mivel 350 km használat után kb ugyanannyit mutatott mint a gyári óra. A szegénységjelzőre már tényleg nincsen több ötletem, hogy miért világíthat folyamatosan... Most inkább kivettem belőle az izzót... :D
- 36.168 válasz
-
200 km városi használat után elindult lefelé a mutató. :D Most a mutató kb. 37.5 és 50 között van féltávon. :D Elég jó fogyasztás. :))) :D Azóta még nem szedtem szét, majd jelentkezek még. :)
- 36.168 válasz
-
Köszi a választ. Még használom egy kicsit, mivel a másik óracsoport is majdnem telitankot mutatott. Viszont azzal sosem volt gond, amikor leért a pirosba, akkor volt még benne kb. 8 liter benzin. Ha a héten nem indul el lefelé a mutató, akkor megpróbálom a csatlakozót. A különálló kisebb csatlakozó, amiben csak 1 vagy 2 szál vezeték van az csak az üzemanyag visszajelzésért felelős?
- 36.168 válasz
-
Sziasztok! Tegnap óracsoport csere történt egy 94-es C16NZ-ben. A gyári "buta" DELCO helyett egy fordulatszámmérős VDO került be. Az adatok megegyeznek: W=1111, 110°C, 7000 a maximális skála. Az a probléma annyira nem foglalkoztat, hogy a km egységet nem sikerült áttenni a gyártók közti más formai kialakítás miatt. Most 216.000 helyett 231.000-et mutat az óra. Viszont az már inkább aggaszt, hogy a kevés az üzemanyag lámpa folyamatosan világít és az üzemanyag szintjelző mutató pedig maxon van, holott már a legutóbbi teli tankolás óta mentem vele 150 km-t városban. Elképzelhető, hogy a mutató el fog indulni lefelé, de attól még folyamatosan világít a kevés üzemanyag lámpa. Miért lehet? A fordulatszámmérő vezetéke gyárilag bent volt. A többi mutató jól működik, végre látom azt is, hogy mikor nyit ki a termosztát. Előre is köszönöm a segítségeteket. Üdv.
- 36.168 válasz
-
Köszi! :) Bocsi, hogy még csak most. Melyiket válasszam? Mindegy?
-
Köszi a válaszokat! :) Tudnátok linket adni? :)
-
Még nem jutottam el a szerelőhöz, a héten fog sor kerülni a dologra. Tudnátok esetleg lambda szondát javasolni (C16NZ) ? Előre is köszi! :)
-
Köszi! :) Sérülést nem láttam. Multiméterrel mértem, van kontakt a kettő között. Elviszem a szerelőhöz, aztán majd ő megmondja.
-
Köszi! :) Akkor majd nézegetem még, hogy ír-e valamit.
-
Értem, akkor Te nem cseréltetted még ki a szondát? Nem is tervezed? Nekem nem toldottak a vezeték, próbáltam az érintkezőket tisztítani, de ugyanúgy előjön a hibakód.
-
Megnéztem most délután mindent. Az oktánszám dugó 95-ös állásban volt/van, az ötös teteje még egy kicsit látszott. Inkább rá is írtam alkoholos filccel újra a 95-öt. Sikerült kivillogtatni a hibát. 3x12 után jött a 3x13 (13 Lambda szonda – nincs feszültségváltozás) - pont mint Róóóbi-nál. Tehát elvileg a lambda szonda a rossz. Ez okozhat csörgést? Ha esetleg valami más baja is lenne, akkor a 13-as kód után nem megint a 12-es jönne, hanem jönne az újabb hibakód villogtatás? Még valami: amikor járó motornál kapcsoltam össze a két lábat, akkor elronthattam esetleg valamit? Előre is köszi! :)
-
Köszi a válaszokat!! :) Holnap napfény mellett fogok vele foglalkozni. Most délután már megtaláltam egyébként az oktánszámdugót. A tetején már csak a 9-es látszik, de holnap szétszedem és megnézem a másik oldalát is. Remélem, hogy az nem lesz lekopva.
-
Megnézem majd úgy is, de mivel gyújtás után sosincs sárga lámpa így nem hiszem, hogy fog bármit is mutatni.
-
Köszi a válaszokat. Igen, úgy ahogyan kell. Csak ezt én úgy csináltam meg, hogy miután az úticélhoz értem, akkor nem állítottam le a motort és akkor néztem meg. Egyébként alapjáraton, állóhelyzetben sosem gyullad ki a hibajelző. Megnézem majd az oktánszámdugót. Ez most egy hülye kérdés lesz. :) Az hogy néz ki, hol kell keresni? Ugyanolyan ütemmel villogott, de nem volt rövid-hosszú villogás, kb. 60-ig számoltam. Nincsen semmi jelenség, csak fogja magát és kigyullad. Teljesen jól megy egyébként, csak csörög.
-
Sziasztok! Adott egy '94-es C16NZ. A nyáron másodjára lett hengerfejes. Nagyobb gázadásnál csörög a motor és néha menet közben ki szokott gyulladni a hibajelző lámpa. Próbáltam kivillogtatni, de csak folyamatosan villogott, úgyhogy nem tudtam a hibakódot leolvasni. A MOL-nál tankolok, sima 95-öst szoktam beletölteni. Mit gondoltok, mi lehet a probléma? Előre is köszönöm a segítséget! :)