Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Bugge

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    92
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Bugge névjegye

  • Születésnap 1882-10-29

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://bugge.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Fót

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Vectra B 2001 YDTR 2.2
  • Város
    Fót

Legutóbbi látogatók

1.064 profile views

Bugge's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

11

Hírnév

  1. Bugge

    Motor

    Tegnap hazafelé jövet M3-asn egyszer csak leállt a motor 2.2 diesel Y22DTR. kombi Vectra.Semmi hibalámpa vagy rángatás, csak megállt. Hazahúztak (kb 1 hete volt üzemanyagszűrő csere), indítózok és olyan, mintha nem kapna üzemanyagot. Leszedem a szűrőház fedelét és azt látom, hogy félig van csak.Elmentem benzinkútra 5 liter diesel, majd feltöltöm a szűrőházat és a maradékot a tankba. Kb 1 perc indítózás után elindult. Azóta mentem már kb 30km, semmi gond.Én a következőre gyanakszom. Ami felszívja az üzemanyagot a tankból lehet hogy az alja már koszos és alul nem tudta szívni?Az eset akkor volt, amikor már csak 130 km volt az autóban. Tehát megtankoltam mikor beindult és összesen a hozzáadott 5 Literrel együtt 48 Litert tankoltam bele. Elvileg ennek 60 Literes a tankja, így durván 12-15 liter volt még benne. Kicsit hosszúra sikerült, de a kérdés, lehet az AC puma a hibás vagy tényleg lehet, hogy a szűrő eltömődött és mikor töltöttem bele azt fentebbről szívta, így elindult? Milyen szűrőt kell ide vennem? Tud valaki hozzá cikkszámot?
  2. Bugge

    Elektromos

    Szia! Nézd meg, hogy a szivargyújtónak a biztosítéka nincs-e kimenve, nekem legalábbis ezzel volt egyben, amikor kiment a szivargyújtó biztosítéka akkor nem volt belső világításom sem. Szerintem hogy CANBUS-os vagy sem, az lényegtelen, ha eddig ment akkor ezentúl is mennie kéne. (Én legalábbis így gondolom)
  3. Bugge

    Motor

    Sziasztok! Van egy Y22DTR motoros kocsim, amiben az olajleeresztő részén a menete kezd szétmenni. A kérdésem arra irányul, hogy tapasztalataitok szerint érdemes azt felújítani, (új menetet vágni bele) vagy inkább cserés a dolog?
  4. Bugge

    Elektromos

    Hát én csak tippelni tudok. Nekem is voltak hasonló jelenségeim, de mondjuk nem ennyire durvák. A végén meglett a hiba. Nekem kombim van, és a hátsaó ajtónál a kábelköteg nyíródott el, de nagyon és azok érintekztek össze vissza, így az okozta a galibát. A másik amit észrevettem, bár eddig még gondot nem okoztt, hogy amikor bekötöttem a tolató kamerát akkor a csomagtartó ajtóból jövő kábelek szintén szét vannak nyíródva. A burkolat nagyon lejött már róluk. Még nem volt lelkierőm nekifeszülni és átkábelezni, de ha valami gond lesz hátul, tudom hogy ott kell keresnem és akkor ha már szétszedem akkor be is kábelezem. Peresze, lehet, hogy neked másmerre kell kereskélni, de szerintem valami hasonló lehet ott is. Ha mondjuk a kézifékbovden környékén megy valami kábel, lehet azzal is összefüggésben van....
  5. Bugge

    Elektromos

    Valóban, ha lenyomom az indexet akkor korábban azon az oldalt votl helyzetjelzőm parkolásnál. Most semelyik lámpa nem világít, bár csipogni csipog a hangszoró, hogy rajta maradt a világítás. Szóval akkor ez lesz az a 3 láb feladata. Köszi a tippet.
  6. Bugge

    Elektromos

    NEm az NEm GM gyártmány. Nem láttam rajta, hogy milyen amikor beszereltem.
  7. Bugge

    Elektromos

    Sziasztok! A tempomatomon elromlott a resume gomb, így nem állt vissza a korábbi sebességre. Most vettem egy másikat, viszont arról hiányzott 3 plusz láb ami az enyémen rajta volt. A képen bekarikáztam melyek hiányoznak ami az enyémen rajta vannak: Tudja valaki, hogy miért felelős ez a 3 láb? Vagy az enyémen miért volt rajta a most vetten miért nem? Minden funkció működik a kapcsolónak azért nem is értem
  8. Bugge

    Motor

    Meg tudja valaki mondani, hogy a 2001-es Vectra B Motor: 2.2 YDTR mekkora krova kell a olajszűrő leszedőjéhez? Köszönöm
  9. Bugge

    Elektromos

    Sziasztok! Adott egy Siemens ncdr 1100 egy 2001-es Vectra-ban színes kijelzős. A minap lemerült benne az aksi, próbáltam indítani, de amikor láttam, hogy már csak kattog, akkor feladtam. Jött a szomszéd, bebikáztuk és rendben volt. Utána feltöltöttem az aksit, hideg van megesik, keveset megyünk. Viszont a kocsi hőfok kijelzője, ami a hőmérsékletet mutatja az 65C fok körül mutatja a kinti levegőt, ami azért gond, mert így a kocsi klímája automata módban ilyenkor nyomja ám a hideget, mivel úgy gondolja, hogy rohadt meleg van Az aksit már kivettem, mikor töltöttem egy egész éjszaka volt üresen akkor mikor visszaraktam jól mutatta a hőmérsékletet. Azóta eltelt 3 nap (nem volt használva a kocsi) most beindítottam és megint 65c-fokot mutat. Van esetleg valakinek valami tippje, arra vonatkozóan, hogy ez most akkor gatya vagy merre induljak el? Köszönöm.
  10. Szia! Csak így tippre, nem lehet, hogy maga a vezérlőd adta meg magát? Jófogáson most árulnak egyet 2500Ft-ért. Szerintem ennyit megér. Így legalább a vezérlőt kiszűrheted a körből, ha esetleg ezzel sem menne. Üdv: Gábor
  11. Bugge

    Elektromos

    Nekem is volt ilyen gondom, hogy néha világított a lámpa néha nem. Amikor világított akkor az ABS nem működött, amikor nem világított akkor rendesen működött. Rádugtuk hibakód kiolvasóra és egyből kiderült, hogy az ABS vezérlő a ludas. Azt cseréltük és azóta tökéletes.
  12. Bugge

    Elektromos

    A hibaleírás alapján én azt mondanám, hogy szinte biztos, hogy valamelyik ABS vezérlő szált el, mivel ha jól tudom onnan veszi a km óra is a jelet. Én kipróbálnám, hogy maga az ABS működik-e? Kicsit kavicsos úton, nem kell gyorsan menni olyan max 30 körül és satufék, ha darál az ABS akkor az működik. Bár, hogy ezzel mit lehet kiszűrni???
  13. Bugge

    Elektromos

    Köszönöm a válaszokat. Ezen az elem csatlakozós témán már én is túl vagyok Nekem is a vékony lábak letörtek és sokszor nem működött miatt, mert ugye nem érintkezett. Ezt megcsináltam én is, újraforrasztással és azóta ezzel nincs gond. Mivel a ledek mikor megnyomom világítanak, így biztos vagyok benne, hogy az táp ellátással nincs gond, így a csatlakozások is tökéletesek. Viszont ez a tanítás dolog nekem új. Ezt hogy lehet kivitelezni, mert még nem csináltam ilyet. Külön párosítani kell a kocsit a távirányítóval?
  14. Bugge

    Elektromos

    Igen, azzal tökéletesen működik a központi zár.
  15. Bugge

    Elektromos

    Szia! Igen én is ezzel kezdtem, de írtam is, hogy : "Elővettem a pótkulcsot és azzal tökéletesen működik a zár, így a kocsiban lévő elektronikát kizártam a hibakörből." Ezzel kizártam a zár és a vevő problémáját. Ezért gondolom azt, hogy a kulcsban lévő adó ment tönkre.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.