Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

astra x14xe

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

astra x14xe névjegye

  • Születésnap 1976-07-19

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Székesfehérvár

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra f 1997
  • Város
    Székesfehérvár

Legutóbbi látogatók

353 profile views

astra x14xe's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. ok, kiindulási alapnak már jó. Szóval álló helyzetben, a vezérlő ,pár perccel a gyújtás rákapcsolása után bekapcsolja ezt a szekunder kompresszort.A motort nem megy. A miértet keresem. Valami input hibás jelet ad amitől tévesen rosszul vezérli a kimenetet ami ezt működteti. A hőfokjeladót megnézem ma valamikor. Kösz.
  2. Üdv. Kösz az infót. Már csak annyi kellene hogy hol találom azt a kétvezetékes hőfokjeladót. Én mondjuk kontakt hibára is tippeltem. Tehát a hőfokjeladó ad jelet a vezérlőnek, az feldolgozza és eldönti menjen e a kompresszor vagy sem. Akkor leszűkíthetem a hibát pár alkatrészre.
  3. Sziasztok. Lehet már lerágott csont, de nem igazán találtam érdemleges infót a problémámra. Autó: astra f 1.4 16 szelep. A hibakód 1410. Azt csinálja ez a kis kompresszor, hogy csak úgy magától bekapcsolgat ha rajta van a gyújtás. Azt kellene tudnom hogy ezt mi vezérli. Elméletben 20 fok alatti hőmérsékletnél kapcsolna be hogy ne vágja tönkre a katalizátort a túl dús kipufogógáz. És itt elveszik a fonal. Melyik hőfokjeladó vezérli(ha az vezérli) miért kapcsol be álló helyzetben, mit okoz ha ki van kötve stb. :confused: Köszönöm előre is a válaszokat.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.