Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

szosz

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    9
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

szosz névjegye

  • Születésnap 1958-12-16

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G 1.7 DT
  • Város
    Bp

szosz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. jó reggelt all! G Astra Y17DT. megvettem,okádta a füstöt!!!!!!!!!!!!!!!!!nem nagyon ment,csak mikor a turbó elkezdett dolgozni.akkor viszont megjobban füstölt.nem volt hibaüzi,nagyjából minden működött,és mégis vacak volt.amit csunáltam:egr kitakarit,változást nem hozott.majd lezártam,jobban kezdett menni,picivel,de még füstölt.katalizátort kiiktattam,kevesebb füst jobb teljesitmény.végre megtaláltam a MAP szenzort.elektromosan bekötve,de cső nincs rajta.HOVÁ kell cső?aszongya szerelő sehová,hagyjam.ok,de akkor minek van,és miért irja AUTODATA progi a mérési adatokat?????????????nem hagytam.sehol nem találtam semmit,ahová vákumcsövet tolhattam volna.EGR amúgy is lezárva,lehűztam róla csövet,rátoltam map-ra.bexarás!!!!!elkezdett működni,és azt mértem rajta amit autodata ir. azóta húz már 1100-1200 fordulattól,60-as tempónál sem kell visszaváltani 4-be,ugy megy hegynek fel(10%emelkedőn)mint a régi 1.8 benzinesem.nagyon combos lett,csak lesek!!!fogyasztás elején sem volt rossz(5-6 között) most picit 5 alatt,ha nem versenyzek.merthogy nostmár azt is lehet.ya! nem füstöl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mindörökké OPEL!!!! U.i.:mindenkinek nagy köszi aki itt segitett!!!!!!!!! (azért irtam hátha valakinek segithetek én is) Üdv mindenkinek:szosz
  2. Nálam az EGR csak egy vákumos szelep,nincs semmilyen vezték rajta,nem gondolom,h jeleznie kellene. Azt viszont tudom,h a komputer rossz,lehet csak ezért nem jelzi. ugyanis,h pl lehuzom a légtömegmérőt,azt sam jelzi.(és mást sem nagyon).vagy ami szintén nem müxik,az az olajnyomás jelző. a gomba jó,izzó műszerfalban jó,vezetékek rendben,és mégsem. komputert megkerülve viszont tökéletesen jelez.szal,tuti gázos az ECU.
  3. Nah üdv ismét! Mindenkinek köszi a segitséget! Nekem füstölt az Isuzu motor,de veszettül. Megfogadtam mindent amit tanácsoltak,de nem lett eredménye. Gondoltam egyet,levettem az EGR szelepet.(remélem igy hivják) .Nah,hát kb 4 centi átmérőjű nyíláson áramlik levegő a szívosorba,onnan érdekes módon a motorba. Nekem ez leszűkült,kb 2!!!!! centire,ami ugye kicsit kevéske.Kipucoltam,szívósort is amennyire lehetett,leszerelés nélkül(mosófolyadékkal is).Összeraktam. Hát csoda történt! Autó nem füstöl!!!!(csak amennyire egy 2-3 éves márkás autó! Szép barnás szürkés füstje lett,de csak amikor tolom neki mint állat! Merthogy megtáltosodott a paripa! Közel úgy megy,mint a régi F Astrám,aminek 1.8-as benzines mocija vót,125 Le-vel. Nah ennyi volt a motor hibáj. Mégegyszer köszi mindenkinek aki súgott!!! Mindörökké OPEL! További tapasztalások,hátha valakinek jól jön! EGR szelep ünnepélyesen lezárva,segit jobb gyorsulásban(is).Kipuf vége meghosszabbítva ne koszolja a hátulját(G Astra kombi).Főkábelek leszedve,megtisztítva,kábelvégek cserélve,ettől jobb lett picit a szervó,illetve sokkal jobban világítanak a pilácsok(égőn mérve előző 11,9 volt,most 13,9 volt van :)). nem mindegy!
  4. Hali! Tegnap limit miatt nem tudtam irni. sajna én látom tükiben,es zavar nagyon. amugy most 187000 van benne,ebből 5-öt már én követtem el. ecu:hát van vele gáz az tuti.nemtom szedtél-e szét,hát belül vékony kis drótszálak mennek a panelról a csatihoz.ezek szépen eloxidálódtak.megforrsztottam,de változás nincs?????????miért? valamit csak csináltak,vagy nem? mindegy.olajnyomásjelző sem megy.adtam negativot müszerfalnál,az égő jó. izzításjelzőt sem láttam még.égő szintén jó. olajnál a gombáról a madzag megy az ecu-ba.aztán hogyan tovább,fogalmam sincs.nah szóval szerintem ecu-t kukába,bár mondom jól megy 5,3-6 körül fogyaszt,szépen indul.és ecu rohadt drága.ugyhogy egyenlőre nemtom mi lesz.amugy ennek a nyavajás ecu-nak van köze a gyári távirányítóhoz?mert az sem müxik. ja,szívósor tömítés talán okozna más galibát is.pl bejön bűz kaszniba,fura hang onnan,meg ilyesmik,szal nem hiszem.de megnézem jobban.már csak azért is mert folyton mosnom kell a kormot hátulról. addig is köszi,h ennyit foglalkozol vele!!! Üdv:szosz
  5. uhh. megforrasztottam,10 perc es visszaszerelem. utána ellenőrzöm amit irtál. a hibajaelző lámpa müxik,nincs lehuzva.gyujtásnál világít,majd minden fény kialszik. ECU nem tom,de a kocsi 2000-es évjárat. nincs vele komoly baj jól megy,és fogyaszt,csak zavar,h hátammögött lévőknek kormot okád. hibaüziket, sárgaangyal olvasta,csak egy vol,motorhőfok érzékelő.cseréltem,most nincs más.a többi kederül,h visszaraktam ECU-t :) nagyon nagyon köszi addig is :)
  6. ne mán,Te aztán nagyon tudsz! nemtom,A,vagy B,de mindkettő okzohat szerintem kormolást. belül a panelról még le van szakadva a 63, 62,61,és60 as láb vezetéke. asszem ennyi elég,h gáz legyen. az a vicces,h hibaüzenetet nem találtunk.amugy az ECU tetején M jlezés van a csatinál! Szerinted összeforrasszam őket? be fog indulni utána? csak mert hogy eddig azért ment az autó,csak nagyon kormol!???
  7. 1.7L/TX2. 12212819 8973065751 ezek vanna a hátlapon,amit levettem,és elájultam. belül a csatit,és a panelt összkötő vezetékek eloxidálódv,elszakadva! 4 szál! n4mtom hogy forrasztom össze,de megoldom valahogy. ez így bizti nem jó,szerintem ettől akár füstölhet is a járgány. az a baj nemtom mennyi egy ilyen kütyü ára,és érdemes-e bontottal foglalkozni. amúgy nagyon köszi,h irtál!!!!! A láb száma 50
  8. Üdv! Egy ujabb kérdésem lenne! Van itt egy ECU. azthiszem igy hívják. hiányzik egy érintkező a csatiból. eloxidálódott,és kiszakadt valamikor. Érdemes megjavítani,csinál valami fontosat? valószínűnek tartom,de nem tudom. A csastlakozóbean ebben a pozícióban van vezeték,tehát szerintem van funkciója. Valaki esetleg nem tudja mit csinál? Köszike: szosz Fotót feltennék,de nemtom hogyan lehet :(
  9. Sziasztok! Kezdő diesel-es vok,és ujonc fórumon. De kérdeznék,hátha valaki tud segíteni. Astra G 1.7 Isuzu motor,nagyon jó,szépen indul,fogyasztása 5,3-6 L,ha turbózik,igen jól megy,DE! Füstöl. Amig nem megy a turbó addig erő sincs,csak gomolygó füst. ha turbó elindul,akkor mint akit seggberúgtak,de akkor is van füst. Nem kékes,hanem szép fekete korom. Computer nem ir hibát, mostmár.Egy volt benne,(hőmérséklet érzékelő hiba, cserélve lett).Kb merre induljak el mit nézzek,nézessek meg? Lehet buta kérdés,de katalizátor dugulás nem lehet?Azt jelzi a computer valahogy? Köcce,minden segitséget! Szosz
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.