-
Hozzászólások
21 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Gödöllő
Legutóbbi látogatók
608 profile views
Greenweld's Achievements
Newbie (1/14)
1
Hírnév
-
Csak egy motiváló kép pollenszűrő cseréhez Delphi rendszernél...nem tűnt túl erősnek a ventilátor,most az új (szakszerűen beszerelt) pollenszűrővel ég és föld a különbség. :)
-
Tudja valaki hogy a váltó felett egy összekötegelt csatlakozó vajon mi lehet? Az első képen a helyzete látható az üzemanyagszűrő elött,a másodikon közelebbről a csatlakozó...
- 19.232 válasz
-
Multi info display kérdéskör.... Nekem sima MID kijelzőm van,pixelhibás volt és szétszedtem...sajnos a kapkodás során erőltettem az összerakását és eltőrtem az LCD kijelzőt. Azóta egy 'bokor" formájú dolog jelent meg a kijelzőn,amelett hogy még pixelhibás is. :( Na de találtam egy komplett kijelző egységet használtan-ami szintén pixelhibás,de még mindig olvashatóbb mint az enyém. Összedugtam a stekkert és jött a meglepetés... Csak és kizárólag az außentemperaturt írja ki,a kar gombjaira nem reagál. Megtudtam hogy ez nem egy sima MID hanem egy carphone kijelző. Megrendeltem egy átvezetőszalagot,kérdésem a következő lenne. Ha csak az lcd panelt cserélem és marad az én régi kijelző 'agyam" tudja-e megjeleníteni a dolgokat,vagy teljesen más a pixel kiosztása? Kerestem a fórumon képet a carphonos kijelzőkről és láttam 3 részre osztott a kijelző. Viszont amit én vettem,nincs osztva. ha van valakinek carphone kijelző teszt képe,vagy tudja hogy ezek kompatibilisek,írjon!
- 19.232 válasz
-
Mivel az izzítógyertya is cseregyanús volt,tettem bele újat. Utána kimértem a régieket és tökéletesek voltak azok is. Mindegy... :huh: Szóval ha valaki szeretne 4 izzítógyertyát (NGK Y748U) akkor felajánlom ajándékba. Y20DTH motorhoz.
-
Teljes mértékben megjavult. Szóval ha valakinek hasonló tünetek lépnének fel...csere. Gyári BOSCH-t vettem,ugyanazzal a cikkszámmal.
-
Megrendeltem,délután beépítem,utána-remélem megjavul-akkor írok mi lett az eredmény.
-
Üdvözletem! Astra G 2.0 Dti Y20DTH hibajelenség... Menet közben egyszercsak kivillan motorhűtés és a motorvezérlő rendszer lámpája,és egyben a fordulatszámmérő leesik alaphelyzetbe. A MID kijelzőn a pillanatnyi fogyasztás 0,0 lesz. Az alapjárat-ha kinyomom a kuplungot vagy megállok-föl-le ugrál kb 300 és 1000 között. Ha nyomom a gázt és próbálok továbbmenni nagyjából 50 lóerőt produkál,alig megy a kocsi 100-at,erőtlen. Ebben a stádiumban egy leállítás után ismét gyújtásra téve a kilóméteróra finoman ugrált nullától. (igaz ezt azóta nem csinálta) Ha ezek után várok tíz percet amíg picit lehűl a motor,utána mintha mi sem történt volna,rendesen kialszik minden kontrollámpa,megy a motor tökéletesen. Húz-gyorsul,fix alapjárat stb. A pillanatnyi fogyasztás is reális értéket mutat. De néha leállítás után azonnal rendbe jön minden. Ezt az egész tünetet azóta produkálja,mióta kiszereltem a felső középkonzolt izzócsere céljából,és eltörtem az lcd-t a mid kijelzőben,picit szétfolyt a bal felső sarok része...lehet ennek bármi köze a tünethez? Az autót elvittem a helyi diesel-adagolós szakértőkhöz,motorikusan nem találtak hibát,voltam villamosságisnál is,ott sem találtatott hibaforrás. Hibakódra nem írt semmit. Volt már valakinek hasonló jelensége? Vagy Gödöllő közelében valaki aki ért hozzá? EGR szelepet kitakarítottam,map szenzort is. Motor testkábeleit is ellenőriztem,DME-n-gondolom az van a lökös mögött-semmi égést,füstnyomot nem találtam szétszedés után. Ma kapott új NGK izzítógyertyákat is. Mennék külföldre,de így nem merek hosszabb távra elindulni vele.
-
Üdvözlet Uraim! Van-e valakinek egy kidobandó-kiszakadt-kiült,stb ülése Gödöllő 30 km-es közelében 3 ajtós cc-be? Budapest is tökéletes lenne. Szeretném a mostani sportülésemet egyrészt megjavítani,másrészt megvarrni. De addig jó lenne valamin ülni. :D Attól sem zárkózom el ha valaki olcsón-tényleg olcsón eladna 2 első ülést. Nos a témához tartozó kérdés: be lehet tenni 5 ajtós első üléseit 3 ajtósba? Ha igen akkor bármilyen G astra vezetőülés érdekelne.
-
5-ös szériás BMW-im vannak évek óta és ott bevett szokás hogy téli(91°) és nyári(83-87°) termosztátot cserélgetek. Nyáron kimélem a motort,télen pedig minél melegebben tartom. (hidegjáratásos kopás elkerülése,komfortosabb fűtés,fogyasztás csökkentése stb.) Ezért gondoltam hogy itt is van ilyesmi,de ha tévedtem akkor elismerem. :) Azt tudtam hogy hogy az opel dizelei(és más modern dizelek is) nagyon lassan melegednek be. Szó ami szó,legjobb ha megnézem a termosztátot. Köszi! :)
-
Ide is irok,nem kifejetten dizel tema... Sziasztok! Y20DTH motornal a kovetkezo hibajelenseg lepett fel....most hogy hidegebb napok vannak,nem akar felmelegedni a motor-legalabbis muszer szerint. Eddig ugyan lassacskan(5-6 km eltelte utan) de felmelegedett 80 celsius fokig. Most se helyben,de tegnap meg egy 25 km-es Pestre bemenetelnel se erte el a 70 fokot. Futes van,jo meleg is a kocsiban de mintha mas szaga is lenne a kipufogo gaznak. Letezik hogy a termosztat nyari es 60 fok kornyeken tartja a motort? a kepen a mutato lathato uzemmeleg allapotban. (talan neha bekuszik a dupla rovatka koze)
-
Sziasztok! Y20DTH motornal a kovetkezo hibajelenseg lepett fel....most hogy hidegebb napok vannak,nem akar felmelegedni a motor-legalabbis muszer szerint. Eddig ugyan lassacskan(5-6 km eltelte utan) de felmelegedett 80 celsius fokig. Most se helyben,de tegnap meg egy 25 km-es Pestre bemenetelnel se erte el a 70 fokot. Futes van,jo meleg is a kocsiban de mintha mas szaga is lenne a kipufogo gaznak. Letezik hogy a termosztat nyari es 60 fok kornyeken tartja a motort? a kepen a mutato lathato uzemmeleg allapotban. (talan neha bekuszik a dupla rovatka koze)
-
Köszönöm Uraim! Úgy tettem ahogy írtátok. Gyönyörűen elkapta. Kapott egy új KNECHT szűrőt meg tömítéseket. (két gumi O-gyűrű) Még annyit tettem hogy a szűrőházban láttam apró spéndarabokat,beletettem a mágneses teleszkópszárat és addig játszottam vele amíg kiszedte az összeset. Miután végeztem,olvasgattam az OPEL szervizkönyvet,és ott arra utal hogy a szűrőház alján lévő leeresztő tulajdonképpen a kicsapódott vizet hívatott leereszteni.
-
Üdvözlet! Y20DTH-nál szeretnék üzemanyagszűrőt cserélni. Megvettem a szűrőt és valami olyasmi van ráírva hogy szárazon ne hagyjuk. (ezt sikerült gibogózni németül) Ez arra utalna hogy berakáskor fel kell tölteni a szűrőházat? A másik kérdés-ha lelevegősödik a rendszer,akkor azt automatikusan kilégteleníti? Mivel ugye régi dízelnél volt kézi tápszivattyú,de itt gondolom nincs.
-
Persze hogy néztem is,de hát majd mindegyik karcos,stb. Ritka ami ködlámpás is. Azt is fényezni kell. :(