Sziasztok!
Sajnos hengerfejes lett a kocsim túlmelegedés miatt (eltömődött radiátor).
Ezt orvosltattam is, hagyjuk hogy mennyiért, hagyjuk hogy megérte-e stb. Szeretném elfelejteni az élményt
Ami a probléma, hogy a vízhőfok mutató furcsán viselkedik.
1. Felmegy 98-99 fok fölé a mutató
2. Menet közben motor leállít, gyújtás levesz
3. Gyújtás vissza, motor indít, a mutató beáll az ideális üzemi hőfokra
Mitől lehet ez a jelenség? Tényleg melegszik, vagy a szenzor lehet rossz? Találkozott ilyennel már valaki?
Ennyi idő alatt nyilván nem hűl vissza ennyire a víz. Ti mit csinálnátok? Van olyan is, hogy kiakad a mutató, teljesen elszáll a visszajelzett hőfok. Attól félek, hogy megint túlmelegszik az autó, de reménykedek benne, hogy csak a szenzor rossz, lévén, hogy újraindítás után normál hőfokot mutat.
Videó:
Köszönöm előre is a véleményeked,
Üdv,
Ádám