Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

mlkcy

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    9
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Bretten

mlkcy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. mlkcy

    Motor

    Hát ez nem egyszerű...nagyon nem....minden esetre köszönöm a segítséget. a probléma marad...
  2. mlkcy

    Motor

    Értem... Valószínűleg rossz volt a korábbi fékrásegítő membrán, mert miután álló helyzetben fékeztem párat, majd elindítottam be süllyedt a fék (optimálisnak tűnt a süllyedés). Korábban ugyanolyan kemény volt. Szóval ilyen szempontból történt javulás, csak a fordulatszám ugrálás maradt meg továbbra is....A pedál egyébként semmilyen esetben nem nyomható koppig...nem könnyű az esetem... :S
  3. mlkcy

    Motor

    És hol kell légteleníteni? Megoldottam, hogy ne kelljen levenni :) leszedtem egy tartó konzolt + a réz csövek engedtek annyit, h kivehető legyen a fékrásegítő... ) De a kérdésem még mindig áll...vajon egy főfékhenger (most már tudom h így hívják :)) okozhatja a hibát?!??...
  4. mlkcy

    Motor

    Kicseréltem a trafót..nem javított a helyzeten...holnap veszek gyújtókábeleket... A fékrásegítő membránt kicseréltem...szintén nem javult az állapot..a munkahengert nem cseréltem ki...elképzelhető, hogy az ment tönkre? ha igen, akkor annak a cseréjét, hogyan lehet otthon elvégezni? hiszen össze van kötve az abs-szel és ha leveszem, gondolom elmegy a levegő a rendszerből....vagy rosszul gondolom??
  5. mlkcy

    Motor

    Nagyon jó lenne, de Németországban vagyok..így sajnos nem fog összejönni... azért köszönöm!
  6. mlkcy

    Motor

    Igen ezt nem tudtam, hogy hogyan néz ki! :) Ha jól emlékszem ezt a motortérben van jobb oldalt felül. :) Köszönöm a segítséget!!!
  7. mlkcy

    Motor

    Én újonnan 76.000 Ft-ért találtam...akkor lehet valamit nagyon benéztem :D Na akkor ennek neki futok még egyszer...most már csak jó lenne tudni hol van, és hogy kell kiszedni?! :) Egyébként valószínűleg ez a baja, mert a fékpedál szinte mindig egyforma kemény...felpumpálni se nagyon tudom...ugyan szuszog párat, de szinte egyforma kemény, indítás előtt, után, alatt..
  8. mlkcy

    Motor

    Elég borsos ára van a fékrásegítő membránnak...remélem nem az... :( minden esetre köszönöm az ötletet.. C16NZ igen. Semmi nem volt benne cserélve, amikor kezdte...egyszer jött az egyik..aztán a másik...és a hibák erősödtök napról napra.. Akkor rámérek a gyújtásra, este sötétbe is megnézem, a fékeket is tesztelem a leírtak szerint. Köszönöm Mindenkinek!! Ha megvannak az eredmények írok.. Üdv, és szép napot
  9. mlkcy

    Motor

    Tisztelt Tagok! Már jó ideje olvasgatom a fórumot, de sajnos egyik általam olvasott megoldás sem segített a következő probléma kijavításában. (minden esetre köszönöm a sok okosságot:) ) A gépjármű 1993-as astra f. 1,6 benzin 75 LE. Alapjárati problémám van. Lehet ez összefüggésben van a meglévő gyújtás problémával, így hamarosan arra is kitérek. Szóval...a motor bőg őrült módon, akár 2100-ra is felpörög és tartja 10-20 másodpercig ezt a fordulatot..de olyat is csinál, hogy le megy pár százat majd újra vissza. A probléma hideg, meleg motornál egyaránt jelentkezik. Mindegy, hogy 20-al, vagy 120-al megyek, ha váltok a fordulatszám azonnal elindul felfelé (ha üresbe rakom menet közben akkor is) Ha megállok a pirosnál, akkor is felmegy...sőt a legújabb, amit észre vettem, hogy ha pl. üresbe rakom, és gurulok (esetleg szerencsém van és nem bőg), és elkezdek fékezni, NA akkor kezdi el csinálni. És pontban akkor, amikor elkezdek fékezni. Ezt végképp nem tudom összetenni, milyen kapcsolat van a kettő között.... :S Amit idáig elvégeztem: AGR szelep pucolás (kiszerelt állapotban), fojtószelep ház pucolás (nem szedtem ki, nem is volt nagyon szutykos..), levegőszűrő, lambda szonda, alapjárati motor cserélve újra mindegyik. A másik a gyújtás probléma...akárhogy tekergetem a gyújtás elosztót, nem akar jó lenni...az autó erőtlen (már a vásárláskor az volt, de akkor még csak ez a baja volt), és gyakran puffog. A puffogáskor mindig nagyon erősen rángatja a motort. A puffogás egyébként nem mindig jelentkezik, de a rángatás az minden vezetéskor jelen van. Másodpercenként akár kettőt, hármat...ha nyomom neki izomból, akkor kevésbé érzékelhető, de azért akkor is jelentkeznek a rángások..olyan érzés mintha ki akarna szakadni a motor...olyan is van, hogy gázt adok és elfejelt megindul, aztán észbe kap, ránt egy hatalmasat és elindul... A gyertyák jó állapotban vannak megnéztem. A gyújtás elosztót szétszedtem, de nem igazán tudtam mit kell rajta nézni...megpucolgattam aztán vissza....de semmi változás..Akkor vettem észre változást, amikor eltekergettem az elosztót, valamikor kevésbé rángatott, valamikor jobban, valamikor többet puffogot, valamikor jobban húzott, vagy épp nem..( az létezhet, hogy az elektromos kábelek esetleg öregek?) A lényeg, hogy következtetést levonni nem tudtam..és sajnos egyik problémára sem tudtam megoldást találni... Ha valaki meg tudna szánni pár jó tanáccsal, annak nagyon hálás lennék... Az autóval egyébként Németországban vagyok...így csak a táv segítség működik..itt meg szerelőhöz nem akarom elvinni, mert a javítási költség annyi mint az autó értéke.. Köszönök előre is minden segítséget. üdv, Milán
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.