Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Sztaricsnaja

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    257
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Sztaricsnaja last won the day on Április 29 2015

Sztaricsnaja had the most liked content!

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    astra H
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

1.700 profile views

Sztaricsnaja's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

49

Hírnév

  1. Sziasztok! Tanított már valaki Op-Com-mal „kis befecskendezett mennyiséget”? Z17DTJ motoron porlasztó lett cserélve. Ennek a betanítása megtörtént. A motor szépen jár, de P1602-4B „Alacsony befecskendezési mennyiség nincs betanulva” hibaüzenetem van. Van egy menü, ahol lehetne a tanítást elvégezni, de nem tanul. Mi lehet a gond? Opcom verzió 08/2010 Lehet, hogy nem jó hozzá ez a verzió?
  2. Sziasztok! Tudja valaki a csomagtér ajtónyitó és rendszámtábla világítás csatlakozójának a lábkiosztását. Úgy tűnik nem a mikrokapcsoló adta meg magát, hanem a stekker.
  3. Egy kisebb fogóval megcsippented az eltört részt meghúzod kifelé, és ki kell jönnie a kárpitból. Nem kell levenni a burkolatot. Itt talán tudsz venni. Bár kérdezz rá a boltba (webshopba), mert kép nincs róla.
  4. A függönylégzsák nem egynek számít? Szerkezetileg egy eszköz egy indítóval. Az "A" "B" "C" oszlopon valóban 3 fedél van, de a légzsák 1db Én úgy tudtam 9 jöhet össze. Kormány, műszerfal utas oldal, vezető oldal térdlégzsák (kormány alatt), első ülésekben oldallégzsák, hátsó ülésekben oldallégzsák, függönylégzsák jobb-bal,
  5. Nem kell lebontani a kárpitot. Lepattintod a kis "ajtót", és benyúlva kitapintható a kábel. Egy papír ragasztócsíkkal van a lemezhez fogatva. Megveszed a szivargyújtót, és a műanyag beépítő keretet, kifúrod a kárpitot, bepattintod a műanyag keretet, majd belenyomod a szivargyújtót. Az ablakon benyúlva rányomod hátul a csatit, és kész.
  6. Én nagyot csalódtam a H Astrába. Három éve van meg, és még nem mentem vele egybefüggő 500km-ert hiba nélkül. - 35 000 km-ert mentem eddig - Az F Astrát azért cseréltem le, mert öreg, és kellett egy megbízhatóbb autó. Hát nem lett. Hosszú útra még midig félek vele menni. Javítottam CIM modult. Még most sem tökéletes. A forrasztás jó, de a csati kontaktos. Ha a műanyag házat összeszorítom működik minden. /Kellene egy olyan bilincs amit visszahívásban tettek rá/. Opel szerviz azt mondta, hogy nem ismerik azt az alkatrészt. Az már olyan régen volt, hogy senki sem emlékszik náluk..... Szégyen egy 6-éves autóról ilyet mondani. Rossz az UEC, mert nem működik a jobb oldal index. (kábel, izzó jó). A CD70navi hangerőszabályzója szintén rossz. A GID pixelhibája megjavult. (1 jó pont) Hátsó ajtókábelek javítva lettek. EGR cserélve. Visszatérő turbónyomás hiba. (turbó, pillangószelep takarítva, nyomásérzékelő, turbónyomás szabályzó szelep cserélve. Végül úgy tűnik a vákuumszivattyú volt a hunyó.) - Egy év elteltével múlthéten újra előjött a hiba. Váltó bowden elszakadt. Xenon hosszas haldoklás után megadta magát. Szerencsére csak az izzó volt a hunyó. Bordásszíj tárcsa szétment, ledarálta a szíjat. Kínos, mert a vízpumpát az hajtja. (horror áron mérik) Részecskeszűrő időnként /autópályán/ bedobja a túltelített hiba kódot, közben a regenerálást elvégzi. Rohadás: Nálam a kombi ajtón jön elő 1 kis pontban a rozsda. Most csak ennyi jut eszembe.....
  7. Nekem mindkét hátsó ajtó rossz volt. A CIM-nél, meg ha szétszeded jelöld meg a tárcsát, és ha ugyanúgy visszateszed nem lesz gond. Összerakás után párszor tekerd át a kormányt ütközéstől ütközésig. Nekem nem kellett kalibrálni a NULL helyzetet sem. De Op-com tudja ha mégis kell.
  8. A műanyag kupakot kell kipattintani (ha légzsákos van airbag felirat) /Nem kell teljesen levenni a burkolatról, érezni ha már nem tart./ Utána a burkolatot meghúzod befelé. (középen és alul lemez fülek tartják.)
  9. Sajnos nem. ESP is kell hozzá, és csak ha tudja az ABS kocka, akkor kapcsolható be.
  10. Gondos mérnökök nehezítették a kiiktatást. Lehet, hogy ha nincs bizonyos tartományban a hőmérséklet és nyomáskülönbség szenzor, akkor kényszer regenerálást végez nehogy szenzor hiba miatt kinyírja a DPF-t.
  11. Nincs üzemanyag vezeték. Kipufogáskor is kap egy kis gázolajat a henger, így a kipufogógázzal együtt a szűrőbe jut a nafta, ahol a nagy hőtől elég, így tovább emelve a hőmérsékletet.
  12. Emlékeim szerint a dpf előtt és után mér. Külvilág felé nem.
  13. Szerintem a szűrő tiszta állapotban is okoz kevés nyomáskülönbséget. Ha csak a levegőbe lóg a szenzor, akkor légköri nyomást mér (már ha mér nyomást nem csak különbséget), ha az üres DPF házban van, akkor méri a kipufogó gáz nyomását, de nincs különbség a szenzoron. Szerintem ez is generál hibakódot. Erre biztos gondoltak a mérnökök.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.