
tomles
Fórumlakó-
Hozzászólások
11 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
tomles's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Szia. Köszönöm a videót, feszegettem én is de nekem nem jött le. Akkor most átmegyek barbárba. Köszönöm
-
Sziasztok. Gyújtáskapcsoló cserében kérnék segítséget. A kulcs utáni elektromos betétet akarom kicserélni, de sehogy nem jön szét. (feszítettem, rángattam......) Van valakinek ebben tapasztalata? ( https://www.google.com/search?q=opel+astra+g+gyújtáskapcsoló+elektromos+betét+kiszerelése&oq=&aqs=chrome.3.69i176j69i59l4.-1j0j7&client=ms-android-huawei-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=rZSgIeRoZlCOjM) Köszönöm. Tamás
-
Hello. Köszönöm válaszod. A hőmérséklet a mutató szerinti hőmérséklet és egy ventillátoros a hűtő rendszerem. Közben tudtam venni ventillátort előtétellenállással és már működik. Köszönöm.
-
Szia Bence637. Köszönöm válaszod! Akkor már teljesen nem értem az autóm, mert az előtét ellenállásomban látszik egy szakadás, tehát nem jó valami bene. Mégis 90 foknál (90-92fok) kapcsolt egy fokozat. Akkor nekem az 1-es fokozat kapcsolt? Viszont 93 fok fölé soha nem ment a hőmérséklet. Köszönöm válaszod még egyszer. Tamás
-
tomles started following Astra G szervízelés
-
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni: Opel Astra G 1,4 autóm van. Klímatöltésnél mondták, hogy a hűtőventilátorom előtét ellenállása nem jó, mert csak a 2-es fokozat kapcsol be. (kiegészítő infó volt) Eddig úgy működött az autóm, hogy a vízhőfok közlekedés közben 80-83fokra felmelegedett, dugóban való araszoláskor 90fokra melegedett, (max92fok) bekapcsolt a ventilátor, lehűtötte kb 88fokra, és kikapcsolt. (a 2es fokozat, mert nem jó az előtét ellenállásom) Itt olvasgattam, hogy az 1es fokozat kb95fok körül kapcsol, a 2es fokozat kb105fok körül. Mikor kell az 1es fokozatnak és a 2es fokozatnak kapcsolnia? Ebben kérném a segítségetek, és/vagy tapasztalatot, hogy kinek mikor kapcsol a ventilátor. Köszönöm. Tamás
-
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni: Opel Astra G 1,4 autóm van. Klímatöltésnél mondták, hogy a hűtőventilátorom előtét ellenállása nem jó, mert csak a 2-es fokozat kapcsol be. (kiegészítő infó volt) Eddig úgy működött az autóm, hogy a vízhőfok közlekedés közben 80-83fokra felmelegedett, dugóban való araszoláskor 90fokra melegedett, (max92fok) bekapcsolt a ventilátor, lehűtötte kb 88fokra, és kikapcsolt. (a 2es fokozat, mert nem jó az előtét ellenállásom) Itt olvasgattam, hogy az 1es fokozat kb95fok körül kapcsol, a 2es fokozat kb105fok körül. Mikor kell az 1es fokozatnak és a 2es fokozatnak kapcsolnia? Ebben kérném a segítségetek, és/vagy tapasztalatot, hogy kinek mikor kapcsol a ventilátor. Köszönöm. Tamás
-
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni, hátha találkozott már valaki az alábbi jelenséggel. Mentem az autóval (Opel Astra g 1.4-es benzines) és egyszer csak a töltés jelző lámpa, az villáskulcsos autó lámpa, a motorolaj lámpa világít, és az autó lassul, gáz adásra nem csinál semmit az autó. Az autó leállt. Újraindítani csak úgy tudom, (elég nehezen) ha indítózáskor padlóig nyomom a gázt. Az autó elindul, és tudok vele közlekedni. Ami még furcsa, hogy egy ilyen leállást követően ki akartam olvasni a motor hibakódot, de csak folyamatosan villogott a lámpa. (elméletileg nem volt hiba mégis leállt az autó) Esetleg találkozott-e már valaki ilyen hibával és mi volt a baj, mit kell szereltetnem az autón? Előre is köszönöm a segítségeteket. Tamás
-
Hello. Aki töltötte, csak annyit nézett, hogy mechanikusan (kézzel megforgatva) mozog-e a kompresszor. Elkezdtük kereni a hibát, ő azt mondta valószínű kábelszakadás (az ütközésem miatt) vagy testelés... Itthon én magam mértem ki, hogy a 12voltot megkapja, de mégsem húz be. Tehát lezárult a hibakeresés egy elektromos hibafeltételezésben. Tom
-
Sziasztok. Előtörténetem: Ütköztem a G Astrám elejével, a hűtőm sérült akkor, megcsinálták, utánna még ment a klíma, de kb 2 hónap leforgása alatt a teljesítménye lecsökkent és nem hűtött.Kb 2 év telt el azóta, hogy leállt a klíma, most feltöltettem, de nem megy. Jelenleg a klíma bekapcsoláskor nagyonpicit a fordulat lejebb esik (tényleg csak kicsit) és ennyi. A hideg nem jön. A klímaklompesszor tárcsánál levő szabadon futó része kézzel forgatható. A klíma bekapcsolásakor viszont nem húzza oda az elektromágnes. A 12 voltot megkapja, kimértem. Kérdésem az lenne, hogy házilag meg tudom-e oldani, hogy behúzzon a mágnes, vagy mindenképpen le kell szedni? Ami pedig újratöltéssel jár. Előre is köszönöm a segíséget. Tom