Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

norby_corsab_fun

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

norby_corsab_fun névjegye

  • Születésnap 1992-09-03

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Oradea

norby_corsab_fun's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Valami olyasmit vettem ki fritz fórumokból, hogy kevesebb adó.... ez valami retardáló vacak ami csökkenti a gázkibocsátást vagy valami. mert kitépem tövestől ne kínozza a városba a kicsim mert finoman emiatt nem tudok indulni csak kerékcsikorgatva.
  2. http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/kaltlaufregler-klr-golf-2,3-passat-35i-etc-twintec/223648625-223-8758?ref=search nha ehhez mit szóltok külön árulnak ilyen cuccot a corsaba ki tud németűl mert a translet csak levegő rendszernek ismerte fel. De csak nem tudom mit szolgáll... de 300 km tert vertem a kocsiba 1 nap alatt és az utón egy rossz hangja nem volt beértem a városba már rosszalkodott.... Hegyi szerpentín 1300+ méter magasságra 12% emelekedőn fullra tömve csomaggal. Imádom hogy hosszú úton nem vergődik csak benn a cityben... ez golf 3 as ba megy de ugyanilyen van nekem is a fenti képeken látszik az előző bejegyzésemen.
  3. Noss tehát ez semmilyen modellben nincs jelen tutira? És semmi értelmes szerepe nincs ennek a vacaknak? Nyugodtan ki lehet iktatni? a másik vezeték belőle benyúl az injektor alá valamilyen elosztóba. Akkor ezesetbe cibáljam ki és zárjak el minden csövet?
  4. Sziasztok! Új fiú vagyok a terepen. Vettem egy Corsa b Sport 1.4 I Nz szépséget (első autóm) kb másfél éve. Gyönyörűen szólt mindig pöccre indult télen is nyáron is. Noss a problémám a következő: Indít bemelegedés után ingadozó alapjárat, menet közbe kuplung fék fulladás közeli fordulat majd néha egekbe szökő 3~4000 fordulat. és alapjárat 1000 felett lötyög. Elvittem szerelőhöz ott a számítógép vákumot jelzett elvileg és bekötött egy csövet ami eddig üresbe lógott mióta megvettem. A képeken ez látható bejelölve pirossal. Azóta rendes az alapjárat HA indulás előtt kiegyenesítem kicsit és piszkállom a kipótolt csövet mert megvan hajolva a bekötésnél. Noss Mi az a cső??? És Mi az a kütyü az elején a sárhányóhoz csatolva? mit csinál??? Ez a cső ketté ágazott a szerelő az egyik részét elzárta egy csavarral(román módszer) a másikat bekötötte abba a fekete cuccba(injektor vagy ahol keveredik a benya a levegővel?). Igen kezdetlegesen fogalmazok mert értek hozzá de kezdő szinten. Mit javasoltok? Tehát mikor megpiszkálom a szerelő álltal odatett kis szilikoncső pótlékot h ne legyen a kanyarulatba meghorpadva akkor kis idő után mintha kicserélték volna a kocsit és töéletes 800 as alapjárat mindig és egy rángatást sem ejt az autó. De a fura h piszkálgatás után is idővel meghorpad de akkor mintha már nem számítana. Ez valami levegő mintavételezési cső h nem mindig számít vagy mi? Kösz ha van türelmetek ezt elolvasni... csatolom a képeket: Üdv Norbi!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.