Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

G.Astra

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

G.Astra's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. "Sajnos" egyet kell, hogy értsek veled a hivatalos szerviz kapcsán, nem akartam ezt kikerekíteni, de nekem is vannak rossz tapasztalataim (tisztelet a kivételnek). Igen az olaj cserén is gondolkodom, de nem tudom mennyiben segítene. Még nem időszerű a cseréje, de úgy látom ha városban közlekedek, érdemes lenne akár évente újat rakni bele.
  2. Az olajat hivatalos budapesti Opel szervizben cserélték,de természetesen én is utána néztem vannak jobbak, "gyengébbek" most kipróbálnám a szintetikust. Ez utóbbiból az én típusomhoz 5w40, 5w30-at ajánlják, de a 10w-40 is jó. Az egyik szerelő azt állítja, hogy felesleges bele a teljes szintetikus a másik pedig arra esküszik. A lényegen valószínűleg nem változtat, bár hallottam olyat (suzukinál sx4), hogy kicserélték full szintetikusra és megszűnt a motor rángatása. Nálam a fordulat nem ugrál, indításnál folyamatosan fent pörög 1400-1500 körül és amikor azt gondolja ok a mutató szépen lemegy és beáll 900-ra. Igen azt én is látom más típusú gépeknél is, hogy magasabban kezd,de korábban nálam sem volt ilyen. A blokk ilyenkor egészen addig rángat amíg be nem áll a normálra. A cserék között, volt aktuális is, de sajnos belefutottam sok felesleges megoldásba.
  3. Üdvözletem, Sziasztok! Opel Astra G 1.6 16V , 1999.06, X16XEL, Benzin, 74kw, 118e km Segítséget szeretnék kérni a fent megjelölt paraméterekkel rendelkező Astrám hibájához. A jelenség általában napi első indításnál jelentkezik, 1500-as fordulaton pörög, rángat a blokk és meghatározott időn belül kb.2 perc elteltével elmúlik, beáll az alap fordulatra kb. 800-900as fordulat körüli értékre.Szintén álló helyzetben nagy gáz adására azonnal elmúlik, ilyenkor füst is távozik. Elsősorban nyári melegebb időszakban csinálja, télen nem. Megfigyelésem szerint a választó határ olyan 16-20 fok körül van.Menet közben nem csinálja, nem befolyásolja a működést. Amióta jelentkezett a hiba, már több szerelőnél jártam vele. A diagnózis eddig: hengerfej - szelepszár szimering, volt aki vezérlést mondott. Olajat legutóbb 2000 km után kellett rátöltenem, fél liter 10W- 40es részszintetikust kapott. Alapjárati motor, egr tisztítás után is produkálja, trafósor kicserélve, generátor kicserélve, benzinszűrő cserélve, hűtővíz tiszta. Ha van valami tapasztalat vagy ötlet, előre is köszönöm!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.