Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Winner

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Dusnok

Winner's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Üdv Olvasó! Van egy öregecske 1998 G karavánom, x16xel motorral, BEHR klímával. Télen a vezető oldali gumiszőnyeg alatt nedves lett az autó padlószőnyege, főként, ha használtam a fűtést, és ezzel párhuzamosan fogyogatott a hűtőfolydékom is ( nem sok havonta talán 1-2 dl). Tükörrel amennyire tudtam benéztem a fűtésbox alá-köré, és a fűtéscsap csatlakozási tömítéseinél láttam kis szivárgást- rászáradást. Nem mellesleg amióta nem kell a fűtés, szerintem a hűtőfolyedékom sem fogy-ergo szerintem a hőtágulástól eresztettek az elöregedett tömítések. Most jó időben szét akarnám szedni a fűtésboxot egy tömítés cserére, és a padlószőnyeget kiszedni szárítani meg a padlólemezt ellenőrizni. Ha szervízbe viszem, a 16 éves autómban nem fogják kiszedni a padlószőnyeget az tutti, munkadíjat meg felszámolnak, az is tutti! Max hőlégfúvóval megszárítják, aztán pár év és kirohad a lában alól. Szóval tud e valaki ellátni jótanáccsal, hogy milyen sorrendben és fogásokkal lehet kicserélni a fűtéscsapot és tömítéseit, valamint kiszedni a padlószőnyeget. Az imént olvastam valamelyik fórumon, hogy pl. az üllések kiszerelésénél a légzsák indító patront reteszelni kell! Ilyen és hasonló tanácsokat is szívesen fogadok! És még egy kérdésem lenne? Tud e segíteni valaki abban, hogy a kartellgáz visszavezető csőbe lerakódott trutyit ki lehet e valami módon a takarítani? Teljesen be van rakódva. Köszönöm!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.