Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ocsesz

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Tatabánya

ocsesz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Köszönöm mindenkinek a segítő szándékot! Mivel technikai képességeim még korlátozottak,így elvitték az ople szalonba a kocsit kiolvasni az ECU-t. Immo hibája volt. Megcsinálták,de amin nagyon meglepődtem,hogy mindössze 8.000Ft-ért!! Ismétlem,szalonban. Le a kalppal előttük,azt hittem hogy milyen lehúzás lesz,de nem. A lényeg,sikerült megcsinálni. Mégegyszer köszönöm mindenkinek a hasznos tippeket!
  2. Bocs,számomra nem volt ilyen egyértelmű. Szóval,szétszedtük a kulcsot,nincs benne chip. Arra gyanakodunk,hogy az immo mellé tették és valahova leesett. A gond az,hogy sehol nem találjuk. A pótkulcs meg azt mondja a tulaj hogy csak az ajtókat nyitja. Tehát akkor itt lesz a bibi... Kérdés mi a megoldás?Kéne egy olyan ECU ami nem immos? Mert ha jól tudom drága lenne hozzá beszerezni egy hozzá tartozó kulcsot.
  3. Az AC jó. Másik lett beletéve,semmi. Viszont... Egy villanyász ismerős mondta hogy ha gyújtásnál villog a motordiag jel,akkor valószínű immobiliser. És itt a bökkenő. A kulcsban nincs semmi. Előtte meg ment vele.
  4. Köszi:) A pumpa gondolom a tank környékén van. Alul vagy felül keressem? A mechanikus nyomásszabályozó ugye a túlnyomást engedi el? Legalábbis sztem elvben így működik. Megnézem azt is azért.
  5. Köszi a válaszokat! A pumpát hallani hogy "zúg". A relét is hallani hogy lekapcsol. Nyomást nem tudok mérni,csak azt látom hogy jön a benzin. Az az érdekes,hogy míg az enyémen látni hogy a befecskendező porlaszt,itt nem látni semmit.. Mégvalami,a relé nem akkor kattan le ha megvan a nyomás?
  6. Sziasztok! Adott egy X14NZ motor. Egyik napról a másikra nem indult. Gyújtás van,viszont szerintem üzemanyagellátási gondja van. Ha kap egy kis benzint,megpóbál beindulni. Hőfok jeladót kimértük,jó. Amit viszont észrevettem,hogy az enyémen-C14NZ-ha belenézek a központi injektorba látom hogy adja a benzint,ennél nem. Átcseréltem a befecskendezőt,azzal sem,enyémbe pedig jó. Üzemanyagnyomás van. Szerintetek mi lehet? Most megpróbálom a lambda szondát kiiktatni,aztán rámérek a felső holtpont jeladóra. Lehetséges hogy az ECU döglött meg? Az injektorszelepnél van áram,ezért is érdekes hogy még az én jómmal sem működik. Hogy szabályozzák ezek a hidegindítást? Köszönöm a válaszokat! Ui:ki lehet cserélni a két ECU-t egy próbára?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.