-
Hozzászólások
39 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Nyíracsád
Azazel2563's Achievements
Newbie (1/14)
3
Hírnév
-
Köszi megnézem a szelepet a légszűrő házban, egy vákumcső megy rá, nem tudjátok mi a vezérlés elve? Az injektorház tetején van abova becsatlakozik a nagy fekete köcsögben egy szelep, valami passzív membrán ami a levegő sűrűségének hatására nyit zár? Ez csak az elméletem. Lehet marhaság.
-
Sziasztok. Szerintetek mitől van az,lehetséges hogy természetes jelenség, hideg motornál melegítés üzemben, szivatón, jóval fürgébb pörgősebb erősebb az autóm mint már melegen. Ugy lomha tetü. X14nz 8 szelep. Tudom hogy 60 ló de ez szerintem tetvebb mint a többi 2001 es kiadás isten tudja mennyi kilométer.
-
Sziasztok. vettem egy közpotni zár motort ferdehátú f astrához csomagtartó zárásához. ezt: arra rájöttem hogy a záron kialakított lyukon keresztül blokkolja a gombot, van egy ilyen központi zárvezérlőm: ez a rajza nem értem a működést mert asztalon ha adok neki tápról 12v ot (a zárnak) akkor csak kiugrik és kész addig kint van amíg kapja a feszkót. aki rakott be ilyet magyarázza már el hogy működik, mi az elve. Köszönöm
- 36.168 válasz
-
En is jartam mar igy olajcsere utan. Nekem a hibat az eldugult veztengely okozta. Kikompresszoroztam. Sajnos későn mert megkopott a negyedik bütyök olaj nelkul. Valszeg cserekir valami dzsuvat felszedett. Pedig pont emiatt nem hasznaltam motoroblitot
-
Szia. Tegyétek gépre és járó motornál nézzetek értékeket. Zárt ki azokat a cuccokat amiket az ECU felügyel és sárga lámpát dob ha szar. Szerintem se benzinpumpa, ECU a c14 nél nem felügyeli a gyujtáskimaradást, és a hibás gyujtószöget. Trafó alatti kocka szokott szarakodni, ne méregesd cseréld olcsóbb egy másik mint a munkadíj, meg multiméterrel nem tudja kimérni. A hall jeladó érdekesebb mert az drága aránylag, az is sanszos mert az ECU ehhez képest indítja a szikát. Ha ki van kopva a vezérmű tengely az is szopathatja. Ezek nem felügyeltek. Egy biztos a váratlanul jelentkező nem konstans hibák általában elektronikusan, ami folyamatos az mechanikus szokott lenni.
-
Mit beszélsz, az a szilent 24 éves.....mi az hogy két éves? A legtöbb ilyen, hát nem tudom az enyém 2002 es és makulátlan, volt a kezemben futómű cserekor, mindent cseréltem pedig csak egy gömbfejet kellett volna, szeretem ha makulátlan és ehez minden röhejes áron van, de ezt még én is visszaraktam mert nem találtam benne kivetnivalót.
-
B Vectra Szerintetek befér? Nyilván a sinnel szopni kell, szélesség magasság hosszúság kombóra gondolok. Az a Vectra nekem csúnya, akkor inkább keresek valami csigazabáló francia üllést. ????
-
sziasztok. Kérdésem a következő: bele lehet e tenni a b vectra ülést f astrába. Korábban azt irtátok kompatibilis, megnéztem eltér a sín felfogatása illetve a síntávolság se ugyanaz. Valaki tette már be? Mi a tapasztalata. Köszönöm mindenkinek.
-
Én szoptam vele, föleg 4000 ft ért, inkább vettem egy másikat. Szerintem a kartell gáz szűrő eltömődése miatt van, szelepfedélben található sajátom mocskos volt, elő is Írja a könyv a tisztítást, lehet mosni. Utánna az új se koszolódott tovább. Szerintem a kopott szelepek kopott szelepvezetők kombója okozza, de ez csak feltételezés.
-
Nem érted mire gondoltam. Nem elég mozgatni, tudom hogy mozgatja, ki kell tolni teljesen hogy kiessen. Utánna a belsejét kiöblíteni, mert üzem közben behordja a koszt.
-
Fogasléc...arra gondoltam amit az alapjárati tol ki magából, nézz egy you tube os videot. Kiveszik, műszerre aggatják kitolják még ki nem esik mert belül fogaskerekek vannak, megtakarítják, visszahúzatják vele. Én nem tudtam kütyüt szerezni. Valóban van 12volt ott de nefeledd léptetőmotor , nem elég hogy a 12 volt rendben van. Ezt a köteges dolgot csak olvastam ezen a fórumon régen hogy valaki szívott már ezzel. De ezt nem kezelem Nyílván tényként. Vegyél egy másik alapjáratit ,kiderül cromaxnál vettem egy fél éve 4500 volt. A legolcsóbbat vettem pont jó
-
Ja csere után resetelj. Akku le, vagy 20 gyújtásráadás.
-
Szia. Szerintem valahol a kötegben lesz a hiba, a motortérben ahol együtt mennek a drótok. A lambda meg az alapjárati nem szarik be egyszerre. Alapjáratit takarítani nem sok értelme van, csak ügy ha az injektorház minden járatát makulátlanra, a léptetőmotort lögybölni szenteltvíz, a fogaslécet Spec eszköz nélkül nem tudod kitolni. Én is cseréltem végül. Kemény 4000ft egy új. Ha szorul meg piszkos azt észre se veszi az ecu. Szakadt vagy zárlatos madzagot figyeli.
-
Ilyen bajom volt elektromos témában nemrég írtam. Óracsoportot kell cserélj. 24 Es hibakód lesz vcc hiba. Az óra hátuljában lesz külön nem vehető. Az ecu a10 lábára van kötve. Bontott órát tettem be, arra vigyázz hogy ugyanolyan gyártó legyen az utjeladó benne.
-
oké. tudom hogy van de én sehol sem találtam, a gyári meg listaárról 40.000ft az kicsit sok. Te találkoztál már vele esetleg?
- 36.168 válasz