
ivoviz
Fórumlakó-
Hozzászólások
46 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
private
ivoviz's Achievements
Newbie (1/14)
3
Hírnév
-
Van esetleg ötletetek egyébként a mutató leszedős mutatványomra? Most szeretném megcsinálni hogy szóbakerült. Ha felrakom a mutatót, akkor csak lifeg magába ahogy mozgatom a műszeregységet és vissza sem megy 0-ra. Vagy a kis tengelyén rá kell feszíteni a spirálrugóra? Mennyire?
-
Legyél óvatos! Kíváncsiságból énis kipróbáltam a régin. Amint leszedtem az óramutatót a tengelye elkezdett forogni és a spirál rugót nem tudtam ugyan abba a helyzetbe visszarakni. Ja és csak spirálos cserélhető spirálossal, spirálos elektromossal nem hinném hogy cserélhető.
-
Nincs jeladó az autódba. Nem könnyű kapni. Azt hiszen több fajta is van. Bevezetékezni nem túl jó meló. Olyat kellene venni ami spirálos. Van ha jól emlékszem w-vel kezdődő szám a kilóméterórán, annak meg kell egyeznie hogy pontosan mérjen.
-
Köszi! 95-ös benzinhez és még milyenhez lehet beállítani? Gondolom egy alacsonyabb oktánszámú a másik lehetőség. Én mindig Shell V-Power Nitro+t tankolok. Nincs semmi teljesítmény növekedés, csak annyit veszek észre, hogy szebben jár a motor pl egy MOL-oshoz képest.
-
Sziasztok! Ma vettem a kic Corsa-ba Dyno-tab nevű égésjavító tablettát. Különöset nem várok tőle, épp olajat és olajszűrőt vettem, egy ezrest megért a tabi a poén kedvéért. Bele is dobtam 1-et a teli tankba még a bolt előtt. Felmerült bennem a kérdés, hogy a motortér bal felső sarkánál egy kis valami van amire 95 van írva és két vezeték megy bele. Ezzel a benzin oktánszámát lehet állítani? Még nem szedtem ki de ha kiszedem a másik felén, tehát fordítva rádugva más oktánszámú benzinhez jó? Gondolom az előgyújtást állíthatja.
-
Úgy láttam, hogy van egy kábelköteg ami hozzá van belülről erősítve, vagy az csak az első fémvázhoz van? Alul is csavarok fogják? Azt láttam, hogy felül 2 csavar és a kerékívben 1-1. Szerintem is csak úgy lehet káromkodás nélkül kicserélni.
-
Sziasztok! A duda cserét hogy lehet a legegyszerűbben megejteni? A lökháritót leszedni nagy munka, a lámpa felöl talán be tudok nyúlni, de ahhoz le kell szedni a lököst... a hűtő feletti műanyagot leszedve nem fér be a kezem, pláne a csavarhoz nem...
-
Jó lett. A gyújtókábel volt rossz. Sötétbe olyan volt mint a karácsonyfa. Még gyári volt, 1995-ös. Kicseréltem a gyertyákkal együtt és minden helyreállt.
-
Sziasztok! A fenti probléma fennáll de ahogy tanácsoltátok nem tulajdonítok neki jelentőséget. Hétvégén foglalkozok majd az autóval és csinálok alapjárati motor tisztítást is majd. Szóval a helyzet az, hogy most az autót kölcsönadtam édesapámnak amíg az övét szervízelték, illetve megbíztam hogy a közelükben lévő szerelőhöz vigye el rotornál O gyűrű cserére, ami megtörtént. (Ugyan olyan benzint tankolt bele amit én szoktam, bár nem ugyan azon a kúton.) Szóval úgy kaptam vissza, hogy a motor kicsit gyengébb, főleg elinduláskor és pl emelkedőn érezni. Ahogy gyorsítok pl 2-esbe 3000-ig kb 3-szor ránt egy picit a motor, nem lineárisan gyorsul. Viccesen hangzik de mintha darabos lenne a benzin. :D Az átlagfogyasztás pedig felment 8.8 literre, régen 6 literrel elszaladgáltam Holnap veszek üzemanyagszűrőt és gyertyákat. Esetleg egyéb ötletetek van? Ha nem lesz jó csere után, irány a szerelő. Másik kérdés: Üzemanyagszűrő cseréhez a gyári bilincsek ha jól láttam ilyen speckó műanyag bilincses. Ezt hogy lehet célszerszám nélkül leszedni?
-
Sziasztok! A C12NZ motoros Corsa-m azt csinálja, hogy mondjuk 3000-nél kirakom üresbe, a fordulatszámmérő elkezd leesni, majd 1200 környékén lelassul és kb. egy fél másodpercre megáll majd leesik alapjáratra. Miért lehet az, hogy nem folyamatosan esik az alapjárat?
-
Szia! Sikerült esetleg találni már valami hosszabbtávú megoldást? Én arra gondoltam, hogy visszanyomom a helyére, és a kormány tengelyre rakok egy sima bilincset, amit a tömlőkre is szoktak tenni, de nem akarom hogy megszoruljon, ezért még nem csináltam meg.
-
Szia! Nálam 95-98 foknál kapcsol be a hűtőventillátor, de lehet hogy neked más hőmérsékletű a gomba. Nekem olyan 91 fokos terheletlenül, ilyen melegben, városban simán felmegy 95 fokra, de feljebb csak nagy dugóban. Lehet, hogy a vízhőfok hőérzékelő nem jó. De az is lehet, hogy nagyon koszos a hűtőrendszer pl és nem áramlik rendesen a víz.
-
Ott folyik be ahol irtam. 1. Az ablakmoso csovet mar kicsereltem tavaly. 2. Azutan jott helyre a beazas miutan azt a reszt korben besziloztam. Szerinted mennyire korrekt ez a megoldas? Vagy milyen otleted lenne erre?