Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gywer76

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Dunakeszi

Legutóbbi látogatók

172 profile views

gywer76's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. No hát ezen nagyot derültem, köszi :D
  2. Hello, Nagyon örülök, hogy Te is válaszoltál, rég' nem láttam, hogy írtál :) Ami miatt ide írtam a bejegyzésem, az inkább a fantasztikus 0300-as kód volt. Ma voltam "gázosnál" és megállapítást nyert, hogy az egyes injektor gyengélkedik, de annyira régi típusú (2006), hogy egyben van mind a 4 és együtt is kell cserélni :( Állítási lehetőséget mutatott az ember, de hogy ott semmi sem változott, amikor a százalékokat dobálta rá, a különböző befecskendezési időkhöz, az tuti. Így jártam...
  3. Sziasztok, Lassan 10 éve olvasgatom az Opel fórumokat, lévén a G-m előtt egy C Omegám volt. Nem igazán szóltam hozzá semmihez, mivel itt "csak" tanulni lehet. Már a "hajón" is nagyon sok mindent megcsináltam, az itteni instrukciók alapján, de a G-n aztán végképp a fórumbeli "guruk" hozzászólása segített, hogy el ne adjam ;) Az igazsághoz hozzátartozik, hogy az én vasam 3200 km-es korában LPG-s lett és onnantól, egészen addig, amíg 1,5 éves korában, 32e-rel meg nem vettem (már ha annyi volt benne valójában), szépen ketyegett az automata gáz-benzin váltás...eddig. A fórum elején elég sokat lehetett olvasni a 0300-as hibakódról, amit elég könnyen ki lehet olvasni, kicsi utánaolvasás után, értelmezni is lehet, de a hibát megtalálni... Gyűjtő hibakódról van szó, de ezt itt bizonyosan sokan nagyon jól tudják. Na de ez vegyes üzemeltetésű autónál, még kacifántosabb. Amikor először előjött, akkor a (nem gázos) szerelők azonnal kicserélték az összes gyertyát, ok. A hiba nem szűnt meg, így rábeszéltek a trafósor cserére...olcsóért vettem utángyártottat, mert nem volt éppen rá több, de az eredeti Bosch is bent figyel a csomagtartóban :D Nagy nehezen észrevettem, hogy a rángatás, illetve a check-lámpa villogás akkor jön csak elő, ha gáz-üzemben van az autó, ergo semmi köze nincs a benzines körhöz. 3 napig és 400 km-ig használtam a kocsit benzinnel és semmi hiba. Nem tudom, hogy a mai benzinárak mellett, ki használ benzines autót, de mivel nagyon sok G-t látok az utakon sárga, töltő-matricával, gondoltam megosztom a tapasztalatot. Sajnos a gáz-üzemagyag-elosztóval van a bibi, ami nem olcsó, még bontottan is 30e körül mozog. Maradok hűséges G használó, tisztelettel. ui.: uhuhu-t vissza a fórumba :D
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.