Sziasztok,
Lassan 10 éve olvasgatom az Opel fórumokat, lévén a G-m előtt egy C Omegám volt.
Nem igazán szóltam hozzá semmihez, mivel itt "csak" tanulni lehet.
Már a "hajón" is nagyon sok mindent megcsináltam, az itteni instrukciók alapján, de a G-n aztán végképp a fórumbeli "guruk" hozzászólása segített, hogy el ne adjam ;)
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy az én vasam 3200 km-es korában LPG-s lett és onnantól, egészen addig, amíg 1,5 éves korában, 32e-rel meg nem vettem (már ha annyi volt benne valójában), szépen ketyegett az automata gáz-benzin váltás...eddig.
A fórum elején elég sokat lehetett olvasni a 0300-as hibakódról, amit elég könnyen ki lehet olvasni, kicsi utánaolvasás után, értelmezni is lehet, de a hibát megtalálni...
Gyűjtő hibakódról van szó, de ezt itt bizonyosan sokan nagyon jól tudják.
Na de ez vegyes üzemeltetésű autónál, még kacifántosabb.
Amikor először előjött, akkor a (nem gázos) szerelők azonnal kicserélték az összes gyertyát, ok.
A hiba nem szűnt meg, így rábeszéltek a trafósor cserére...olcsóért vettem utángyártottat, mert nem volt éppen rá több, de az eredeti Bosch is bent figyel a csomagtartóban :D
Nagy nehezen észrevettem, hogy a rángatás, illetve a check-lámpa villogás akkor jön csak elő, ha gáz-üzemben van az autó, ergo semmi köze nincs a benzines körhöz.
3 napig és 400 km-ig használtam a kocsit benzinnel és semmi hiba.
Nem tudom, hogy a mai benzinárak mellett, ki használ benzines autót, de mivel nagyon sok G-t látok az utakon sárga, töltő-matricával, gondoltam megosztom a tapasztalatot.
Sajnos a gáz-üzemagyag-elosztóval van a bibi, ami nem olcsó, még bontottan is 30e körül mozog.
Maradok hűséges G használó, tisztelettel.
ui.: uhuhu-t vissza a fórumba :D