Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Bear20

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Gödöllő

Bear20's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Nincs benne ford. szám mérő, szóval a visszajelző lesz a másik vezeték. Amúgy kék a visszajelzőé, zöld meg a gerjesztés, vastag piros a töltés. A kapott darabon a csatiban a 3-ik vezeték állítólag test, amit nem tudok. Okosok azt mondják, hogy testet ki hagyhatom, a másik 2 vezeték adja magát......nem tudom mi lesz belőle.
  2. 1.: Opel specifikus adta neki a generátort, évjárat, meg motorkód alapján, nyaka rajta, hogy az a bele való, én akkor mit okoskodjak vele. 2.: Számok alapján olyan generátort kapott, ami bele való. 3.: Csövek közül 1-en van annyi barmolva, hogy nem könyök csatlakozó van rajta, hanem egyenes. Ezek egyértelműek, mivel 1 kijövő vakuum van, meg gondolom kenve van benne valami.....Vezetékeknél van katyvasz, de azt írtam. 4.: Meg nézték egy nem 1.7-es, hanem egy 1.5 Szívószaron, hogy milyen generátor van, padka ugyan az, mint amit adtak. Arra lettem volna kíváncsi, hogy valaki biztos látott már ilyen, 2 különböző generátort, hogy gyárilag melyik vezeték mi lenne, mert most ha én ezt csak úgy bekötöm.....másodperc tized része alatt fogja az egyenirányítót szétbaszni....
  3. Üdvözlet. Van ismerősnek, egy '93-4-es B Corsája, elvileg 1.7 Döbbenet. Jelenség, világít a töltés visszajelző, meg első indításnál piszkos nehezen teker kraft nélkül ügye. Ezen felbuzdulva szerzett egy bontott, de állítólag hibátlan generátort. Állítása szerint vákuum sincs, mert kemény a fék. A másik dolog, hogy ami most rajta van generátor, van egy vastag vezeték rajta, meg egy stekker zöld -fehér, és kék-fehér csíkozással ha jól emlékszem. Amit szerzett, az alakra kicsit eltérőbb, de azt mondták az a bele való. Gond: ezen kör stekker van, a régin téglalap. Gond kettő, kör stekkerben 3 vezeték van, téglalapban 2. Gond 3, külön van még egy vastag vezeték ( lehet van még egy valami, nem emlékszem pontosan). Mivel nem ismerem a típust, főleg ezt a fajta generátorokat. Kérdés: Van e összefüggés a töltés, és a vákuum megszűnés közt, vagy lehetséges e egyáltalán? Melyik vezeték mi akar lenni, mert nagyon azt akarja, hogy kicseréljem. Valami olyat mondtak neki, hogy a mostaninál a vastagon megy a feszültség, a kék a visszajelző, zöldre nem emlékszem. Szerintem van egy "kis" barbár munka a generátor környékén, de érdekelne ,hogy tudja e valaki kivitelezhető e a csere? Ha igen arra is kíváncsi lennék, hogy mekkora szívás a 165415 különböző cső miatt ami rajta van. ( nem műszaki analfabéta vagyok) Köszönöm, aki tud segíteni hasznos információval.! :)
  4. Üdv. Információt szeretnék gyűjteni, vagy segítséget kérni, ahogy szebb. Ismerősnek van egy '92-es, 2.0-es automat váltós Vectrája. Hibajelenség: hidegen nehezen veszi d fokozatot, vagy nem is veszi, melegedés után hiba sehol. Illetve a másik, hogy bemelegedés után nem lehet beindítani az autót, amint hül egy 10 percig, pöcc. Szervizelve nem tudom mikor volt, de ennek ellenére érdekelne, hogy váltóba az olaj szintet hol lehet megnézni? Illetve, valaki járt már hasonló képpen? Motorkódot nem ismerem, de szerintme c20ne lesz. Köszönöm előre is a segítő szándékú hsz-et! Üdv, Zsolt.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.