Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

mooribazsi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

579 profile views

mooribazsi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszönöm a segítséged! Kicsit megnyugtatott a válaszod... És esetleg orvoslásra is van valamilyen ötleted, vagy egyértelmű szerelő?
  2. Sziasztok! Szeretnék érdeklődni tőletek, hátha van valakinek ötlete, hogy mi is lehet a problémája a kis kocsimnak (1,7 cdti, Z17DTR, 2008-as). Szóval, ezekben a nagy hidegekben egyre nehezebben indult. A gyújtást követően az alapjárat hullámzott, a fordulatszámmérő ugrált. Kigyulladt a modordiagnosztika, de amikor kicsit enyhült az időjárás, akkor viszont kialudt. Így mentem is vele, kb. 400 km-t, majd újra kigyulladt, amikor hűlni kezdett az időjárás. A probléma továbbra is fennállt, de ekkor már hozzá jött az is, hogy a fordulatszám nem ment feljebb 1000-1300-nál magasabbra. Ez néhány percig tartott és ezután nagyobb gázfröccsre a fordulat "magához tért", a motor rendesen reagált a gáz adásra. A keddi napon újra beindítottam volna, de ekkor már a nagyobb gázadásra sem reagált, nem ment feljebb a fordulat... A hibakódot kiolvastam és a következők voltak: ECN 52005 és ECN 40952 Megköszönném, ha valakinek lenne rá ötlete és tanácsa!
  3. Sziasztok! Akkumulátor cserét kellett végrehajtanom, 2008-as kiadású Astra H-n először kellett cserélnem. Meg is vettem az új akksit, azonban a csere nem egyszerű. Az akksi rögzítő csavar elrozsdásodott, így nem lehet kicsavarni semmivel, mert az anya a műanyagban forog. Volt esetleg valakinek ilyen problémája? Ha igen, hogyan oldotta meg? Gyors válaszotokat előre is köszönöm! :icon1:
  4. Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni tőletek: Egy 2008-as 1.7 cdti Z17DTR motorkódú astrát vettem tavaly májusban. Kb. november környékén írta ki először a következő hibakódokat: 029952, 242F66, 242F56. Elvileg az első az alacsony turbónyomást, a másik kettő pedig részecskeszűrő eltömődését jelenti. Voltam vele szerelőnél is, és álló helyzetben regeneráltuk is. Azt követően újra minden okés lett egy darabig. Kb. 2000 km után újra előjött a hiba, újabb regenerálás. Ezt követően pedig kb. 1000, majd kb 500 km után adja a hibát a regenerálások után. Esetleg volt már valakinek ilyen problémája? Szívesen venném az ötleteket, hogy mi a franc fene a baja. A kocsit általában hétvégén használom vidéki utakra, autópálya országút felváltva. Az üzemanyagból a jobb fajtát szoktam tankolni. Köszönet érte előre is! :icon1:
  5. Az olaj kb. 7.500 km-rel ezelőtt volt cserélve, amióta nálam van, már nem emlékszem, hogy milyen olaj volt, de jó fajta az biztos. Ráférne már a csere? Az autót, amúgy csak hétvégente használom, vidékre utazáshoz és vissza, de akkor sem hajtom agyon... Ez csak nem olyan nagy igénybevétel... A részecskeszűrőt mennyi időnként/km-ként kéne regenerálni? És mennyibe fáj egy ilyen regeneráció? A kiiktatáson még nem gondolkodom, az a végső megoldás lenne...
  6. Köszönöm a válaszod! Szerintetek ezzel mit kellene kezdeni? Nyilván autószerelőnek megmutatni... :) De mennyire lehet nagy a baj?
  7. Sziasztok! Teljesen új vagyok itt a fórumon. Májusban vettem egy 2008/6-os Astra H-t 1.7 cdti cosmo-t.(z17dtr motorkódú) Eddig minden rendben volt vele, de az utóbbi időben előjött egy-két hiba. Sikerült is kiolvasnom a hibakódot: 029952 242f56 242f66 Esetleg tudja valaki, hogy mit jelent? Mi lehet a probléma? Köszönettel!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.