Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ailles

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    12
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Győr

Legutóbbi látogatók

618 profile views

ailles's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Sziasztok! Azt vettem észre, hogy a ha egyenetes 50-60 km/h sebességgel megyek kb 6-8 km-t, akkor már menet közben benzin szagot kezdek érezni a kocsiban. Mikor megállok, a csomagtartóban érződik erősen. Pár perc után megyek tovább a szag eltűnik, megálláskor már nem érződik. Astra H 1.6. Nem kell hozzá nagy meleg, a mostani hűvösebb napokban is érzem. Ha szakszosan utazok (lámpák, táblák, csúcs forgalom) akkor nem érződik, csak egyenletes 4-5 perces utazásnál. Mi lehet ez?
  2. Az újratöltést én is próbáltam, de semmi eredménye. Oriat hozzászólásában említi a vezérműszíj helyzetét. Ez kb. 2 hét múlva nálam is kiderül, akkorra tervezem a cserét, a szerelőmnél, aki lelkiismeretesen végzi a munkáját. Talán lesz ötlete a klímával kapcsolatban.
  3. Ezek szerint ez ilyen. Kérdeztem szerelőtől is, de ő is azt mondta, hogy az 1.6-os motor még simán észreveszi a klímát. Sőt, pont akkor volt egy ügyfele, aki egy Mercit használ, igaz csak a kisebbek közül, de ő is azt mondta, be sem kapcsolja mert úgy megnő a fogyasztás, hogy nem éri meg. Azt nem tudom, hogy a vezérmű szíj helyzete befolyásolja-e, de van benne logika.
  4. Sziasztok! próbáltam keresgetni, de nem találtam ilyen kérdést, ezért most itt teszem fel. 1.6-os autóban ha bekapcsolom a klímát szinte leáll az autó. Elmegy az ereje, hiába pörgetem, nem gyorsul, csak erőlködik. Olyasmi érzés mintha kézifékkel, vagy kettesben indulnék. Ha kikapcsolom a klímát és utána vissza, akkor néha megy rendesen, néha újra jön az erőlködés. Alapjárat is visszaesik, egyenetlen lesz. Azt vettem észre, hogy elsősorban nagy melegben ( 30 fok vagy felette ) csinálja, 25-28 foknál még normálisan működik. Mitől lehet ez? Ennyire rossz lehet a klíma kompresszor? Mutattam szerelőnek, akkor persze semmi baja nem volt. Lehet összefüggés azzal hogy 150.000 km-hez közelít az autó és esedékes a szíjak cseréje. ( arra nem emlékszem pontosan, hogy a hosszbordás szíj, vagy a vezérmű szíj hajtja a klímát) Ha valakinek van tapasztalata vagy ötlete legyen szíves ossza meg! Köszi
  5.     Köszi! Igen, azt láttam, hogy a CIM modulra sok minden visszavezethető, többek között az irányjelző hiba is.
  6. Sziasztok! Azt vettem észre, hogy bal oldali irányjelzéskor a kar nagyon hamar visszakapcsol, a legkisebb mozdulatra is leáll az irányjelző. Állandóan azt kell figyelnem, hogy villog-e, és állandóan kapcsolgatnom kell. Lehet ezen állítani? A másik kérdés, hogy a fedélzeti computert csak Opel szervizben lehet programoztatni? Nekem semmi nincs rajta csak egy stopper, ami azért a lehetőségekhez képest elég sovány.
  7. Szia! A szervizkönyv szerint Opel szervizben betöltött 5w30. Én 2 hónapja vettem az autót, ennyit tudok róla.
  8. Bocs, lemaradt, ATSRA H 1.6, 2008-as!
  9. Sziasztok! Most már másodszor fordult elő, hogy menet közben kigyullad az olaj szint jelző lámpa. Szintet ellőnriztem mindkét alkalommal, de a pálca szerint jónak tűnik. Egy-két óra állás után elindulva már nem világít, de nem tudom most meddig lesz rendben. Valakinek ötelete? A másik, hogy pár napja kétszer is csinálta, hogy leállás után újra elindok és a műszerfal felől ütemes csipogó hang hallatszik pár másodpercig. Hasonlít az irányjelző ütemére, de annál halkabb és kimondottan "csipogó" .Valamilyen szellőzés/fűtés dolog lehet, de jó lenne tudni mi okozza. Vagy a fenti két probléma összefügg és valamilyen elektromos gond lehet? Mindkét gond a múlt héten kezdődött, a kicsit hűvösebb esősebb reggeleken!
  10. Köszönöm, akkor így használom a továbbiakban
  11. Köszi, ez gyors válasz volt! Igen, azt észrevettem, hogy sokkal jobban megy, ha kicsit "pörög". Nem is a fogyasztás miatt használom így, hanem előtte 1.6-os G Astrám volt, és az teljesen simán ment így. De vajon a leírtak valamilyen problémára utalnak-e, vagy ezt meg kell szokni?
  12. Sziasztok! Új tag vagyok, és mindjárt lenne is egy kérdésem! Egy hónapja vettem 2008-as, 1.6-os benzines Astra H-t, 140.000 km-rel. Minden OK, de egy dolgot nem tudok hova tenni. Ha alacsony fordulatszámon, viszonylag lassan haladok,(mondjuk 1400 ford/p, 45-50 km/h, ötödik fokozat)úgy érzem "remeg" az autó, és egy kicsit dübörgős hang hallatszik előről. Ha benyomott kuplunggal csak gurulok, akkor simán fut az autó. A gumikat már télire cseréltem, azok vadi újak. Lehet a motor és a hajtott kerék közötti összeköttetésben valamilyen kopás? Ha lendületesen haladok, vagy a motor fordulatszámát megemelem (visszaváltok), akkor megszűnik ez a remegős érzés és a dübörgés is. Van valakinek ötelete?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.