Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

SEH Krisz

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    12
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

SEH Krisz névjegye

  • Születésnap 1988-06-15

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Székesfehérvár

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Vectra A 2.0i GT
  • Város
    Székesfehérvár

SEH Krisz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Van egy 91-es Vectrám. 2000-es benzines 95kw-os 20SEH motorkódos. Volna egy probléma mégpedig hogy a motor menet közben kihagy, van hogy alapjáraton is. Gyújtás ugrott be így 4 db új gyertya és egy kábelszett ugrott a helyére. Nem lett jó! Osztófej fedél ellenőrizve érintkezők és forgórész érintkező megtisztítva, trafó olyat rúg mint a fene. Nem jó! Főtengely jeladó újra cserélve. Nem jó! Injektorok két éve lettek felújítva így azokat nem hinném hogy rosszak, továbbá csak jó minőségű benzin megy bele, mindig ugyanarról a kútról. Folytószelep nem piszkos. Valakinek ötlete esetleg?
  2. Sziasztok! Nincs valakinek elfekvőben véletlenül GT felirata? Nem feltétlenül a matrica kivitelűre gondolok, inkább a domborúra, mint a krómozott műanyag feliratok csak ez ugye fekete+piros! De ha valakinek matrica is van új az is érdekelhet! :D
  3. Mit használtál a tisztításhoz? Milyen anyagot?
  4. Sajnos nincs hozzá gépünk ami mutatná az ilyen "ősöreg technikát" így nem tudom megnézni. Viszont újabb dologra derült fény, ami sztem leszűkíti a kört és még csak a gyertyákat se kellett kivennem hozzá. Történt ugyanis azóta többször is ráadásul, hogy tartós országúti, de egyenletes 100-as tempó után lassítanom kellett egy kicsit, így hát motorféket használtam. Mivel intenzíven figyelgetem a fogyi mérőt feltűnt, hogy motorféknél a fogyasztás 1.5-1.4-1.3-1.2 liter, így csökken és jó tíz másodperc után esik le nullára, aminek ugye gázelvételkor azonnal kéne hogy legyen. Tehát valamiért még akkor is üzemanyagot juttat be amikor nem is kéne, nyitva marad az injektor és átenged. Ezt nem mindíg csak néha csinálja, van mikor elveszem a gázt és azonnal nullát mutat, viszont nekem ez arra enged következtetni, hogy az injektorokkal van a baj. De ha van bármi ötletetek akkor szívesen meghallgatom és előre is köszönöm.
  5. Sajnos nem nagyon járok Pesten, nincs valaki Székesfehérváron vagy közel hozzá aki szintén márkatárs és megbízható? Nem ismertek senkit?
  6. Azt néztem lehúztam a vákuum csövet a membránról a szívócsonkon, de száraz mint a sivatag.
  7. Ha kicserélem az injektorokat akkor elvileg megszűnik a baj nem? Ahogy nézem passzol a csatlakozója ennek a fajta injektornak: XE creams 0 280 150 744 214cc/min@2.5 bar Ráadásul nem kell neki nagyobb üzemanyag nyomás viszont nagyobb a szállítási mennyiség.
  8. A 90 fok az tuti és a termosztát sem maradt nyitva. A vízhőfok felmegy 90-re majd visszaesik az első fehér csíkig, tehát nyit a termosztát és utána emelkedik ismét fel 90-re ahogy melegszik. Tehát mikor már nyitva a termosztát és a nagy vízkör is meleg akkor is 1,4 a fogyi.
  9. Minden vákuumcső a helyén van és mindegyik rendben van, falsot nem szív sehol. Hőfokjeladók azért lettek cserélve, mert a műszeregységben a vízhőfok mutató csak az első fehér vonalig ment fel és azt mutatta optimálisnak a normális 90-es vonalhoz képest, de ez azóta jó mert üzemmelegen a 90-es csíkon áll mint a cövek. Alapjárati Bosch volt benne de az volt a baja, hogy melegen ha leállítottam egyszerűen nem akart újra elindulni, mintha nem kapna üzemanyagot és utána is rugdalni kellett a gázpedált, hogy ne fulladjon vissza, ez kb 2 perc volt mire melegen újra volt alapjárat, de csak míg le nem állítottam megint és akkor mindezt előről! Helyére egy Automega márkájú került ami ezt a jelenséget teljesen megszüntette. Üzemanyag szűrő a motorgenerállal egy időben lett cserélve. Gyárilag egyébként sárga injektornak kell benne lenni?
  10. Az az érdekes hogy a fordulatszám teljesen optimális (800-900 rpm) és nem is ingadozik. A felújítás előtt pedig 1.0 és 1.1 liter körül volt üzemmelegen alapjáraton. ( de szerintem még ez is picit sok bár én sógorom 2.0 16V astra g-jéhez viszonyítottam, ami 0.8-at eszik a pillanatnyi fogymérő szerint. ) Ami még feltűnt az az, hogy gázelvételkor enyhe kihúzatás után motorféknél 2000 rpm körül visszadurrog a kipufogó mintha el nem égett üzemanyag kerülne a kipufogó rendszerbe ( teljesen gyári rendszer semmi sportdob meg gázgyorsító ). Lehet hogy becsepeg az injektoroknál mert nem zár jól vissza? Akkor csere vagy tisztítás? Injektor tiszítót ( STP márkájú ) tettem már a tank benzinhez és ki is jártam belőle teljesen nem is egyszer de nem javult a helyzet!
  11. Sziasztok! Lenne egy kérdésem. Van egy 1991-es 2000-es benzines vectrám frissen felújított motorral ( hengerfúrás, túlméretes dugattyúk, új csapágysor mindenhol, hengerfej szintén felújítva, síkolva, szelepfészek beköszörülve, új szelepek stb. tehát majdnemhogycsak 0 kilóméteres) és az a problémám hogy alapjáraton a pillanatnyi fogyasztás mérő üzemmeleg motornál 1,4 litert mutat ami sztem elég magas. Az AC pumpát tavaly cseréltem vadi újra, alapjárati motort és ac relét egyidejűleg a motorfelújítással, mind a két hőgomba cserélve és a légtömegmérő is rendben van. Van e esetleg még valami aminek köze van az üzemanyag körhöz és ezt okozhatja vagy esetleg simán injector hibával állok szemben és ez szivat elég rendesen? Továbbgondolva a kérdést ha rosszak az injectorok bele tehetem a 16 szelepesét (stekker átforrasztással természetesen) gond nélkül? Vagy annak nagyobb benzinnyomás kell, esetleg külön vezérlő vagy így is működni fog? Köszönöm szépen előre is a segítséget.
  12. Hello mindenki! Egy 2000-es benzines SEH motoros Vectra boldog tulaja vagyok. Lenne pár érdekesség amit vázolnék és segítséget kérnék a problémám megoldására. Alapjárati problémákkal küzdök mégpedig: - ingadozott az alapjáratom és teljesen üzem meleg motornál leállítás után kínszenvedés volt újra életre kelteni, csak kitartó nagy gázfröccsök után lett ismét alapjárat - kicseréltem hát az alapjárati léptetőmotort egy vadonatújra - azóta melegen is úgy indul ahogy az a nagykönyvben megvan írva, ámde eleinte hideg indításnál 2500 volt az alapjárat - kitakarítottam hát a légtömegmérőt hátha van benne egy kis piszok ( volt bizony ) és lőn azóta hidegen 1500 az alapjárat - viszont ahogy melegszik a motor és közeledik a termosztát nyitási hőmérséklete a fordulatszám még mindíg masszív 1500 és nem esik le a szokásos 850-900 környékére Ha valaki találkozott már ilyennel az kérem szóljon pár szót hátha együtt rájövünk valamire. Előre is köszönöm. Tippem még egyébként van, mégpedig az hogy a vízgombám mutat fals értéket megbolondítva ezzel a moci agyát. Lát benne valaki fantáziát? Vagy másik irányba induljak el?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.