
Hozo62
Fórumlakó-
Hozzászólások
22 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Herend
Hozo62's Achievements
Newbie (1/14)
2
Hírnév
-
Tényleg, de érdekes módon akkor még csak 103 pacis volt!
-
Szerintem a G strában nem is volt 16xep csak 14,vagy tévedek?
-
Nehéz dolog így tanácsot adni,de lehetséges,hogy szelepeknél lesz a baj. Jobban jártok ha leveszitek a hengerfejet, és egy hengerfejessel csináltattjátok meg. Olcsóbban jöttök ki mintha 16 szeepemelővel kezditek a javítás!
-
Ha kivették a twinport szelepeket, akkor azok már biztosan nem adnak hangot,de kis fordulaton nyomatékszegény lesz tőle az Astra :omg: A szelepemelő meg nem hidrós ebben a motorban!
-
Honnan vagytok ennyire biztosak a nem valós km-be??
-
Kicsit össze kell kopnia a betéteknek az új tárcsákkal,aztán majd érezhető lesz a javulás ha tényleg minden ok!
-
7-es inbusz kell hozzá szerintem.
-
Igazad van de, futóműben szinte semmi különbség nincs . Egy kicsit abban is kételkedem,hogy ennyi pénzért hibátlan diesel H Astrát lehet venni.
-
Ha megfelelő olajat használsz, és időben cseréled nem lehet koksz lerakódás az olajjáratoknál. A dieseleknél meg inkább a szívócső és EGR szelep környéke szokott elkokszosodni, de ezeknek meg nemsok köze van ahhoz,hogy öblögetsz vagy nem!
-
Maximum a szelepfedél belső falát érheted el! A motoröblítő használatát sokan nem javasolják, bár ez ügyben kiváncsi lennék Mantec véleményére is!