Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

vnonoo

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    118
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

vnonoo last won the day on November 23 2013

vnonoo had the most liked content!

vnonoo névjegye

  • Születésnap 1980-08-06

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Ajka

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Omega B2 2.0 16V - X20XEV
  • Város
    Ajka

Legutóbbi látogatók

2.230 profile views

vnonoo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

16

Hírnév

  1. vnonoo

    Egyéb csevegés

    OmegaTD-vel egyetértve én is azt mondom,hogy Te egy "normális" tag vagy,így mindenféle vérszívást mellőzve mondom: jó 5let... ...mivel amit eddig leírtál,az alapján a kocsid egy komplett renoválást áhítana... Igaz,amennyi gondja van,örülhetsz,ha az ülés-szettet fel tudod használni belőle... ...de minden tiszteletem a Tiéd,mert FOGLALKOZOL A VERDÁVAL,próbálnád rendbe rakni és a kérdéseidből látszik,hogy nem csak másokra hagyatkoznál!!! -tudom,hogy megy ez,mert ugyanígy kezdtem,nem is olyan régen... :) Nagyon szerethető és jól használható gép az Omega,de ha eszetlen -és hiszékeny! (mekk mester szakik...) - vagy,hamar a pénztárcád vámpírja lehet...
  2. vnonoo

    DIGIT-KLÍMA

    Ahogy Kori mondja: a KOMPLETT szigetelést ki kell szedned és ki kell szárítanod,külömben eléggé meg fog "szagosodni" a verdád... ...és a beázást is sokkal könnyebben megtalálod,ha teljesen kiüríted a bódét -tudom,mert már túl vagyok ezen... Nem kis meló,de azért végrehajtható... A locsolgatós próba viszont nem feltétlen fog bejönni,mivel szinte lehetetlen leutánozni a "természetes" hatásokat. Ha szerencséd van,a kirámolás után próba nélkül is meg fogod találni,hol a gond.
  3. vnonoo

    Egyéb csevegés

    Alapjárati motor... Tisztogathatod,de a csere a korrekt megoldás...
  4. vnonoo

    Egyéb csevegés

    x25xev ???
  5. vnonoo

    Egyéb csevegés

    Fog még jelentkezni...
  6. vnonoo

    Egyéb csevegés

    Fog kelleni valami,ebben biztos légy...! ...nem egyszer... ...viszont még mindig jobban jársz,mintha egy "prémium" verdát vennél: egy Omega játszva nyújtja ugyanazt a luxust,kényelmet és tekintélyt,viszont lényegesen olcsóbban tartható fent!!! Az ismeretség jó dolog az alkatrészek szempontjából,de azért a " dabasi bontós" közelségét nem fogod bánni... ;) Korrekt amúgy,ez nyugtasson. :)
  7. izé... igen,az a jobb valójában bal... bocs,majd igyekszem többet aludni... :) ...és megint izé... a gömbcsészére gondoltam,mint persely... huuuuuu,asszem most én voltam a gépész... :)
  8. A persely,amit gsizoli emleget,a jobb elsö és a jobb hátsó lengökaroknál van.Ahogyan változik a lengökarok állása, úgy mozgatja a lámpákat a motor...
  9. Hát én egyben kaptam ki a lámpát,de szerintem a motor maga sincs nagyon "elszeparálva" a kiszedés szempontjából... Elég gyatra agyam van,így már pontosan nem emlékszem a lámpacsere folyamatára,de egyáltalán nem rémlik, hogy extra szopás lett volna... Nagyjából 1-1,5 óra alatt simán kicseréltem a kettöt és a motorokkal sem volt gondom.
  10. A fényszóró kiszedése attól trükkös,hogy fogja csavar alul is,amihez a lökhárító és a lámpa közt férsz hozzá. Nálam hatos csavar volt/van ott,amit egy elég hosszú dugókulccsal tudtam kivenni. Maga a motor kiszedése meg még egyszerübb,mivel csavar sem fogja -elfordítós,asszem... A szétugrott csuklóra max akkor dobhat hibát,ha az állításban valamiképpen pont megakadályozza. Tehát mondjuk nyomna kifelé a motor,de a gömb elakad a lámpatestben...
  11. vnonoo

    Egyéb csevegés

    :) Egy jó hosszú csavarhúzó és egy szintén nem túl rövid csipesz a megoldás... ...és azért némi türelem sem árt... Hajrá!!!
  12. vnonoo

    Egyéb csevegés

    Hát,ezt én passzolnám...
  13. A szerelő nem tudta megmondani,hogy ez mi és hol is van pontosan??? Kopogás-érzékelő = Vezérműtengely helyzetérzékelő/jeladó ...
  14. vnonoo

    Egyéb csevegés

    Ma kb 5 !!! autószerelőnél jártam,köztük egy Opel-szervízben !!! és TELJES CSŐD!!! Nem is tudom,hol kezdjem...: bekerült a tempomat,de ugye nem működött. Irány az Opel-szervíz... ...ahol Tech2 -vel nekiestek és kb 1órás próbálkozás után sikerült csak "megtalálni" a tempomatot!!! -na b.+ Újabb félórás küzdelem következett,aminek a végén csak úgy záporoztak a jó hírek: -LEHET,hogy probléma az eltérő évjárat (tempomat és autó között); -LEHET az a gond,hogy automata verdából van a tempomat; -LEHET,hogy az ECU egyáltalán nem is fogja tudni kezelni a tempomatot (???). Keressek valakit (figyeljetek!!!),akinek lehet OP-COM cucca,mert LEHET,hogy új hardverkódot kellene megadni a tempomatnak,amit aztán LEHET,hogy elfogadna az ECU is...! Opelnél nincs OP-COM!!! -csak Tech2,amivel viszont ezt nem lehet megoldani,mivel annak a programja sokkal újabb,mint a kocsim,illetv a belekerült tempomat... -azt hittem,besz...k!!! OK,irány ide-oda-amoda. Végül kikötöttem egy srácnál,akinek van OP-COM-ja,de ami sokkal fontosabb az az, hogy kb 8 évig dolgozott egy Opel-szervízben,így rögtön elröhögte magát, hogy opelesek a Tech2 helyett OP-COM használatára buzdítanak...! Ő volt az első a nap folyamán,aki valóban hozzáértőnek tűnt és 10 perc alatt el is ért annyit OP-COM-mal, mint a szervíz 1,5 óra alatt a Tech2-vel... Megoldani ő sem tudta viszont a gondot,de -komolyabb opeles segítséget is bevonva- leszűkítette a problémát: most tehát az van,hogy mivel a tempomat automatából van,a kocsim pedig kézi váltós, erősen kétséges az együttműködésük... naakkormostmilegyen??? Kori,TD,Malter és a Többiek,akik esetleg képben vannak: SEGÍTSETEK,PLEASE!!!! (mindezt bemásolom a fészbúkra is,esetleg onnan is jöhet támogatás...)
  15. vnonoo

    Egyéb csevegés

    Amikor én így jártam,egy pénzérme volt beleesve a sínbe... A sínen belől egy fogasléc van,azon ballag a villanymotor fogaskereke és amikor elérte a pénzérmét,szépen megakadt. Piszok erő van amúgy a cuccban,mert emberesen eldeformálta a 20 centest...! :)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.