-
Hozzászólások
118 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
1
vnonoo last won the day on November 23 2013
vnonoo had the most liked content!
vnonoo névjegye
- Születésnap 1980-08-06
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Ajka
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Omega B2 2.0 16V - X20XEV
-
Város
Ajka
Legutóbbi látogatók
2.230 profile views
vnonoo's Achievements
Newbie (1/14)
16
Hírnév
-
OmegaTD-vel egyetértve én is azt mondom,hogy Te egy "normális" tag vagy,így mindenféle vérszívást mellőzve mondom: jó 5let... ...mivel amit eddig leírtál,az alapján a kocsid egy komplett renoválást áhítana... Igaz,amennyi gondja van,örülhetsz,ha az ülés-szettet fel tudod használni belőle... ...de minden tiszteletem a Tiéd,mert FOGLALKOZOL A VERDÁVAL,próbálnád rendbe rakni és a kérdéseidből látszik,hogy nem csak másokra hagyatkoznál!!! -tudom,hogy megy ez,mert ugyanígy kezdtem,nem is olyan régen... :) Nagyon szerethető és jól használható gép az Omega,de ha eszetlen -és hiszékeny! (mekk mester szakik...) - vagy,hamar a pénztárcád vámpírja lehet...
-
Ahogy Kori mondja: a KOMPLETT szigetelést ki kell szedned és ki kell szárítanod,külömben eléggé meg fog "szagosodni" a verdád... ...és a beázást is sokkal könnyebben megtalálod,ha teljesen kiüríted a bódét -tudom,mert már túl vagyok ezen... Nem kis meló,de azért végrehajtható... A locsolgatós próba viszont nem feltétlen fog bejönni,mivel szinte lehetetlen leutánozni a "természetes" hatásokat. Ha szerencséd van,a kirámolás után próba nélkül is meg fogod találni,hol a gond.
-
Alapjárati motor... Tisztogathatod,de a csere a korrekt megoldás...
-
x25xev ???
-
Fog még jelentkezni...
-
Fog kelleni valami,ebben biztos légy...! ...nem egyszer... ...viszont még mindig jobban jársz,mintha egy "prémium" verdát vennél: egy Omega játszva nyújtja ugyanazt a luxust,kényelmet és tekintélyt,viszont lényegesen olcsóbban tartható fent!!! Az ismeretség jó dolog az alkatrészek szempontjából,de azért a " dabasi bontós" közelségét nem fogod bánni... ;) Korrekt amúgy,ez nyugtasson. :)
-
izé... igen,az a jobb valójában bal... bocs,majd igyekszem többet aludni... :) ...és megint izé... a gömbcsészére gondoltam,mint persely... huuuuuu,asszem most én voltam a gépész... :)
-
A persely,amit gsizoli emleget,a jobb elsö és a jobb hátsó lengökaroknál van.Ahogyan változik a lengökarok állása, úgy mozgatja a lámpákat a motor...
-
Hát én egyben kaptam ki a lámpát,de szerintem a motor maga sincs nagyon "elszeparálva" a kiszedés szempontjából... Elég gyatra agyam van,így már pontosan nem emlékszem a lámpacsere folyamatára,de egyáltalán nem rémlik, hogy extra szopás lett volna... Nagyjából 1-1,5 óra alatt simán kicseréltem a kettöt és a motorokkal sem volt gondom.
-
A fényszóró kiszedése attól trükkös,hogy fogja csavar alul is,amihez a lökhárító és a lámpa közt férsz hozzá. Nálam hatos csavar volt/van ott,amit egy elég hosszú dugókulccsal tudtam kivenni. Maga a motor kiszedése meg még egyszerübb,mivel csavar sem fogja -elfordítós,asszem... A szétugrott csuklóra max akkor dobhat hibát,ha az állításban valamiképpen pont megakadályozza. Tehát mondjuk nyomna kifelé a motor,de a gömb elakad a lámpatestben...
-
:) Egy jó hosszú csavarhúzó és egy szintén nem túl rövid csipesz a megoldás... ...és azért némi türelem sem árt... Hajrá!!!
-
Hát,ezt én passzolnám...
-
A szerelő nem tudta megmondani,hogy ez mi és hol is van pontosan??? Kopogás-érzékelő = Vezérműtengely helyzetérzékelő/jeladó ...
- 3.291 válasz
-
Ma kb 5 !!! autószerelőnél jártam,köztük egy Opel-szervízben !!! és TELJES CSŐD!!! Nem is tudom,hol kezdjem...: bekerült a tempomat,de ugye nem működött. Irány az Opel-szervíz... ...ahol Tech2 -vel nekiestek és kb 1órás próbálkozás után sikerült csak "megtalálni" a tempomatot!!! -na b.+ Újabb félórás küzdelem következett,aminek a végén csak úgy záporoztak a jó hírek: -LEHET,hogy probléma az eltérő évjárat (tempomat és autó között); -LEHET az a gond,hogy automata verdából van a tempomat; -LEHET,hogy az ECU egyáltalán nem is fogja tudni kezelni a tempomatot (???). Keressek valakit (figyeljetek!!!),akinek lehet OP-COM cucca,mert LEHET,hogy új hardverkódot kellene megadni a tempomatnak,amit aztán LEHET,hogy elfogadna az ECU is...! Opelnél nincs OP-COM!!! -csak Tech2,amivel viszont ezt nem lehet megoldani,mivel annak a programja sokkal újabb,mint a kocsim,illetv a belekerült tempomat... -azt hittem,besz...k!!! OK,irány ide-oda-amoda. Végül kikötöttem egy srácnál,akinek van OP-COM-ja,de ami sokkal fontosabb az az, hogy kb 8 évig dolgozott egy Opel-szervízben,így rögtön elröhögte magát, hogy opelesek a Tech2 helyett OP-COM használatára buzdítanak...! Ő volt az első a nap folyamán,aki valóban hozzáértőnek tűnt és 10 perc alatt el is ért annyit OP-COM-mal, mint a szervíz 1,5 óra alatt a Tech2-vel... Megoldani ő sem tudta viszont a gondot,de -komolyabb opeles segítséget is bevonva- leszűkítette a problémát: most tehát az van,hogy mivel a tempomat automatából van,a kocsim pedig kézi váltós, erősen kétséges az együttműködésük... naakkormostmilegyen??? Kori,TD,Malter és a Többiek,akik esetleg képben vannak: SEGÍTSETEK,PLEASE!!!! (mindezt bemásolom a fészbúkra is,esetleg onnan is jöhet támogatás...)
-
Amikor én így jártam,egy pénzérme volt beleesve a sínbe... A sínen belől egy fogasléc van,azon ballag a villanymotor fogaskereke és amikor elérte a pénzérmét,szépen megakadt. Piszok erő van amúgy a cuccban,mert emberesen eldeformálta a 20 centest...! :)