
kiscobiii
Fórumlakó-
Hozzászólások
44 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Bp
Legutóbbi látogatók
482 profile views
kiscobiii's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Van a map szenzor csati, gyújtás le, húzd le majd keresd meg a testet. Ha megvan gyújtás vissza és az ellenkező oldal pedig +5v, ha oké, akkor dugd vissza a stekit a szenzorra és röffensd be a kocsit. Én pl. tűs végü multi.-val mértem ki, hogy kicsit megszúrtam a középső kábelt. Mivel anyire be van csomagolva, hogy márként nem fértem hozzá. üdv
-
Youtube tele van ilyen kimérős videóval, abból merítettem erőt :) pl.: Csak egy ref. érték kellene.
-
Kimértem, Ugye GND / JEL / +5V, na a test és az +5 volt oké, motor járása közben alapjáraton 1.34v körül ugrál az érték, hol leesik 0.99-re hol 2-3v, attól függően, hogy a fordulatszám hogy ugrál. Ha jóltudom a jelnek 1v-nak kell lennie stabilan nem? üdv
-
Amit írtam, hogy remy delco 199-es mágnesszelepen lévő vákumcső az televolt széndarabkál. Most fogom kimérni a map szenzort. Gondolom a széndarabkák az nem egészséges. :) üdv
-
A map-sze.-hoz nem nyúltunk hozzá, a csöve a pillangó szelep után a szívósorba megy és van mellette még egy cső, amin egy visszacsapó szelep is van. Szerintem ezek jó helyen vannak. Map szenzoron én is gondolkodtam már, de valamiért sose került számításba. üdv
-
Na hát megoldás sehogy sincs az alapjáratra. Rádugtuk műszerre ott sem hiba nem volt. Új alapjárati motor, új lambda, új 2 vez.vízhő.jeladó, új gyújtó trafó, gyertyák / kábel átnézve, egr lekötve. Menet közben nem rángat jól húz stb... Van egy Delco Remy 199-es vákuum mágnes szelep, annak a csővét lehúztuk és hagyunk neki alapjárati levegőt (amit az alapjárati motor elzár) mivel kikerüli az alapjárati motort így a kocsi nem áll le, de persze a fő hiba még most is fent áll, csak élhető az autó. Ugy néz ki, hogy több foglalkozás már nem lesz a kocsival, mindenki beleunt :) Ha van még bármi nem anyagi 5let, akkor meghallgatom és kipróbáljuk, de mi már tanácstalanok vagyunk. Egy opel szervízt felhívtunk, és ott nagyon szivélyesen közölték velünk, hogy régi autó, hiába felújított a motorja alsó hangon is sok nulla lesz a vége. Ekkor mi is szivélyesen elköszöntünk. Köszönöm az eddigi segítségeket! üdv
-
Egyik ismerősömmel pont ezen beszélgettünk, hogy gyújtó trafó. Kontakt ellenőrzés után, ha szint semmi változás, akkor cserén kívül semmi más kimérése nincs ha jól sejtem? :) üdv
-
A check engine-re adok választ csak most épp nincs itt az autó De írtam már egyszer, hogy nem vettem volna észre, hogy egyáltalán világítana, szóval az izzót is megnézem. Viszont a vez.teng.-nél lévő jeladó az még játékos, mert ott éri a legnagyobb hő. A kocsi nem egyből az első melegedsére (termosztát nyitásra áll le), hanem 10-12perc után mikor a motortérben is már jó forró a hangulat. Addig a venti is kapcsol 3-4x és utána kezdi el. Szóval most lehet rámozdulok a fordulatszám jeladóra, látok benne rációt. (csak megint a miért? :) )
-
Tavaj már vettem bele egy ilyen 11e. forintos lambda szondát és akkor semmi baj nem volt. Márkát most nemtudok mondani, de én is valami féle kontaktra gondolok, mert csak meleg autónál van ez. A veztengeynél nem a felső holtpontot figyeli? Amugy igen a 2 szálas vízhő.g.-át is kicseréltem és ki is mértem hozzá, szóval egyre jobban záródnak ki a lehetőségek, csak jó lenne már egy olyan, ha pénzt is kell költeni, ami biztos :) üdv
-
Szia! Hú, a lambda márkáját nemtudom, de olyan 11e. huf körül vettem. A kocsi egy 10 perc menet után kezdi el csinálni ezt a "nem tartom meg alapjártatot" játékot. Egyszer csak elkezd vagy 100-200-as alapjárat lenni, vagy leáll. Ha épp megtud állni 100-200-on, akkor vagy visszaugrik egy pár 10mp-en belül normálisra vagy leáll.
-
Akkor kizárom a tps-t, igazából annyi van, hogy hidegen marha jó a kocsi és semmire se áll le. Se klíma, se semmi, de ahogy bemelegszik, utána mész a kocsival és vagy ilyen 200-as alapjárat van és utána visszaugrik egy pár 10mp után rendesre ,vagy totál nincs alapjárat. Check En. nem világít, de meglesem az izzót majd mert gyanus, hogy semmi jel. :D Ettől függetlenül amit most mondtál, azt most számításba veszem. ["Helyileg merre található a kis jószág?"] (elolvastam, sebesség jeladó, az a spirálon van nem?) :) üdv és köszi előre is..
-
Már írtam az X16XEL alapjárati problémáról. Kapott egy 2 szálas vízhő gombát, új lambda szondát és egy új alapjárati motorot is. Ettől függetlenül még mindig fenn áll a hiba! Kezdek tanácstalan lenni, esetleg amire még gondoltam, hogy a folytószelep állás érzékelő?... (de már csak végső elkeseredésben) üdv
-
Sziasztok! Nos lett véve egy 2szálas vízhőgomba, valamint egy új lambda szonda. EGR szelep le lett kötve, érezhetően megjött a kocsi ereje, lambda hatását majd később érezhető, sokat nem ment még azóta a kocsi. Viszont még mindig melegen hektikusan leáll. Jól sejtem, hogy az alapjárati motort kellene megnéznem esetleg cserélnem?, vagy valakinek van valami 5lete? üdv
-
Köszi szépen, akkor eddig 2 dolgot biztosra megnézek. Ha az idő engedi, akkor már meg is lesem.
-
Rendben köszi, akkor valóban nagy volt a félreértés. :) Holnap fogok ránézni, addig gyűjtőm a hibákat még mi lehet és egy kalap alatt megpróbálom orvosolni. üdv