Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GAstra

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

GAstra's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok. Utána jártam a tárcsafékes átalakításnak. 5 csavaros első nagytárcsás fék (280mm a 2000 cm3 -es benzines, illetve diesel autókban található) itthoni bontókban, kb 40e ft párja. (Gólyaláb nélkül, féktárcsa, tuskó, csapágy, tönk, abs jeladó). Hátulra 5 csavaros futómű, (264mm nagy tárcsás), vagy csak a tengelycsonk, csapággyal, tárcsával, féktuskóval, 45e. Ha érdekel valakit, címet is tudok adni, ahol eddig nagyon pozitívan álltak a dologhoz, és úgy tűnik értenek is az autóhoz.
  2. Az ötletem onnan alapszik, hogy most kerül egy KONI szett az autóba, innentől kezdve a gyári acélfelniket is cserélni kellene könnyűfémre. Négy lyukasban csupa béna felnit találtam, illetve az ABS-es 5 csavaros fékek gyárilag nagyobb átmérőjűek mint az enyém. Csak azt nem tudtam, hogy melyik versönbe szereltek nálunk hátra tárcsát. A dobos hátsó futómű bontva 20-e ért kapható, remélem a tárcsás nem 3x ennyi. Gondolom hogy ha a Dieselekbe is tárcsát raktak, akkor találni belőle itthon is a bontókba. Tudjátok hogy van -e külömbség a felfüggesztési pontoknál stb.. stb.. a Diesel és a Benzines között?
  3. Köszi a segítséget, keresem őket. Csinált már valaki ilyen átalakítást? Mik a buktatók?
  4. Sziasztok. Ha elhangzott már idáig akkor elnézést kérek, de segítsetek abban, hogy 1,6-os g Astrában szeretnék hátulra tárcsafékes futómővet, illetve előre hátra 5 csavaros felnit. Hol találok ehez bontott cuccot. Úgy tudom, hogy az ABS -es első - hátsó tárcsafékek ötcsavarosak. Előre is köszönöm.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.