Hello! Nem tudom jó helyre írok, vagy ezzel a problémával már foglalkozott-e valaki, mindenesetre a gugli szerint nem, ha esetleg mégis akkor bocsi.
A problémám a következő: egyszercsak kilukadt a hűtőm, beruháztam egy újra, a szerelő kicserélte, de kb 2 hét múlva vettem észre hogy elfolyt a fagyálló, a tágulási tartály már üres. Gondoltam veszek hűtőtömítő folyadékot ami jól be is tömítette a lyukat, de utána vettem észre hogy egyre később nyit a termosztátom. A múlt héten már kb 105C-ig ment fel, igaz utána gyorsan visszaesett 45-re, de engem zavar hogy elhagyja a mutató a biztonságos 90-et. Nem értek a kocsikhoz sajna, egyik ismerősöm mondta hogy levegötleníteni kell a rendszert, vegyem le a tartály tetejét. Ne ezt megtettem, szépen kibugyogott az összes fagyálló (aminek a tömítőfolyadéktól barna színe volt). Ezután másik ismerősöm azt mondta hogy nem kellett volna ezt csinálni mert azért van a tartály hogy levegőtlenítse. Lehet hogy a tömítőfolyadék leszigeteli a termosztátot ezért nem érzékeli időben hogy nyitnia kellene? Javítható a dolog a termosztát megbontása nélkül? C 14 NZ motornál nagyon szerencsétlen helyen van a termosztát. Ja vízpumpa, termosztát teljesen új, kb 2 hónapja lettek a vezérműszíjal cserélve. A kocsim 1.4-es F astra 93as, központi befecskendezéses.