Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

szeger13

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Öttömös

szeger13's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. szeger13

    Motor

    Elmesélem mi történt a géppel: a fűtéssel nem volt gond, fűtött rendesen, mert a termosztát későn nyitott, rendesen melegedett a motor és gyorsan. Nem a hűtő folyt, valahol eresztett a rendszer, de nem tudom hol. Szerdán nekiálltunk, leeresztettük a fagyállós vizet, a radiátort leszereltük slaggal jópárszor átmostuk, a túlfolyót is, az utasfűtés radiátorának a csövébe is belenyomtuk a slagot, szóval amit lehetett átmostunk. Feltöltöttük fagyállós ioncserélt vízzel és normálisan melegedett a hűtővíz végre! (eddig seperc alatt felszaladt 80 fokra, most megint időbe telik mire bemelegszik, mint a malőr előtt) de ezután vettük észre hogy valószínűleg kinyírtuk a gombát mert nem kapcsolt a radiátorventilátor. Miután azt is kicserétük úgy tűnik rendesen működik végre. 3 nap használat után még mindig szép rózsaszín a hűtőfolyadék, pedig arra számítottunk hogy újra át kell öblíteni a rendszert.
  2. szeger13

    Motor

    Hello! Nem tudom jó helyre írok, vagy ezzel a problémával már foglalkozott-e valaki, mindenesetre a gugli szerint nem, ha esetleg mégis akkor bocsi. A problémám a következő: egyszercsak kilukadt a hűtőm, beruháztam egy újra, a szerelő kicserélte, de kb 2 hét múlva vettem észre hogy elfolyt a fagyálló, a tágulási tartály már üres. Gondoltam veszek hűtőtömítő folyadékot ami jól be is tömítette a lyukat, de utána vettem észre hogy egyre később nyit a termosztátom. A múlt héten már kb 105C-ig ment fel, igaz utána gyorsan visszaesett 45-re, de engem zavar hogy elhagyja a mutató a biztonságos 90-et. Nem értek a kocsikhoz sajna, egyik ismerősöm mondta hogy levegötleníteni kell a rendszert, vegyem le a tartály tetejét. Ne ezt megtettem, szépen kibugyogott az összes fagyálló (aminek a tömítőfolyadéktól barna színe volt). Ezután másik ismerősöm azt mondta hogy nem kellett volna ezt csinálni mert azért van a tartály hogy levegőtlenítse. Lehet hogy a tömítőfolyadék leszigeteli a termosztátot ezért nem érzékeli időben hogy nyitnia kellene? Javítható a dolog a termosztát megbontása nélkül? C 14 NZ motornál nagyon szerencsétlen helyen van a termosztát. Ja vízpumpa, termosztát teljesen új, kb 2 hónapja lettek a vezérműszíjal cserélve. A kocsim 1.4-es F astra 93as, központi befecskendezéses.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.