-
Hozzászólások
174 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
egykuty névjegye
- Születésnap 1979-09-29
Elérhetőség
-
MSN
bartat@kfhik.hu
-
Weboldal URL
http://kep.tar.hu/egykuty
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Kadett E 1.3S
-
Város
Budapest
Legutóbbi látogatók
3.199 profile views
egykuty's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
befelé jövő csövön van az, nyomáslengés csillapító.
-
megállt a compu, nincs tápja. mozgasd meg a sorcsatiját, bent van az anyós A oszlop aljában. ha ez sem villantja a checklámpát gyújtásra, akkor mérni kell kábelkorbácsot, van e táp és test. utána próbacomputer segíthet. jellemző élettartam 20-25 év.
-
főtengely jelen, akkor a rotor az 1. henger fegyverzetére mutat. 1-3-4-2, előre forog. javaslom, keress egy hozzáértő szerelőt, aki szisztematikusan felderíti a hibát, alkatrész cserélgetés drága, és unalmas:)
-
egykuty is attending X.Hungarian Blitz Weekend (2014)
-
nem kell féltengely se váltó csere.
-
dugó, hengerfej, vezérműtengely, szívósor, karbi, köcölék, leömlő csere, és már kész is van. +tömítéskészlet, olaj, fagyálló, anyagköltség kb 50-80+szerelés. jahh, ha a dugó marad, akkor nem kell csapágykészlet sem, de megfelelő kompresszió sem lesz.
-
a vízhőfok jeladó stekkerében a gumikupak alatt szokott elszakadni a szál, vagy valahol a kasztni-átvezetésnél dörzsölődik ki. ha leveszed a compuról a nagy stekkert, és belemérsz a megfelelő lábakba, a maradék 2-3 kezeddel meg mozgatod a hőgomba csatit, kiderül hamar.
- 2.572 válasz
-
kisblokk-nagyblokk különbség van. löket, furat, dugók, teljesen más hengerfej és szelepek, az 16SH tengelye még az 18E nél is fokoltabb, vákumos előgyújtás szabályzó, 4/2/1 leömlő a duplatorkú karbi valóban nem ragaszkodik az 1 lambdához, katalizátor sincs, meg közük egymáshoz egyáltalán. nem is értem miért veszem fel a fonalat, teljesen meddő amit itt bemutattok:) :lol:
-
ugyan az az NE, 3,55 F16-al A corsában, E kadettban, A Vekiben (Caliban) ég és föld. párszáz kg kemény 10-20% súlyban. pont annyival lesz tohonyább.