-
Hozzászólások
110 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Város
Kanaboka
96bvectra's Achievements
Newbie (1/14)
10
Hírnév
-
1.7 td vectrám van. Hidegen könnyen indul, melegen viszont hosszabban kell tekertetni hogy beinduljon. Mi lehet az oka?
-
Köszönöm a választ.
-
Sziasztok. Hogyan lehet hozzáférni a bal első ablakemelő motorhoz? Hogyan lehet levenni az ajtò belső fém burkolatát?
-
Alacsony nyomásnál nem engedi elindítani a kompresszort,.
-
Köszönöm. Megfontolom a tanácsod.
-
96-os 1.7 td vectrám van. Úgy tűnik hogy a fékrásegítőm membránja elszakadhatott nagy valószínűséggel. Városkám bontójában áll egy benzines B vectra. Megegyezhet vajon a benne lévő fékrásegítő az enyémmel? Hibajelenségemet azért még idebiggyesztem, hátha mond valaki valami okosat. Menet közben ha fékezek akkor semmi gond, a fék teszi a dolgát. De ha másodszor is fékeznem kell, és a két fékezés között csak pár másodperc telik el, akkor elég komolyan felkeményedik a fékpedál, és ha izomból nyomom a 94 kilómmal akkor sem nagyon tudom elérni azt a fékhatást mint normál fékezéskor. De ha a második fékezés nem közvetlenül az első után van akkor megint jól működik a fékem.
-
1.7 td vectából ki lehet hozni több lóerőt? Hogyan? Chiptuning nincsen erre a típusra.
-
Sziasztok. Akiknek 1.7 td-je van azok ha intenzívebben kell gyorsítani akkor mekkora fordulaton váltanak egyel fentebb? Nálam 3000-nél már fentebb kell váltani, mert úgy érzem hogy a következő fokozatban már jobban húz. Ilyen a nyomatékgörbéje, vagy valami hiba lehet a turbó körül?
-
Hát egy halk kattanás mindig is volt azt tudom. De most hangosan pattan. Szerintem a motor fogaskereke át tud ugrani a nagy fogaskerék fogazatán. Köszönöm a választ, hétvégén mindenképpen szét akartam szedni,csak előtte érdeklődtem hogy milyen hibái lehetnek.
- 5.482 válasz
-
Sziasztok. Elektromos ablakemelőnél van végállás kapcsoló? Mert kb egy hete csinálja hogy mikor felhúzom a vezető oldali ablakot, és koppig felér akkor elkezd valami tompán kattogni az ajtóban.
- 5.482 válasz
-
Nem ajánlom a dti motort. Hacsak nem most lett felújítva az adagolója. Sajnos ezeknek az Opel dieselenek gyakori az adagológondja, javítása közel 150 - 200 000 forint. Tudnám inkább ajánlani az 1.7 isuzu diesellel szerelt b vectrákat, csakhát kombiba ezt nem tették.
-
Küldj egy emailcímet, ott tudok segíteni a kézikönyv kérdésben.
-
Csak a zárhenger lett cserélve? Mert ha igen akkor sokallom a 13000-et. Nekem szerelő hozatott bele új zárhengert imos 2 darab kulccsal 4500 forintért. Csak az imo chipjét kellett kiszedni a régi kulcsból (az egyik a fűben landolt, fél óráig négykézláb fésültem a füvet :unsure: de végül meg lett :icon1: ) és belepattintani az új kulcsba. A szerelő 500 forintért kicserélte a betétet. Így összvisz 5000 forintomba került.
- 5.482 válasz
-
Bocs hogy nem pontosan a kérdésre válaszolok, csak egy megjegyzést tennék a dologhoz. Az én Vekimben olyan a benzincső hogy oda slagot nem lehet beledugni, így ha akarnák se tudnák leszívatni a gázolajat a tanknyíláson keresztül. Ebből az okból kifolyólag én feleslegesnek tartom azt azt hogy a központi zár bezárja tanksapka fedő karosszéria elemet. Ha valaki ki akarja nyitni akkor úgy is ki fogja nyitni ha az a kis köranyag bele van tolva az ajtó erre kialakított helyére. Csak ha bezárva akarnak bejutni az üzemanyaghoz akkor szét fogják ott feszíteni a karosszériát. Hidd el nem tartana tovább fél percnél (nem vagyok tolvaj csak gépész a szakmám :icon1: ) Ezen okokból kifolyólag mikor nekem sajnos a vétel után ki kellett cserélnem az összes elektromos motort akkor a tanknyíláshoz nem is vettem. Így csak becsukom oszt jónapot. Mpndandóm lényege hogy lehet hogy jobban jársz ha ha kiveszed belőle a záró motort. Egyik fele hogy legközelebb nem szívat meg a kúton, másik fele meg hogy ha bele akarnának jutni a tankba akkor nem cseszik szét a kasznit. Mert ha bele akarnak dugni csövet akkor így vagy úgy de beledugják.
- 5.482 válasz