Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Julio

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    41
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Julio's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Julio

    Kormánymű

    Sziasztok, Szerintetek lehet javítani a kormányszervó munkahengerét, vagy csak cserélni lehet?? Konkrétan a dugattyú tömítésére gondolok.
  2. Julio

    Futómű

    Köszi a véleményeket!!
  3. Julio

    Futómű

    Olyan problémám lenne, hogy nagy a holtjáték a kerékhajtásnál, a féltengelyeket megnéztem azoknál viszonylag kicsi, valahol a váltóban lehet a probléma.Kérdés ilyenkor javítható-e a váltó pl.:fogaskerék csere v. csapágycsere, vagy érdemesebb egy másik váltót beszerezni???
  4. Julio

    Kormánymű

    Valaki, ötlet?? :lol:
  5. Julio

    Motor

    Azért próbálkozni még lehet, hátha! :(
  6. Julio

    Motor

    Van egy hidrotőkém az átmérője 35mm, off VW-be on való a fószer akitől szereztem azt mondta ha kell 1K-ért adja darabját. Szedtem már szét a motort és nagyon úgy rémlik ugyanilyen van benne, de lehet, hogy nem. Csak azért kellene mert az ár elég jól hangzik.
  7. Julio

    Motor

    Segítségre lenne szükségem. Van valakinek otthon kiszerelt C20XE-s hidrotőkéje? Meg kellene rajta mérni három méretet! Átmérő, magasság, olajfurat a tetejétől mérve. Előre is kössz!
  8. Julio

    Kormánymű

    Az volt az első amit ki is cseréltem. Egyáltalán bontható a kormány munkahenger??Mert mintha olvastam volna már valahol, hogy létezik valamilyen repair-kit hozzá. Julio
  9. Julio

    Kormánymű

    Nem, mert nemrég cseréltem és megnéztem a szíjfeszítőt is.
  10. Julio

    Elektromos

    Egy vezeték megy a töltésvisszajelző lámpához, amely ha testet kap világít, ezért a kék-fehér nem kapja a jelet hanem adja, mégpedig testet. Szerintem nézd meg nem sérült-e a kék-fehér vezeték szigetelése és nem testel-e le a kasznihoz vagy a motorblokkhoz. Lásd: http://julio.fw.hu/s1.jpg 117 http://julio.fw.hu/s5.jpg 567 Julio
  11. Julio

    Kormánymű

    Szerintetek ha a kormányszervómunkahenger tömítése megkopik vagy elszakad, akkor minden esetben folyik a hengerből az olaj.Vagy csak átszivárog a henger másik oldalába??? Azért kérdezem mert most raktam fel a nyári garnitúrát (205/45-16") és nagyon böszmén kell fogni a kormányt meg nagyon nehéz tekerni. Egy próbára kicseréltem a szervószivattyút de semmi változás. A télivel (185/65-14") sem volt sokkal jobb. Julio
  12. Julio

    Elektromos

    A háromvezetékesnél: +12V Test Jel a "38 Oxigen senzor voltage Low" hibánál lehet, hogy nem kap tápot vagy a jel vezeték letestel vagy a legrosszabb ha teljesen kinyúlt a szenzor és nincs vezérlő jel. Ki lehet mérni egy mutatós műszerrel mérőkábel a test és a jel közé és egy kis frutti a motornak, Kb.: 100mV-ról 1V-ra tér ki a mutató és viszonylag intenzíven akkor jó egyébként kuka. Nekem amikor besz@rt akkor állandóan 300mV-ot mutatott. Egy kis angol segítség: http://www.topbuzz.co.uk/info/oxygen_senso...ygen_sensor.htm Julio
  13. Julio

    Board Computer

    Itt is van néhány okosság bár nem igazán tudok jól Csehül :D http://www.opelastra.cz/technika/diagnosmid.htm Össze kellene szinkronizálni a km-óra jeladóját és a Mid-et. Azt ne kérdezd, hogy azt hogy kell mert azt sajna nem tudom, de arra emlékszem, hogy olvastam már róla valahol! :P Fel tudnád dobni valahova a német leírást, megpróbálnám kibogozni!! Julio
  14. Julio

    Board Computer

    Én találtam németül valamit a semminél több! :D Ez aszzem a hogyan állítsuk át egy 52L-es tank értéket 46-ra! http://julio.fw.hu/mid_program.png TID vagy MID amit beszereltek?? Julio
  15. Sajna most nincs de amint lesz felrakom!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.