Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

nandorbauman

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    21
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Nagyvarad

nandorbauman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. nandorbauman

    Motor

    Hali! Csak most jelentkezek, mert a fentiek óta vagy szerelőnél volt az autó vagy nem volt időm a következőhöz vinni. Hosszú és talán felesleges lenne részletezni, de végül úgy tűnik a benzinpumpa volt a ludas. Vettem egy újat s azt tettem fel (TOPRAN). Ezzel jól indul hidegen is (2 napja volt cserélve -> 2 reggel is indult elsőre). Nem épp pöccre indul de 3-4 átfordítás után szépen indul és kereken jár. Érdekességként jelzem, hogy mikor kivettem a pumpát a tartályból, nem volt rajta a műanyag filter. Tükör, drót, meg minden amit be lehetett dugni a tartályba, sikerült kibányászni a szűrőt. Nem szívesen csinálnám még egyszer. A lényeg, hogy nem tudom, volt-e köze hozzá vagy sem... Esetleg valami kosz kerülhetett a pumpába, ami miatt nem zárt rendesen és nagyon kiürült volna a benzincső? Kitudja... Igazából remélem most már nem fog előjönni. Különben, szerencsére sikerült bontós DIS kockát kipróbáljak, azzal is ugyanúgy indult. Visszavették, így nem került sok pénzbe a próba. De legalább most már tudom, hogy mi minden jó az autóban. Eléggé át lett nézve s nem találtak eget verő dolgokat. Talán gyertyacsere esedékes, mert megjegyezték hogy nem pont az van benne ami katalógus szerint kell, de azokkal sem lett jobb a helyzet, így visszatették az enyémeket. Van bennük úgy 30-35e km, azt hiszem még megyek velük egy keveset. Mindenképp köszönöm a segítségeteket!
  2. nandorbauman

    Motor

    Köszi szépen az infót. A dis kocka ugyanolyan, mint a többi motornál? Az legalább közös?
  3. nandorbauman

    Motor

    Nah de nekem ez be van szerelve... De indításba nem szól bele?
  4. nandorbauman

    Motor

    Hali Szóval: én már kezdem elveszteni a fonalat... Most voltam megint benéztem a DIS kocka alá és környékére és nem találok semmit sem. De komolyan. Viszont egy dolgot találtam már rég, s nem tudom, hogy ide tartozik-e. Mégpedig egy ilyen cuccot: (Csak tudnám miért nem tudok saját fényképet beszúrni) Valami leirást itt találtam: http://www.hjs.com/en/23/0/seite_1/Fahrzeuge_&_Anwendungen/Pkw/EURO_TR2/euro_tr2.html Ez a cucc micsoda? Köze van a gyújtásmodulomhoz?
  5. nandorbauman

    Motor

    A motorkódom C16SE. Ebben DIS kocka van. Abban van a gyújtásmodul, nem? Ha mégsem, hol van? Ha pedig tényleg benne van, akkor meg az egész kockát kell cserélnem, ugye? Újonnan meg ez elég drága, ha jól latom (25000nél kezdődnek)... A bárdi webshopon találok külön vezélrőegységet a C16SE-hez. Ezért nem tudom hogy együtt van-e a trafóval vagy sem. Az autómban pedig sehol sem látom azt, ami a képen szerepel... http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/OPEL/ASTRA/1994/1_6/BENZIN/elektromos-rendszer/gyujtas-alkatreszek/gyujtas-vezerloegyseg Most akkor van vagy sem? Előre is köszi...
  6. nandorbauman

    Motor

    Valaki? Segitsetek, nem tudom mit kell keressek a bontoban...
  7. nandorbauman

    Motor

    Hali! Kedden azt mondta a szerelő, hogy szerinte benzinpumpa lehet a ludas, de csak azért mert az nem új... Hát azt mondtam, hogy csak ezért nem fogok újat venni, hogyha mégsem az akkor maradok két pumpával. Elvégre is nem olcsó... Még aznap átvittem az itteni Opel szervizbe. Ma került haza. Ők azt mondták mindent átnéztek s minden rendben volt, próbáltak vadiúj gyertyákkal, kompressziót mértek, benzinnyomást, szenzorokat. Minden rendben volt. Szerintük a gyujtásmodul lehet, de azt nem tudják leellenőrizni csak cserével, amit viszont muszáj volna megvennem. Abban maradtunk, hogy megpróbálok beszerezni egy bontottat legalább próbára, s aztán meglátom hogy érdemes-e venni. Ezt tényleg nem lehet tesztelni? Egyáltalán hol van az én motoromnál (Ez maga a DIS-kocka vagy külön van)? Lehet valamit ellenőrinzi ezzel kapcsolatban? Annyiban megnyugodtam, hogy náluk is csinálta... Hétfőn nekiállhatok bontózni! ;)
  8. nandorbauman

    Motor

    Hali! Nekem májusban pont ugyanezt csinálta. Alapjáraton minden rendben volt, ha álló helyzetben pörgettem, akkor is. Végül a gyertyakábelek voltak a ludasok. Elméletileg GM volt rajta - ha jól emlékszem, most pedig Tesla került rá. Azóta nem jött elô ez a probléma. Bár az enyémnek nincs elosztófedele...
  9. nandorbauman

    Motor

    Hali! Elvittem ma egy szerelőhöz az autót, kiváncsi vagyok mit fog mondani holnap reggel. Azt mondta, ma leellenőrzi a kompressziót, de neki az a fura, hogy rögtön rendbejön minden, amint beindul... Az AC reléjével nem hiszem, hogy baj lenne, mert mikor leveszem a kulcsot egy próba után, még hallom az AC pumpát dolgozni egy rövid ideig (kb. 1 mp). Bár nem vagyok szaki, de nekem ez jónak tűnik... Esetleg számithat, hogy most a srác kivette az egyik gyertyát és elég fekete volt, annak ellenére, hogy néhány napja, amikor megnéztem még szép szürkék voltak (persze akkor sem akart beindulni). Nah meglátjuk holnap. Mindenesetre köszi a tippet!
  10. nandorbauman

    Motor

    Lehet bontózás lesz belőle... A benzinpumpa ami felkerült rá augusztusban, az bontóból van. Az lehet hibás és ilyet csinál?
  11. nandorbauman

    Motor

    Szia! Nem is tudtam, hogy számit a szine! :) Most néztem meg, az új és a régi is kék. A régin annyit találtam, hogy BOSCH 370, az új FEBI 17695. Egy érdekes dolgot találtam: az új jeladó leirásában az szerepel, hogy Kapcsolási pont 20 oC. Ezek nem folyamatosan változtatják az ellenállásukat? Különben nekem kb amióta 20 fok alattiak a reggelek, azota csinálja az eszét az inditás.
  12. nandorbauman

    Motor

    Jah, gondoltam már én is erre, csak ezzel a motorkóddal nem találkoztam még, illetve ahány opel motorját néztem az ismerettségi körben, mindegyik különbözött... Gyujtáselektronika alatt mit értesz? DIS, injektorok, mi fér bele?
  13. nandorbauman

    Motor

    Hali Sajnos csak nehezen indult reggel az auto... Semmi kulonbseget nem vettem eszre. Valami tipp, hogy mi lehet?
  14. nandorbauman

    Motor

    Hali, Vettem egy új érzékelőt (Febi ~2500FT). Reggel lemértem az újat 6 fokban és 4.5kOhm volt az ellenállása. A régi - úgy hogy nem szedtem ki, 3.9kOhm-ot mutatot. Először csak rácsatoltam az újat, anélkül, hogy betekerjem. Igy nem akart pöcre indulni, viszont már az első próbálkozásnál már olyan volt, mint eddig a 3-4 próba. Miután betekertem és úgy próbálkoztam pöcre indult. Most az a "gond", hogy nem tudom kivárni, hogy lehüljön teljesen a motor, kell menjek vele, tehát csak holnap reggel derül ki, hogy hidegen mit csinál majd. Köszönöm szépen a tippet, holnap jövök friss helyzettel.
  15. nandorbauman

    Motor

    Megnéztem, megtaláltam! :D Nagyon olajos... Lehet érintkezési hiba is? Ha lemérem, mekkora ellenállása kell legyen kb 5-10 fokban? Vagy a csere a biztos? A fogyasztás tavaly is hasonlóan nagy volt mikor lehül a levegő... A pumpát meg csak most cseréltem augusztusban. Viszont egy bontottat kapott, s én személyesen nem láttam milyet tettek bele. Köszi szépen! Bizom benne, itt lesz a bibi...
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.