Sziasztok! Hátha tud valaki tanácsot adni a következő problémára. Egy hete vettem egy 1.4 Astrát (2001 évjárat). 300 km-t mentem vele minden gond nélkül, de a budapesti dugóban felforrt a víz, mint később kiderült letört a termosztáton lévő műanyag csonk. Ez nem is lenne érdekes, de az eset előtti percekben nem tudtam bekapcsolni az addig működő klímá (nem égett a led és a belső venti sem működött). Miután leállítottam a motort, a vízhűtő venti ment rendesen. Miután kicseréltük a termosztátot, ismét működött a klíma, viszont ahogy bekapcsoltam az ablaktörlőt kialudt a műszerfal világítás. Az a gyanúm, hogy a termosztát csonk nem magától tört le, hanem a klíma kapcsolgatása miatt a dugöban valamiért nem működött a vízhűtő venti és a nyomástól tört le. Attól félek most, hogy ha bekapcsolok valami elektromos dolgot akkor egy másik ismét megadja magát. Valakivel történt már hasonló?