Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

masterdr

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

masterdr névjegye

  • Születésnap 1983-12-20

Elérhetőség

  • Skype
    robika_gyor

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Győr

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G Caravan
  • Város
    győr

masterdr's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Remélem jó helyre írom első hozzászólásom, mert eddig csak szorgos olvasó voltam :) Nos, tulajdonomban van lassan 2 éve egy 2000es évj. 1,6 16V G Caraván. A motorommal igencsak meggyűlt a problémám (német import az egész autó) és szép lassan előjött rajta minden gond. (először vizet evett, aztán olajat,de azt sem keveset, és persze szép volt a füstje). Nos az olaj öntögetés megunása, illetve eme helyzet nem megfelelősége vezette oda, hogy sok 100ezret mondtak a motorom felújítására, és persze ahány szerelő annyi ár, és annyi mindent cseréltek volna, és egyik sem mondta, hogy utánna minden okés lesz. Adott az ötlet, veszek egy komplett donort, mert akkor még pár apróságot is át tudok tenni, ill alkatrészként ki tudom árulni a maradékot, így nem kerül annyiba. Ezzel nem is lett volna gond, ha nem hallgatok cimborám nagy mellényű "én értek hozzá" emberére. Vettem egy vaux opel g csapot seggű 2004-es 1,6 16V-s kicsi autót. gyerek: 2 nap alatt kicserélem, haver mondja, minden befér, minden oké. Mondom, ha te mondod, legyen. Műszaki ember lévén,természetesen a jelenlétem nélkül nem volt szerelés, és még, jó ,mert ugye az hogy a motor passzol, de hogy egy darab vezeték nem, me más a computer, meg minden...A lényeg,hogy megállítottam a szerelést, és mindent, és a kezembe vettem az egészet. Természetesen azt a 2 napi munkát nem fizettem meg,amivel engem 2 hónapnyi autószerelésre kárhoztattak. Mindezt persze munkaidő után...De, hogy büszke legyek magamra, magam beraktam az új motort,hűtőt, szervót, az új motortér kábelköteget, az új műszerfal kábelköteget, és persze az üzemanyag rendszert. És most jön a lényegi kérdésem. Mindenem működik, kivéve az el. ablakom, ill az el. tükröm. A donorban volt el.ablak, de tükör nem. Adott az A oszlopnál lévő X1-es nagy 75 vagy hány lábú csati. (nem tekintem lényegében hülyének ebben a témában,csak nem mindennap szed szét az ember egy autót, és rak össze, de mint a példa is bizonyítja nem lehetetlen) Ű Szóval a lényegi segítség most jól jönne, ha tudnám annak az X1-es csatinak a lábkiosztását, hogy mit hol keressek, mert gyanítom, hogy a jobbkormányos verzióban, pár vezeték nem oda van befűzve ahová a balosban, és gyanítom, hogy emitt nem műxik az ablakom. Vagy, ha nem ezen a csatin múlik, akkor mi lehet a probléma? (én szerintem igen) van összehasonlításom a két autó csatijáról, és van jó pár tüske ami itt van ott nincs, és fordítva) Bocsi a hosszú szövegért, de így akkor tiszta minden, legalábbis remélem. Ha most ott állnék, hogy meg kellene lépnem ezt a motorcserés történetet, akkor is donorral csinálnám, csak már nem szopatnám le magam pár dologgal :) Robi
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.