Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

blue thunder

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Dévaványa

Legutóbbi látogatók

662 profile views

blue thunder's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. A fojtószelep ki lett takarítva de azért megnézem még egyszer.Meg az EGR-t is. Az autó SXI nem a motor,bocsesz,kicsit késő volt mikor írtam ;)
  2. Sziasztok! Akadt egy kis problémám az astrámmal.Az autó 1.6-os 16V Z16XE SXI.Váltásnál rángat az autó,ez alatt azt értem hogy amikor finoman adom a gázt váltás után ránt egyet az autó néha elég nagyot.Azt megfigyeltem hogy akkor van ez ha alig nyomom le a pedált ha taposom neki akkor egy fokkal jobb.Olyan mintha egy pillanatra nem adna jelet a pedál egy bizonyos ponton.Kipróbáltam azt is hogy egyesbe mentem vele olyan 1500-2000 fordulaton és jellemzően ebben a fordulatszám tartományban néha ránt egyet az autó.És egy kicsit lassúnak is tűnik a pedál "reakció ideje". Most lett benne cserélve ECU ami nem biztos hogy resetelve volt beszerelés előtt.Sajnos nem tudtuk resetelni mert nem volt hozzá biztonsági kód. :S Valaki tudna esetleg valami tippet adni? Köszönöm!
  3. Sziasztok. Az lenne a kérdésem hogy ECU cserénél mindent cserélni kell(ECU+IMMO+CHIP),vagy OPCOMMAL át lehet tenni a programot a régiről egy másikra.Természetesen gyári szám egyezés mellett. Köszi
  4. Szia wessz Bocsánat a lassú reakcióm miatt de dolgozok mint a gép.Köszönöm szépen a segítséget de az a helyzet hogy angliában dolgozok és hát legközelebb majd csak augusztusban megyek haza...talán :).Igen ez mostmár nekünk is bizonyossá vált hogy ECU.A kérdésem az lenne hogy mindent cserélnem kell(IMMO+ECU+CHIP) vagy esetleg OPCOM-mal át lehet tenni a mostani vezérlőm progiját egy másikra.Mit gondolsz? Köszi
  5. Üdvözletem mindenkinek! Nem rég regisztráltam az oldalra,remélve hogy valaki tud segíteni a probléma megoldásában. A helyzet a következő:Az autóm egy 2001-es astra g sxi Z16XE 1.6 16V benzines.Az engine management lámpa világít,kiolvastuk a hibakódokat és kiderült hogy a vezérműtengely jeladó és az EGR szelep a hunyó.Először kicseréltem az EGR-t nem változott semmi,aztán kicseréltem a szenzort a vezérlésnél és megjavult a gép.Másnap rátettük a diagnosztikát hogy kitöröljük a hibakódot és láss csodát megint kigyulladt a szervízlámpa ugyanazokkal a hibakódokkal.Az autó 3500-nál nem pörög többet olyan mintha limp módban lenne vagy nem tudom.Másik észrevétel hogy amíg az autó hideg addig pörög rendesen.A fent említett jeladó plussz EGR, csere után ki lettek mérve és mindenütt az AutoData adatait mérem.Szóval elméletileg jónak kellene lennie. Minden hozzászólást szívesen fogadok. Köszönöm szépen nektek előre is.
  6. Üdvözletem mindenkinek! Még csak most regisztráltam,remélve hogy valaki tud segíteni a probléma megoldásában. A helyzet a következő:Az autóm egy 2001-es astra g Z16XE 1.6 16V benzines.Az engine management lámpa világít,kiolvastuk a kódot és kiderült hogy a vezérműtengely jeladó és az EGR szelep a hunyó.Először kicseréltem az EGR-t nem változott semmi,aztán kicseréltem a szenzort a vezérlésnél és megjavult a gép.Másnap rátettük a diagnosztikát hogy kitöröljük a hibakódot és láss csodát megint kigyulladt a szervízlámpa ugyanazokkal a hibakódokkal.Az autó 3500-nál nem pörög többet olyan mintha limp módban lenne vagy nem tudom. Minden hozzászólást szívesen fogadok. Köszönöm szépen nektek előre is.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.