Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tibor51

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Debrecen

Tibor51's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Az is megvolt. 3 hengerben 16-17 bár körüli kompressziót mértünk, a 4.ben elsőre 12-t, aztán később már abban is 16-17. Csak azt nem értem hogy gyertyacsere után miért ment hibátlanul többszáz km-t... Na hétfőn lekerül a hengerfej,és meglátjuk.
  2. Nem hinném, hétköznap 20km oda 20km visszamunkába városon kívül plusz hétvégente 250km pálya van a használatban a városi ide megyek oda megyeken kívül.
  3. Sziasztok! Lenne egy nagy problémám és ötleteket várok a megoldásra: Astra G 1.4 16v 1999-es x14xe sedan 150.000km Első tulaj vagyok,sosem volt barmolva. Hidegen tökéletes az összes fordulatszámtartományban,melegen gázadásra rángat kb 2500-3000-es fordulatig,állandó gázállásnál nem csinálja,csak gyorsításra. Első felvonás: A rádugott számítógép semmi hibát nem ír ki. Egy másik trafót rátettünk de nem változott, a gyertyát kiszedtük, a 4-es gyertya mindkét elektródája teljesen elégett,kapott 4 új ngk gyertyát,így tökéletes újra kb 700km-ig. 700km után újra előjött. Számítógép szintén nem mutat semmit. A 4-es henger gyertyaképe picit fehérebb mint a másik 3. Újabb gyertyacserére nem változik semmi. Egr szelep leszed,kitisztít,visszarak, így sincs változás.Most egy lemez alátéttel el is zártuk az egr-t teljesen,így sem változik.Néha álló helyzetben a motor nagyon rezonál,remeg, csak 3 henger megy, de aztán abbahagyja. Néha a kipufogóban hallani egy dohogó hongot,mintha ott égne el a benya. A szerelő azt mondta, hogy vegyük le a hengerfejet, mert szerinte a kipufogó szeleppel lesz probléma,néha felakad,vagy megmozdult a perselye. Valakinek van ötlete a problémára? Üdv.:Tibor
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.