Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

TLaci44

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Vértessomló

TLaci44's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Egy G astra z12xe19 es vezérműláncos motorral kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. A hibajelenség az hogy indításkor kopogó diesel hangja van majd elhalgat, de ahogy felmelegszik az olaj és az autó alapjáraton van, újra kopogni kezd és fel fel villan az olajnyomás lámpa. Tehát valamiért alacsony az olajnyomás. Mikor ezzel először elvittem szervizbe kicserélték a vezérmű láncot és láncfeszítőt amitől fél évre meg is szűnt a probléma,majd újra ugyanazt a jelenséget produkálta. Azután visszavittem kitisztították a kartert és a karterben lévő olajszűrőt a jelenség nem szűnt meg közölték hogy próbálkoznának tovább, de inkább elhoztam az autót. Elvittem egy másik szerelőhöz aki azt mondta hogy ki kell cserélni az olajszivattyút a csere után a probléma ugyanúgy fennállt. Itt a fórumokat olvasgatva szerztem tudomást arról hogy ebben a motorban egy belső fogazású VAG fogaskerék szivattyú van aminek van egy nyomásszabályzó szelepe ami a mechanikai szennyeződéstől átereszt vagy a rugója elfárad. Abban kérném a segítséget hogy ez a nyomásszabályzó szelephez hogyan tudok legegysze
  2. TLaci44

    Motor

    Egy G astra z12xe19 es vezérműláncos motorral kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. A hibajelenség az hogy indításkor kopogó diesel hangja van majd elhalgat, de ahogy felmelegszik az olaj és az autó alapjáraton van, újra kopogni kezd és fel fel villan az olajnyomás lámpa. Tehát valamiért alacsony az olajnyomás. Mikor ezzel először elvittem szervizbe kicserélték a vezérmű láncot és láncfeszítőt amitől fél évre meg is szűnt a probléma,majd újra ugyanazt a jelenséget produkálta. Azután visszavittem kitisztították a kartert és a karterben lévő olajszűrőt a jelenség nem szűnt meg közölték hogy próbálkoznának tovább, de inkább elhoztam az autót. Elvittem egy másik szerelőhöz aki azt mondta hogy ki kell cserélni az olajszivattyút a csere után a probléma ugyanúgy fennállt. Itt a fórumokat olvasgatva szerztem tudomást arról hogy ebben a motorban egy belső fogazású VAG fogaskerék szivattyú van aminek van egy nyomásszabályzó szelepe ami a mechanikai szennyeződéstől átereszt vagy a rugója elfárad. Abban kérném a segítséget hogy ez a nyomásszabályzó szelephez hogyan tudok legegyszerűbben hozzáférni.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.