Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Davee90

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    11
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Kám

Davee90's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Üdv! Köszi, igen az volt a gond!
  2. Üdv! Motorindító! :)
  3. Üdv! X20DTL-es dízelem lelevegősödik.... befújás után beindul, és utána akár hányszor indítok indul, de kb 2 óra várakozás után megint nem indul! A motorba 128-ezer van, az adagolóm nagyon szép, nem folyik... mi lehet a gond?
  4. Szerinted ha a 002-es adagolomból átrakom a hőmérséklet jeladót a 003-ba működni fog vele? Mennyire nehéz átforrasztani? Előre is köszi!!! ;)
  5. Üdv rolland! Már írtál a hibámra megoldást, nekem van a melegen nem induló astrám, amit ha leöntök vízzel egyből indul! Te azt írtad hogy a hőmérő jeladó ami szalagkábelon van az elektronikán az a rossz, én elküldtem adagoló elektronikáshoz aki letesztelte és azt mondta hogy tökéletes az elektronikám, 90% hogy a mágnesszelep rossz az adagoló oldalába... most vettem donornak egy komplett vectrát 128-ezer km-rel, nagyon szép motorral, de ha megoldható nem akarom a komplett motort át tenni. Gondoltam arra is hogy csak a mágnesszelepet teszem át próba képen... Viszont az adagoló 002-es ahogy írtam! Szóval a motorvezérlőt (ECU) is át kell tennem az adagolóval és akkor jó? Mert nekem egy ismerős azt mondta ha egybe átrakom úgy jó! Szerinted? Előre is köszii!!!!
  6. Üdv! Van egy g astrám x20DTL motorral amin meghalt az adagoló! 003-as végű van rajta én most szereztem egy komplett ugyan ilyen motort de azon 002-es végű adagoló van! Nem akarom a komplett motort kicserélni, csak az adagolót, megoldható ez?
  7. Értem! Köszönöm a segítséget, remélem jó lesz ha kicserélem! Amúgy amikor előjött ez a hiba, voltam vele egy autóvillamossági ismerősömnél aki rádugta a gépét és azt a hibát dobta ki hogy meleg az üzemanyag, úgy hogy elég valószínű hogy ez lesz a gond, csak eddig ezt nekem egyik szerelő sem tudta megmondani....
  8. Nem nagyon találok ilyen jeladót külön a neten....? vlmi oldalt nem tudsz esetleg? Ha vennék egy bontott komplett elektronikát jeladóval együtt és rátenném azt az úgy működne szerinted? Előre is köszi!!!!
  9. Üdv! Előre is köszi az infót! Mennyire biztos hogy ettől jó lesz a kocsim? Csak mert eddig mindenki azt mondta cseréljek adagolót, ami nem olcsó mulatság.... :S Szedtem már szét az adagoló elektronikáját, mert mondtak tranzisztor cserés megoldást is, de nem jött össze.. viszont arra emlékszek hogy ez egy szalagvezetékkel volt rákötve a panelra, ez leköthető vagy csak forrasztással cserélhető? És hol lehet kapni ilyen jeladót, vagy csak bontottan van? Előre is köszi a választ!!!!
  10. Üdv! x20dtl motoros astra g-m sajnos rosszalkodik, üzem melegen ha leállítom 10 percre rá nem indul el! Öntök egy kis vizet az adagoló elektronikai fedelére és utána indul normálisan! Valaki tud valami hasznos infót mondani, nagyon örülnék neki!!! :icon1:
  11. Üdv! Segítséget szeretnék kérni! 2.0 DTL 82 lovas astra g-m van 98-as évjárat! Tavaly decemberbe vettem így jó időbe még nem tudtam használni, viszont most hogy volt egy kis melegebb idő, elő jött az első hiba is... :S Ha üzem melegen leállítom a motort és egy kb fél, 3/4 órát várok vele akkor utána nem indul be, gyújtást kapcsolok és nem tűnik el a motorkódhiba visszajelző és letilt, csak hajt a motor de nem indul be. Ha kihűlt a motor, hidegen már indul is. Vagy melegen leveszem az aksisarut és várok vele egy-két percet és visszarakom akkor elfelejti a hibakódot és indul. De utoljára úgy is beindult hogy gázt adtam neki indításkor és akkor zakatolva meg egy-kétszer leállva de beindult. Valaki tud segíteni nekem hogy mi lehet a baj? Előre is köszönöm a válaszokat!!!!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.